دسته‌بندی نشده · آوریل 11, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی فرکانس: با ارتعاشات هماهنگ شوید و به آرزوهایتان دست یابید | لیندا وست | موسسه انتشاراتی فلسفه



معرفی کتاب صوتی فرکانس: با ارتعاشات هماهنگ شوید و به آرزوهایتان دست یابیدلیندا وست در کتاب صوتی فرکانس: با ارتعاشات هماهنگ شوید و به آرزوهایتان دست یابید راهکارهایی را به شما می‌آموزد که از طریق به‌کاربستن قانون جهانی جذب به اهدافتان دست یابید و آرزوهاتان را به واقعیت بدل کنید. کتابی که پیش روی شماست، ‌فوت‌وفن‌هایی را به شما یاد می‌دهد که با اطمینان می‌توان ادعا کرد که در هیچ اثر دیگری آن‌ها را نخواهید یافت!

درباره کتاب صوتی فرکانس:

اگر در زمره‌ی کسانی قرار می‌گیرید که کتاب پرفروش راز و یا دیگر آثار پرخواستار در حوزه‌ی «قانون جذب» را مطالعه کرده‌اید اما از آن پاسخی ندیده‌اید، کتاب فرکانس (The Frequency) برای شماست! لیندا وست (Linda West) در این کتاب نشان می‌دهد که شما تنها کسانی نیستید که قانون جذب آن‌ها را به خواسته‌هاشان نرسانده. بلکه افراد زیادی هستند که به گمان خود از این قانون پیروی می‌کنند اما همچنان به اهداف خود دست نیافته‌اند؛ مسأله اینجاست که شما راه استفاده‌ی صحیح از قانون جذب را نمی‌دانید و نه این که قانون جذب واقعی نیست یا با شما سر ناسازگاری دارد! با مطالعه‌ی این اثر رازهایی را فرا خواهید گرفت که با به‌کاربستن آن این قانون برای شما عمل خواهد کرد.

نگارنده‌ی در این اثر مفصلاً به صحبت راجع به «فرکانس‌ها» پرداخته و فرمولی را ارائه می‌دهد که برای همه‌ی شما، فارغ از این که چه میزان با قانون جذب آشنا هستید، قابل اجرا است. با به‌کارگیری این فرمول طلایی قادر خواهید شد تا عشق، پول و شادی را در زندگی خود متجلی کنید و آرزوهاتان را در دنیای واقعی محقق سازید. شما با این اصل ساده و شگفت‌آور قادر خواهید شد تا چیزهایی را که مانع دستیابی شما به موفقیت، عشق و کشف معنای زندگی می‌شوند، از سر راه‌تان کنار بگذارید و فرکانس‌های خود را متعادل سازید.

اکنون وقت عیان ساختن خواسته‌های شماست. بنابراین در گوش سپردن به کتاب صوتی فرکانس بیش از این تعلل نکنید. گفتنی‌ست لیندا وست این اثر را اولین بار در سال 2015 منتشر کرد و با استقال گسترده‌ی مخاطبان مواجه شد. همچنین این کتاب از جمله آثار پرفروش و نام‌آشنای حوزه‌ی خودسازی در ایران است که توسط ناشرین مختلف منتشر شده و اکنون کتاب صوتی آن، با خوانشِ گرم «طراوت طیبی» در اختیار شما قرار گرفته است.

در نکوداشت‌ کتاب صوتی فرکانس:

– من سال‌هاست که از طرفداران کتاب فرکانس هستم… (O. Dayton)

کتاب صوتی فرکانس متناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های خودیاری علاقه دارید و از مطالعه در باب قانون جذب لذت می‌برید، کتاب صوتی فرکانس مناسب شماست.

با لیندا وست بیشتر آشنا شویم:

لیندا وست نویسنده‌ای فعال و پرفروش در زمینه ادبیات داستانی و غیر داستانی است. او به عنوان مادری مجرد، عاشق زندگی‌ست و از طریق نوشتن امرار معاش می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی فرکانس می‌شنویم:

افکار شما روی سیارات دیگر به سرعت عیان می‌شوند. به دلیل تراکم بالای سیاره‌ی زمین، عیان‌سازی به میزان فرکانس بستگی دارد. عشق، میزان فرکانسی را که می‌خواهید به آن متصل شوید، داراست و آن فرکانس را به سویتان جذب می‌کند. هرچه محکم تر این ارتعاش را نگه دارید، افکارتان به دور از دخالت تردید، نگرانی، یا ترس، با سرعت بیشتری صورت مادی به خود می‌گیرند.

