دسته‌بندی نشده · جولای 9, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی شکست دادن خانم مودی | راشل جونز | آوارسا



معرفی کتاب صوتی شکست دادن خانم مودیدر کتاب صوتی شکست دادن خانم مودی شنونده‌ی قصه‌ی کودکانه‌ی بامزه‌ای خواهید بود که قهرمانان آن یک میمون، یک اختاپوس و ترسناک‌تر از همه، یک مار خطرناکند! نویسنده‌ی این داستان راشل جونز نام دارد.

درباره کتاب صوتی شکست دادن خانم مودی

حیوانات عزیز. متأسفانه مایلیم به اطلاع شما برسانیم که مدرسه‌ی حیوانات به دلیل تعمیرات آتی، تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. خوشحال می‌شویم که ضمن رعایت نظم، برای ادامه‌ی تحصیل به سیاره‌ای دیگر مراجعه کنید. البته شما در این مسیر تنها نخواهید بود. بلکه از پشتیبانی و همراهی مسئولان عالی‌قدر مدرسه نیز بهره خواهید گرفت. با این حال، ابداً نگران نباشید. این مسئولان عالی‌قدر، آنقدرها که بر روی زمین موی دماغتان می‌شدند، در فضا برایتان مزاحمت ایجاد نخواهند کرد!…

کتاب صوتی شکست دادن خانم مودی (Taking Down Ms. Moody) داستانی فانتزی به قلم راشل جونز است که ضمن سرگرم ساختن مخاطبین خردسال، نکاتی نیز در باب رفتار صحیح و اهمیت برخورداری از خودباوری به ایشان یاد می‌دهد.

کتاب صوتی شکست دادن خانم مودی مناسب چه کسانی است؟

مخاطبین اصلی این داستان شنیدنی‌ از راشل جونز (Rochelle Jones)، کودکان رده‌ی سنی 5 تا 10 سال‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی شکست دادن خانم مودی می‌شنویم

نفر بعدی، دنی میمونه بود که اول از همه، کلاه بیسبال سبزرنگی رو که خیلی دوست داشت، روی سرش گذاشت و بعد تلفن، دوربین عکاسی، طناب ورزشی و چندتا موز برداشت و داخل چمدونش قرار داد.

آخرین نفر هم لکسی ماره بود که همیشه یک کفش ورزشی در انتهای دمش داشت. اون قبل از رفتن، تی‌شرت­‌های قرمز رنگش، خودکارهای موردعلاقه­‌ش، ظرف‌­ها و از همه مهم‌­تر چیزبرگرهاش رو توی چمدونش گذاشت و بعد آماده‌­ی حرکت شد.

نسیم، لکسی و دنی که به خاطر این سفر خیلی احساس خوشحالی می­‌کردن، قبل از رفتن، با دوستشون که یک آدم فضایی بود تماس گرفتن تا از این اتفاق هیجان‌­انگیز باخبرش کنن…
فهرست مطالب کتاب صوتی۲۴ دقیقهشکست دادن خانم مودیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی شکست دادن خانم مودی | راشل جونز | آوارسا