دسته‌بندی نشده · آوریل 7, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی سرزمین دلربا | انی بیکن | آوارسا



معرفی کتاب صوتی سرزمین دلرباکتاب صوتی سرزمین دلربا نوشتهٔ انی بیکن داستان ماجراجویانه و فانتزی پسری به اسم «مت» را تعریف می‌کند که حوصله‌اش سر رفته و به شکل اتفاقی به سرزمین اسباب‌بازی‌ها وارد می‌شود.

موضوع کتاب صوتی سرزمین دلربا چیست؟

یکی از روزهای سرد و بارانی مت بسیار کلافه و بی‌حوصله شده بود. او نمی‌دانست چه‌کار کند و برای همین تصمیم گرفت کل اتاقش را بگردد تا چیزی پیدا کند و با آن بازی کند. همان‌طور که مت می‌گشت، داخل صندوق گوشهٔ اتاقش را نگاه کرد و وسیلهٔ بازی جدیدی در آن یافت! او از فرط خوشحالی به درون صندوق افتاد و درون صندوق با چیز عجیبی مواجه شد. درون صندوق مت دنیایی شگفت‌انگیز بود که در آن تمام اسباب‌بازی‌های قدیمی‌اش دیده می‌شد …

انی بیکن (Annie Bacon) در کتاب سرزمین دلربا (The Land of Socute) داستانی تخیلی را برای کودکان روایت کرده که باعث پرورش خلاقیت آن‌ها می‌شود. بچه‌ها با شنیدن این داستان خیال‌پردازانه لذت فراوان خواهند برد و می‌توانند چیزهایی مثل نقاشی خلاقانه یاد بگیرند.

کتاب صوتی سرزمین دلربا مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی سرزمین دلربا می‌شنویم:

صداها نزدیک و نزدیک‌­تر شدن و مت توی دل تاریکی سایه­‌هایی رو دید که به سمتش میان. بالاخره توی نور مبهم دخمه تونست یک عروسک خرسی آشنا رو تشخیص بده که آروم آروم به سمتش میومد و در کنارش یک آدم‌­آهنی بزرگ حرکت می­‌کرد. زیرچشمی به بقیه تازه‌­واردها نگاه کرد. سه تا ماشین کوچیک اسباب‌­بازی و یک دلقک فنری رو دید که بهش نگاه می‌­کردن.

اسباب‌­بازی‌­ها همه روبروی مت ایستاده بودن و بهش نگاه می‌­کردن. بعد شروع به صحبت کردن:

خرس گفت: «چه غافلگیری خوشایندی.»
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی سرزمین دلربا | انی بیکن | آوارسا