دسته‌بندی نشده · آوریل 16, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی فروش در شبکه‌های اجتماعی | تیم هیوز | انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی



معرفی کتاب صوتی فروش در شبکه‌های اجتماعیکتاب صوتی فروش در شبکه‌های اجتماعی نوشتهٔ تیم هیوز و مت رینولدز دربارهٔ اصول کاربردی در حوزه بازاریابی و فروش است که هر کسب‌وکاری باید برای عرضه و معرفی محصولات خود در شبکه‌های اجتماعی رعایت کند.

درباره کتاب صوتی فروش در شبکه‌های اجتماعی:

اگر وارد برنامهٔ اینستاگرام خود یا هر شبکهٔ اجتماعی دیگری شوید، متوجه می‌شوید که کسب‌وکارهای مختلف برای تبلیغ کالا یا خدمات خود از این فضاها استفاده می‌کنند. اما دلیل کار آن‌ها چیست؟

اگر دقت کرده باشید، روش‌های بازاریابی و فروش به شیوهٔ سنتی دیگر تأثیر قبل را ندارند. در همین میان به‌طورقطع کسب‌وکارهای آنلاین از ظرفیت گستردهٔ فضای مجازی و تعداد زیاد کاربران آن‌ها آگاه شده‌اند و قصد دارند از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنند. اما تحقق بخشیدن این موضوع به همین سادگی نیز نیست و هر کسب‌وکاری به سازوکارها و روش‌هایی خاص نیاز دارد که آن را از دیگران متمایز کند.

تیم هیوز (Tim Hughes) که خود یک رهبر متفکر و متخصص فروش در شبکه‌های اجتماعی است، به همراه مت رینولدز (Matt Reynolds) یکی از جامعه‌شناسان فناوری برجسته بریتانیا، در کتاب صوتی فروش در شبکه‌های اجتماعی (Social Selling) به شما یاد می‌دهند تا محصولات خود را در شبکه‌های اجتماعی‌تان به فروش برسانید و از این طریق به موفقیت برسید.

با شنیدن این کتاب روش‌های مختلف ارتباط با کاربران در شبکه‌های اجتماعی را یاد می‌گیرید و از این طریق می‌توانید مشتری‌های بالقوهٔ خود را به مشتریان دائم تبدیل کنید. کتاب حاضر درواقع نوعی راهنمای عملی است که شما را در این دنیای اقتصاد دیجیتالی آماده می‌کند. رهنمودهایی که توسط نویسندگان ارائه می‌شوند، می‌تواند کارکرد اقتصادی هر سازمانی را متحول کند و آن را ارتقا دهد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی فروش در شبکه‌های اجتماعی:

– این کتاب یک شاهکار است! راهنمایی برای هر رهبر فروش. دعا کنید رقیب شما این کتاب را قبل از شما نخواند! (تد کوآن)

– این کتاب به طور خلاصه و به زیبایی توضیح می‌دهد که چگونه به لطف ظهور رسانه‌های اجتماعی و مشتری همیشه همراه، فروش می‌تواند رشد کند. (Stewart Rogers)

– این کتاب در مورد تک‌تک ایدئولوژی‌هایی است که رهبران در همه سطوح باید آن‌ها را بشنوند و درک کنند تا تیم‌های فروش و بازاریابی خود را در عصر دیجیتال مرتبط نگه دارند. (Jack Kosakowski)

– تیم هیوز در صنف معلمان و متخصصان فروش در شبکه‌های اجتماعی است. او در بین اینفلوئنسرهای این حوزه منحصربه‌فرد است؛ زیرا هر روز از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند تا با کار کمتر فروش بیشتری داشته باشد. (جان وی. فرارا)

– کتاب فروش در شبکه‌های اجتماعی یک راهنمای به‌موقع، مرتبط و معتبر برای هر فروشنده‌ای است که نمی‌خواهد عقب بماند. (Jim Keenan)

– بالاخره یک کتاب فروش شبکه‌های اجتماعی که پرمحتوا است. یک کتاب ضروری برای سازمان‌های متمرکز بر فروش. (Robert M Caruso)

کتاب صوتی فروش در شبکه‌های اجتماعی مناسب چه کسانی است؟

تمامی مدیران فروش، بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار و کسانی که قصد دارند کسب‌وکار خود را در شبکه‌های اجتماعی گسترش دهند، می‌توانند نکات آموزنده‌ای از این کتاب یاد بگیرند.

در بخشی از کتاب صوتی فروش در شبکه‌های اجتماعی می‌شنویم:

کار را با نگاهی به سازوکار فروش تلفنی در بازارهای صنعتی آغاز می‌کنیم. در این روش معمولاً یک فروشنده فهرستی از افرادی را دارد که باید با آن‌ها تماس بگیرد و سپس از طریق آن فهرست به طور نظام‌مند کار خود را ادامه می‌دهد. بخشی از تماس‌ها به گفت‌وگو تبدیل خواهند شد. بعضی از گفت‌وگوها ملاقات را به وجود می‌آورند.

برخی ملاقات‌ها مشتریان راغب را ایجاد می‌کنند و برخی از مشتریان راغب فرصت‌ها را به وجود می‌آورند و در نهایت برخی از این فرصت‌ها به فروش تبدیل خواهند شد. معمولاً برای مدیریت‌کردن این فرایند می‌توان آن را همچون یک قیف در نظر گرفت. چون در هر مرحله از حجم کار اصلی کم می‌شود. همچنین از نظر آماری می‌توان عملیات فروش را به‌گونه‌ای تحلیل کنیم که در سطح تیمی یا فردی بدانیم که یک مجموعهٔ فرضی در هر مرحله به‌احتمال زیاد به یک نسبت فرضی معین کاهش خواهد یافت.

در اینجا مهم‌ترین مسئله این است که هرکسی به‌راحتی می‌تواند دریابد که اگر از اجرای فرایند دست بردارد، نتیجهٔ نهایی مفیدی به دست نخواهد آورد. به بیان واضح‌تر اگر تماس نگیرید، ملاقات‌ها را به دست نمی‌آورید.





معرفی و دانلود کتاب صوتی فروش در شبکه‌های اجتماعی | تیم هیوز | انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی