دسته‌بندی نشده · جولای 8, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی عیان سازی پیشرفته با فرکانس‌ها: تسلط بر قانون جذب با هماهنگی فرکانس | لیندا وست



معرفی کتاب صوتی عیان سازی پیشرفته با فرکانس‌ها: تسلط بر قانون جذب با هماهنگی فرکانسبا فرکانس‌ها هماهنگ شوید تا بر قانون جذب تسلط یابید!… کتاب صوتی عیان سازی پیشرفته با فرکانس‌ها (اثر مشترک لیندا وست و وایت ایگل) راهنمایی جامع و کاربردی در راستای فهم سازوکارهای حاکم بر قانون جذب است.

درباره کتاب صوتی عیان سازی پیشرفته با فرکانس‌ها

فرض نویسندگان کتاب عیان سازی پیشرفته با فرکانس‌ها (Advanced Manifesting) بر این است که شما می‌دانید درباره‌ی قانون جذب چه علم و اطلاعاتی وجود دارد. اگر می‌بینید که هم‌اکنون به این اطلاعات دست یافته‌اید، به احتمال زیاد بسیاری از آثار و نوشته‌های معلمین بزرگ را که در این زمینه فعالیت داشته‌اند خوانده‌اید. اما هرگز دچار این فرض اشتباه نشوید که صرفاً با داشتن این مطالب آن‌ها را در عمل به کار می‌گیرید.

جهش کردن از یک مبتدی به یک استاد در حیطه‌ی قانون جذب بسیار بسیار دشوار است؛ چنان‌که به نظر می‌رسد تنها معدودی به مقصد خود رسیده‌اند. بسیاری از مردم ظاهراً به آنچه به سادگی به دست آورده بسنده می کنند. به همین دلیل نیز در موقعیتی معمولی قرار می‌گیرند. پیام لیندا وست (Linda West) و همکار او واضح است: شما می‌توانید حاکم بر سرنوشت خود باشید. اگر امکانش وجود نداشت نمی‌توانستید این کتاب را هم‌اکنون در دست داشته باشید! به اعتقاد ایشان، حادثه‌ای در کار نیست. اگر شما این‌جا هستید، هرگز تصادفی نیست، بلکه این عیناً نتیجه‌ی قانون جذب است.

کتاب عیان‌سازی پیشرفته با فرکانس‌ها به شما «شاه کلید»هایی ارائه می‌دهد که به کمک‌شان می‌توانید از روی آخرین موانعی که پیش‌رو دارید عبور کنید و قدرت حقیقی خود را در زندگی به ظهور برسانید. پس، چنان‌که در پیشگفتار اثر آمده: «لطفاً این کتاب را تا آخر بخوانید تا ثمرات آن را در زندگی خود احساس کنید.»

کتاب صوتی عیان سازی پیشرفته با فرکانس‌ها مناسب چه کسانی است؟

دوست‌داران آثار حیطه‌ی روان‌شناسیِ موفقیت و قانون جذب، مخاطبین اصلی این کتابند.

جملات برگزیده کتاب صوتی عیان سازی پیشرفته با فرکانس‌ها

– چیزی وجود ندارد مگر آنکه اندیشه‌ی شما آن را به وجود آورد.
– اگر فکر کنید می‌توانید و یا نمی‌توانید در هر دو صورت حرف درستی زده‌اید.
– آنچه شما در افکار، احساسات، تصاویر ذهنی و کلمات خود می‌پرورانید آن را به زندگی‌تان راه می‌دهید.

در بخشی از کتاب صوتی عیان سازی پیشرفته با فرکانس‌ها می‌شنویم

یکی از منابع سرشار که به همه‌ی مراجعانم می‌دهم این است که به آن‌ها کمک ‌کنم که انگاره‌های بد خود را که در سال‌های کودکی و جوانی به دست آورده‌اند، تغییر دهند. باید به عبارات تأییدی و تأکیدی همه روزه توجه کنید تا به انگاره جدیدی برسید. انگاره‌های فرکانس بالاتر که شما از آن برخوردار خواهید شد به شما امکان خواهد داد که در ذهن نیمه هوشیار خود غرق شوید و این همان کاری بود که شما در کودکی انجام دادید. با این تفاوت که این بار به عمد برنامه‌ی بهتری در اختیار شما خواهیم گذاشت. شما نیاز خواهید داشت تا به انگاره‌های خودارزشمندی و ثروت توجه کنید.

در یوتیوب برای گوش کردن به عبارات تأییدی و تأکیدی مطالب مختلفی درج شده است.

قول می‌دهم که این زندگی شما را تغییر دهد. بسیاری از مردم نمی‌دانند که بر اساس برنامه‌های غلط کار می‌کنند و به همین سبب است که نمی‌توانند آن چیزهایی را که دوست دارند به دست آورند.
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۳ دقیقهفصل 1: اصول درک مطالب، هماهنگی فرکانس‌ها، قانون جذب۱۱ دقیقهفصل 2: هدف‌تان را کاملاً مشخص کنید۱۲ دقیقهفصل 3: هرچیزی در اصل ابزاری از نیروی عشق است۱۰ دقیقهفصل 4: قانون هماهنگی۲ دقیقهفصل 5: مثلث را فعال کنید۷ دقیقهفصل 6: چرا عصاهای جادو مؤثر واقع می‌شوند۹ دقیقهفصل 7: ساختن عضلات تصور (تصویرسازی)۸ دقیقهفصل 8: ذهن خود را تقویت کنید۵ دقیقهفصل 9: چگونه انگاره‌های قدیمی و بد را از خود دور کنیم۶ دقیقهفصل 10: فرکانس شما بسیار مهم است۷ دقیقهفصل 11: روشنایی شب۵ دقیقهفصل 12: از آن یک مهم بسازید۴ دقیقهفصل 13: کنترل کردن زمان در بعد سوم۱۲ دقیقهفصل 14: هدف‌تان شوید۳ دقیقهفصل 15: یادآوری فرکانس بالای روزانه۳ دقیقهفصل 16: آزمون نهایی۵ دقیقهفصل 17: رفع مشکلات عیان‌سازی۲۶ دقیقهفصل 18: بیست‌ویک روزادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی عیان سازی پیشرفته با فرکانس‌ها: تسلط بر قانون جذب با هماهنگی فرکانس | لیندا وست