دسته‌بندی نشده · آوریل 7, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی فرمولی برای داشتن روزهای عالی: اختیار زندگی و زمان خود را به دست بگیرید | کریگ بلنتاین



معرفی کتاب صوتی فرمولی برای داشتن روزهای عالی: اختیار زندگی و زمان خود را به دست بگیریدکریگ بلنتاین در کتاب صوتی فرمولی برای داشتن روزهای عالی، برنامه‌ای کاربردی برای پیاده‌سازی در زندگی روزمره‌ به شما پیشنهاد داده است؛ برنامه‌ای که پیروی دقیق از آن هر فردی را به بهترینِ خودش بدل می‌کند…

درباره کتاب صوتی فرمولی برای داشتن روزهای عالی:

حدود دو هزار سال پیش، جایی در یونان باستان، متفکری به نام «زنون» دستگاه فکری خاصی پدید آورد که بعدها به «فلسفه‌ی رواقی» شهرت یافت و پیروان بسیاری پیدا کرد. این فلسفه‌ی باستانی، کشف راز سعادت را بزرگ‌ترین هدف خود می‌دانست؛ سعادتی که مطابق تعریف فیلسوفان یونان باستان، معنایی جز احساس رضایت از زندگی ندارد. به زبان امروزی، فلسفه‌ی رواقی به دنبال دستیابی به راه‌های نیل به «موفقیت» بود؛ و از آنجا که موفقیت برای تمام افراد بشری، از دیرباز تا به امروز، هدفی اساسی بوده است، فلسفه‌ی رواقی همواره جذاب باقی مانده و حتی در زمانه‌ی ما نیز طرفدارانی پرشور دارد.

یکی از این طرفداران کریگ بلنتاین است. او باور دارد که آموزه‌های فیلسوفان رواقی، به ما مسیر درست زندگی کردن را نشان می‌دهد. بر اساس همین اعتقاد، او کتابی نوشته با عنوان فرمولی برای داشتن روزهای عالی (The Perfect Day Formula)، و در آن دستورالعمل‌هایی را که به گمانش به انسان در ساختن یک روز پُربازده و رضایت‌بخش یاری می‌کنند، از دل جهان‌بینی رواقی بیرون کشیده و با مخاطبینش به اشتراک گذاشته است.

از کتاب صوتی فرمولی برای داشتن روزهای عالی خواهید آموخت که به جای واکنشگر بودن، کنشگر باشید و اختیار زندگی و زمان باارزش خود را در دست بگیرید؛ دارایی‌های شما هر چه که باشند، از ثروت و تجملات مادی گرفته تا استعدادی خاص در یک زمینه، یا حتی ظاهری جذاب، این شمایید که مالک آن‌ها هستید، و نه برعکس. پس باید روش بهره گرفتن از آن‌ها را بیاموزید، و ضمن این کار، از یاد نبرید که افسوس خوردن برای اموری که بر آن‌ها اختیاری نداریم، مخالف عقل سلیم است. با دنبال کردن این طرز تفکر، کم‌کم به ذهنیتی فعال و مثبت دست پیدا کرده و به مرور فرمولِ عالی‌ساختنِ تمامی روزهای زندگی‌تان را کشف می‌کنید.

کتاب صوتی فرمولی برای داشتن روزهای عالی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار انگیزشی مخاطبین اصلی این کتاب صوتی‌اند.

با کریگ بلنتاین بیشتر آشنا شویم:

کریگ بلنتاین (Craig Ballantyne) سخنران و نویسنده‌ی آثار انگیزشی است. او همچنین، مؤسس و مدیر یک وبسایت موفقیت به نام «سحرخیزی» است. از وی تاکنون چند کتاب در زمینه‌ی تربیت بدنی نیز به انتشار رسیده.

از آثار به فارسی ترجمه‌شده‌ی وی می‌توان به دو کتاب «فرمولی برای داشتن روزهای عالی» و «هوازی چربی‌سوز نیست» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی فرمولی برای داشتن روزهای عالی می‌شنویم:

همه‌ی ما نقطه ضعف خودمونو داریم. شاید نقطه ضعف شما تماشای تلویزیون یا خوردن هله هوله باشه. می‌دونید که باید تلویزیون رو خاموش کنید و حرکتی به بدنتون بدید. ولی همین که می‌خواید از جاتون بلد بشید، یه تبلیغ از تلویزیون پخش می‌شه و شما باز روی مبل راحتتون می‌نشینید.

احساس می‌کنید کمی گرسنه‌اید و تصمیم می‌گیرید یه کم غذا بخورید؛ و بعد چرت کوتاهی بزنید و بدون اینکه متوجه بشید همه‌ی انگیزه‌تون رو از دست می‌دید. زندگی هم همینطوره. ما همیشه در حال مبارزه با وسوسه‌هایی هستیم که همیشه در کمین انرژی و زمان ما هستن. موانع سر راه زندگی از راه‌های موفقیت خیلی بیشترن. موانع زندگی می‌تونن غافلگیرمون کنن…
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی فرمولی برای داشتن روزهای عالی: اختیار زندگی و زمان خود را به دست بگیرید | کریگ بلنتاین