دسته‌بندی نشده · ژوئن 26, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی فراوانی: کتابچه کار تجربی | فرشته میرهاشمی | واوخوان



معرفی کتاب صوتی فراوانی: کتابچه کار تجربیغنی بودن تا کجا به داشته‌های انسان مربوط می‌شود و تا چه اندازه به احساسات او ارتباط دارد؟ کتاب صوتی فراوانی: کتابچه کار تجربی یک اثر تمام‌عیار برای رسیدن به موفقیت و رشد فردی است. فرشته میرهاشمی، مولّف کتاب حاضر با آموزش اصول «فراوانی»، به شما کمک می‌کند تا تحولی باورنکردنی را در زندگی خود رقم بزنید.

درباره کتاب صوتی فراوانی: کتابچه کار تجربی

دارا بودن تا چه اندازه به داشته‌های ما ارتباط دارد و تا چه میزان با احساس ما از غنی بودن گره می‌خورد؟ به عبارت بهتر، ثروتمند بودن به میزان دارایی ما ارتباط دارد؟ اگر چنین است، چگونه برخی از ما با وجود داشته‌های فراوان همچنان احساس تهی بودن می‌کنیم و تصور این که چقدر از درون خالی و پوشالی هستیم، لحظه‌ای رهایمان نمی‌سازد؟

ایده‌ی اصلی کتاب فراوانی چنین است: احساس کمبود یا فراوانی واقعاً به میزان داشته‌های شما مربوط نمی‌شود، بلکه آنچه که این احساسات را رقم می‌زند،‌ شیوه‌ی برخورد شما با داشته‌هایتان است و نه چیز دیگر. دکتر فرشته میرهاشمی در اثر حاضر به شما کمک می‌کند تا با تغییر شیوه‌ی بودنِ خود با آنچه که در اختیار دارید و نحوه‌ی به‌کاربستن آن‌ها، زندگی بهتری برای خود رقم بزنید.

فرشته میرهاشمی در کتاب فراوانی: کتابچه کار تجربی (که اکنون نسخه‌ی صوتی آن در اختیار شماست) گام‌به‌گام با مخاطبِ خود همراه است و به او نشان می‌دهد که فراوانی، آنقدرها هم که تصور می‌شود، مربوط به داشته‌های ما نیست. بلکه ممکن است نیمی از جهان برای شما باشد و باز نتوانید از حسرتِ آنچه که در اختیار ندارید خلاص شوید. اما چاره چیست؟

نویسنده با بیانِ اصول فراوانی در این مسیر همراه شماست. قدردانی و سپاس، زیبایی، سرور، هم‌بخشش، سادگی، نظم و هارمونی برخی از اصولی هستند که نویسنده مفصلاً به توضیح آن‌ها پرداخته است. گفتنی‌ست اثر حاضر را با صدای نویسنده‌ می‌شنوید. این کتاب به همت نشر واوخوان به صورت کتابی صوتی در اختیار شما قرار گرفته است.

کتاب صوتی فراوانی: کتابچه کار تجربی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به ژانر توسعه‌ی فردی و خودسازی از شنیدن کتاب صوتی فراوانی لذت خواهند برد.

با فرشته میرهاشمی بیشتر آشنا شویم

فرشته میرهاشمی بنیانگذار نظریه‌‌ای به نام تئوری هستی‌گرای بنیان است که بر پایه‌ی مثلثِ بودن، انجام و داشتن شکل گرفته است. علاوه بر این، وی مربی و راهبر گروه‌های گوناگون تحول و رشد در ایران نیز می‌باشد. دکتر میرهاشمی در سال 1995 میلادی، دوره‌ی مربی‌گری متد سدونا را به پایان رساند و مجوز رسمی آموزش این متد را نیز دریافت نمود. از کتاب‌های فرشته میرهاشمی، جز ساکن روان، باید از اثری دیگر با عنوان «فراوانی» نیز یاد کرد.

در بخشی از کتاب صوتی فراوانی: کتابچه کار تجربی می‌شنویم

زندگی زیباست ای زیباپسند
زنده‌اندیشان به زیبایی رسند

پنجمین اصل فراوانی زیبایی است. از دیرباز تا کنون کسان زیادی چهارچوب نظری برای زیبایی و زیبایی‌شناسی تعریف کرده‌اند. از منظر زیبایی‌شناسی، زیبایی و زیبا بودن قابل احساس و ادراک اما غیر قابل‌ تعریف کردن است.

زیبایی حدومرز نمی‌شناسد و حضور و تجلی آن بی‌نهایت است. تعریف زیبایی در برخورد نخست برای همگان بدیهی و ساده می‌نماید اما چون کاوش در مقوله و معنای زیبایی آغاز شود، توصیف و تحلیل آن دشوار خواهد بود و این دشواری تا جایی است که عده‌ای تعریف زیبایی را ناممکن شمرده‌، برخی اصول زیبایی را به مقولات خاص، به‌ویژه مقوله‌ی هنر محدود کرده و برخی دیگر فقط بر زیبایی بصری تمرکز کرده و گستره‌ی زیبایی را در گستره‌ی مشاهدات انسان قابل طرح دانسته‌اند.
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۸ دقیقهمعرفی نویسنده -مقدمه۱۷ دقیقهمفهوم فراوانی۱۴ دقیقهاصل نخست: قدردانی و سپاس۱۱ دقیقهاصل دوم: سادگی۱۱ دقیقهاصل چهارم: هارمونی۹ دقیقهاصل پنجم: زیبایی۸ دقیقهاصل هفتم: هم‌بخشی۴ دقیقهرنگین‌کمان فراوانیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی فراوانی: کتابچه کار تجربی | فرشته میرهاشمی | واوخوان