باید ایمان خود را در مسیر اتصال به خداوند و توان عیان سازی با عشق حفظ کنید. به یاد داشته باشید که اگر به چیزی عشق بورزید، عیان خواهد شد. اگر آنچه را که دوست دارید، در زندگی‌تان نمایان نمی‌شود، بدان معناست که موانعی بر سر راه عشق ورزیدن به خودتان در جهت به دست آوردن آن چیز وجود دارد و یا اینکه ایمانتان کافی نیست.

اعتماد، ایمان و عشق، در راستای عیان سازی آرزوها در این سیاره، دست به دست هم می‌دهند. مثلث درون شما نیز، در جریان عیان‌سازی، بسیار سودمند خواهد بود. اگر چیزی که حقیقتاً دوست دارید در زندگی‌تان عیان نمی‌شود، از خودتان بپرسید که کدام بخش از مثلث درونیتان آرزوی شما را پس می‌زند و اصلا چرا چنین چیزی رخ می‌دهد.
فهرست مطالب کتاب صوتی۹ دقیقهفصل یکم: تصمیم بگیرید که می‌خواهید چه‌چیزی را آرزو کنید!۹ دقیقهفصل دوم: رفتن به فرکانس‌های بالاتر۷ دقیقهفصل سوم: ساختن فیلم آرزوها در ذهن۷ دقیقهفصل چهارم: حفظ حس عاشقانه۸ دقیقهفصل پنجم: رهاکردن به قصد دریافت۳ دقیقهبخش دوم: دانش عیان‌سازی / دیباچه‌ی عقاب سپید۵ دقیقهفصل اول: نیروی عشق۴ دقیقهفصل دوم: همسویی فرکانس‌ها۵ دقیقهفصل سوم: سرنوشت۳ دقیقهفصل چهارم: هر چیزی در جهان، موجی از نور است۴ دقیقهفصل پنجم: فرکانس چیست؟۵ دقیقهفصل ششم: قانون کیهانی جاذبه‌ی متقابل۱۳ دقیقهفصل هفتم: کارما۷ دقیقهفصل هشتم: انتخاب فرکانس۴ دقیقهفصل نهم: درصورتِ نیاز به حمایت، چه باید کرد؟۳ دقیقهفصل دهم: غذاهای سالم۷ دقیقهفصل یازدهم: انتخاب۱۲ دقیقهفصل دوازدهم: هندسه‌ی روحانی۳ دقیقهفصل سیزدهم: دانش چندبعدی۲ دقیقهفصل چهاردهم: دایره‌ها و فیثاغورث۲ دقیقهفصل پانزدهم: عدد دوازده۴ دقیقهفصل شانزدهم: تقویم مایاها۶ دقیقهفصل هفدهم: عدد سیزده۸ دقیقهفصل هجدهم: ترس۲ دقیقهفصل نوزدهم: احساسات۳ دقیقهفصل بیستم: اشک‌ها۴ دقیقهفصل بیست و یکم: خدایان دروغین۹ دقیقهفصل بیست و دوم: مثلث۵ دقیقهفصل بیست و سوم: عیان‌سازی۲ دقیقهفصل بیست و چهارم: شناسایی موانع۴ دقیقهفصل بیست و پنجم: ذهن، جنبه‌ی پدری۷ دقیقهفصل بیست و ششم: روح، جنبه‌ی مادری۹ دقیقهفصل بیست و هفتم: جسم، فرزند روح۴ دقیقهفصل بیست و هشتم: مراقبه به‌منظور التیام مثلث خود۴ دقیقهفصل بیست و نهم: اتفاق۷ دقیقهفصل سی‌ام: جابه‌جایی۸ دقیقهفصل سی و یکم: بخشش و تعالیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی فرکانس: با ارتعاشات هماهنگ شوید و به آرزوهایتان دست یابید | لیندا وست | موسسه انتشاراتی فلسفه