دسته‌بندی نشده · آوریل 9, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی عادت‌های موفقیت: پذیرش عادت‌های درست در دستیابی به موفقیت موثر | هیروکو اسلومن



معرفی کتاب صوتی عادت‌های موفقیت: پذیرش عادت‌های درست در دستیابی به موفقیت موثرهیروکو اسلومن در کتاب صوتی عادت‌های موفقیت روش‌های تنظیم برنامه برای رسیدن به اهداف گوناگون را با توسل به ایده‌های فلسفه‌ی رواقی توضیح داده است. اثر حاضر به قلم محمد جعفری نیا ترجمه شده و به همت صدای گرم آبتین ممدوح به نسخه‌ی گویای پیش رو بدل گشته است.

درباره کتاب صوتی عادت‌های موفقیت:

دقیقاً چه عواملی باعث تمایز افراد موفق از ناموفق می‌شود؟ به عبارت دیگر، آنان که در حیطه‌های گوناگون زندگی خود (اعم از شخصی و شغلی)، به کامیابی رسیده و به کمال نزدیک می‌شوند، از چه مزیت و موهبتی برخوردارند که دیگران نیستند؟ بخت و اقبال؟ هوش و درایت؟ سختکوشی و خستگی‌ناپذیری؟ هیروکو اسلومن (Hiroko Sloman) در پاسخ خواهد گفت: همه‌ی این‌ها به سهم خود عاملی مهم در موفقیت یا عدم موفقیت یک انسان‌اند؛ اما آنچه از همه مهم‌تر است، هدف‌مندی است.

اسلومن در کتاب صوتی عادت‌های موفقیت (Success Habits)، به خوبی رابطه‌ی میان هدف‌مندی و کامیابی را نشان داده است. او با بهره گرفتن از مثال‌های متعدد، این نکته را به اثبات رسانده که گمشده‌ی افراد ناموفق، بی‌هدفی‌ست. به بیانی دیگر، افراد موفق می‌دانند از دنیا چه می‌خواهند؛ حال آنکه اشخاص ناموفق، هیچ چشم‌اندازی از آینده‌ی خود ندارند؛ پس طبیعتاً بی‌انگیزه و بی‌میل می‌شوند، و بی‌شک، در مسیر زندگی به جای پیشرفت کردن درجا می‌زنند.

البته هیروکو اسلومن در کتاب عادت‌های موفقیت تأکید می‌کند که داشتن هدف قدم اول، و نه تنها قدم، برای حرکت در جاده‌ی بهروزی‌ست. برای رسیدن به موفقیت باید به عوامل دیگری نیز توجه کنید و عادت‌های جدید بسیاری را جایگزین عادات فعلی خود سازید. چگونه؟ این همان پرسشی است که کتاب حاضر برای پاسخ گفتن به آن نوشته شده.

کتاب صوتی عادت‌های موفقیت مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی موفقیت و خودیاری از گوش سپردن به این کتاب استقبال خواهند نمود.

در بخشی از کتاب صوتی عادت‌های موفقیت می‌شنویم:

قبل از اینکه به دنبال موفقیت بری باید اهدافت رو مشخص کنی. این یک امر حیاتیه. چون همونطور که دیدید، عادت‌هایی که پرورش می‌دین، در گذر از سختی‌ها یاری‌مون می‌کنن و جلو می‌برن. اما مسیر رو به جلو کجاست؟ اینجاست که اهداف به کارمون میان.

اگه دید روشنی داشته باشی، می‌تونی سریع‌تر به مقصد برسی و اگه هدف مشخصی نداشته باشی، به راحتی مسیرتو گم می‌کنی. اگه ندونی چطور به مقصد برسی، ممکنه اصلاً به اهدافت نرسی. پیدا کردن هدف تعریفی گسترده داره؛ این اولین قدم برای تعیین مقصده. این قدم عصاره‌ایه از چیزی که می‌خوای در زمینه‌ی مورد نظرت به دست بیاری. حرفه‌ی خودتو پیدا کن. آیا کارت تولید محصوله؟ چه نوع خدماتی برای ارائه داری؟ اینکه سعی در انجام چه کاری یا ساخت چه چیزی داری، خیلی ضروریه.
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۰ دقیقهفصل اول: رؤیای جدید۶ دقیقهفصل دوم: آیا عادت‌ها می‌توانند باعث موفقیت ما شوند؟۶ دقیقهفصل سوم: ذهنت را آماده کن۵ دقیقهفصل چهارم: موفقیت نیازمند هدف است۷ دقیقهفصل پنجم: بررسی جزئیات۷ دقیقهفصل ششم: وارد شدن به ذهن۱۰ دقیقهفصل هفتم: عادت‌های ذهن۸ دقیقهفصل هشتم: نعمت شکست۷ دقیقهفصل نهم: بایدها و نبایدهای موفقیتادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی عادت‌های موفقیت: پذیرش عادت‌های درست در دستیابی به موفقیت موثر | هیروکو اسلومن