دسته‌بندی نشده · آوریل 12, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی فصلنامه پشت بام – شماره چهار: هنرکده هنرهای تزئینی | گروه نویسندگان



معرفی کتاب صوتی فصلنامه پشت بام – شماره چهار: هنرکده هنرهای تزئینیکتاب صوتی فصلنامه پشت بام – شماره چهار یکی از مهم‌ترین فصل‌نامه‌هایی که به شکلی تخصصی به هنرهای تجسمی می‌پردازد. این فصل‌نامه در چهارمین شماره‌ی خود به سراغ «هنرهای تزئینی» رفته و آن را از جنبه‌های گوناگون مورد بررسی قرار داده است.

درباره کتاب صوتی فصلنامه پشت بام – شماره چهار:

مدارک و اسناد کمی درباره‌ی هنرکده‌ی هنرهای تزئینی وجود دارد. بخش عظیمی از مدارک در سال‌های ابتدایی انقلاب از میان رفته و این مسأله کار پژوهش درباره‌ این هنرکده را دشوار ساخته است. بااین‌وجود، تیم تحریریه‌ی فصلنامه‌ی پشت‌بام در این شماره تمام اهتمام خود را به کار گرفته‌اند تا با توجه به پژوهش‌های پیشین و همچنین به صورت میدانی پژوهش‌هایی را در باب هنرکده هنرهای تزئینی به ثمر برسانند.

اساس تعلیمات هنرکده هنرهای تزیینی، آرت اکو، هنرکده و سقاخانه، ادوار هنرکده هنرهای تزیینی و تاریخ‌نگاری هنرکده از جمله مطالبی‌ست که در این شماره به آن‌ها پرداخته شده است. در این اثر به مقالاتی قابل‌توجه از نویسندگانی گوناگونی گوش خواهید سپرد که هر کدام مطالب قابل‌توجهی را بیان کرده‌اند.

کتاب صوتی فصلنامه پشت بام – شماره چهار مناسب چه کسانی است؟

اگر به هنرهای تزئینی علاقه‌مند هستید، فصلنامه پشت بام مناسب شماست.
فهرست مطالب کتاب صوتی۳۱ دقیقهتاریخ‌نگاری هنرکده۲۳ دقیقهاساس تعلیمات هنرکده هنرهای تزیینی۲۱ دقیقهغرب شرقی و شرق غربی۱۳ دقیقه ادوار هنرکده هنرهای تزیینی۱۹ دقیقهاولین فرانسوی۲۱ دقیقهمرقع‌کاری بازیگوشانه۱۰ دقیقهدرباره آرت دکو۱۹ دقیقههنرکده و سقاخانه۱۱ دقیقهبرقرار و بی‌قرار۳۶ دقیقهمشتاقان آموزشگاه‌های هنرادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی فصلنامه پشت بام – شماره چهار: هنرکده هنرهای تزئینی | گروه نویسندگان