دسته‌بندی نشده · مارس 9, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر | آگاه باشیم



معرفی کتاب صوتی قدرت انضباط شخصیآیا می‌دانید انضباط شخصی دقیقاً به چه معنی است؟ دنیل والتر در کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی به شما کمک می‌کند تا با استفاده از نیروی خودکنترلی و استحکام روانی در مسیر دستیابی به موفقیت شخصی و شغلی قرار بگیرید و به تمام اهداف خود برسید.

درباره کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی:

یکی از منظم‌ترین کارها در دنیا، انجام مأموریت در نیروی دریایی است. بسیاری از تکاوران نیروی دریایی برای پذیرش در تیم باید دوره‌های آموزشی دشواری را پشت سر بگذارند. مراحل این دوره به‌قدری دشوار است که تعداد زیاد سربازان، پیش از به پایان رساندن تمام مراحل، آنجا را ترک می‌کنند. اما آن دسته از کسانی که تا پایان آموزش می‌مانند، به این نتیجه می‌رسند که قدرت ذهن بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کردند.

آن‌ها بعد از به‌دست‌آوردن توانایی ذهنی لازم به‌عنوان یک تکاور نیروی دریایی، برای موفقیت در هر مأموریتی مجهز به این توانایی ذهنی هستند. دنیل والتر در کتاب قدرت انضباط شخصی (The Power of Discipline) بعضی از استراتژی‌هایی را که این تکاوران در طول آموزش فرامی‌گیرند به شما یاد می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها در زندگی روزمرهٔ خود، قدرت ذهنی بیشتری برای رسیدن به اهدافتان داشته باشید.

کتاب حاضر با بررسی میزان مسئولیت‌پذیری شما در موقعیت کنونی و در جایگاهی که قصد دستیابی به آن را دارید، مهم‌ترین نکات برای رسیدن به اهدافتان را معرفی می‌کند. به عقیدهٔ نویسنده مهارت مهمی که برای پذیرش مسئولیت به آن نیاز دارید، «انضباط شخصی» است. این مهارت همچون یک کلید برای بازکردن دروازهٔ شکوفایی شخصی برایتان عمل خواهد کرد.

انضباط شخصی به شما کمک می‌کند تا به‌عنوان یک فرد معمولی، بسیار فراتر از چیزی باشید که همیشه استعدادش را داشته‌اید و به یک فرد استثنایی تبدیل شوید. کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی به شما می‌گوید استعداد ژنتیکی تنها دلیل داشتن سطح بالایی از انضباط شخصی نیست و هرکسی که بخواهد می‌تواند این مهارت را یاد بگیرد.

چیزی که دنیل والتر بیش از هر چیزی در این کتاب بر آن تاکید می‌کند، تمرین است. او عقیده دارد با تمرین مداوم، انضباط در ما ماندگار می‌شود. با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید عادت‌هایی در زندگی ایجاد کنید که زندگی‌تان را دگرگون کند. همچنین مسیر رسیدن به اهدافتان را روشن‌تر و شفاف‌تر می‌بینید و آن نوع از زندگی را شروع می‌کنید که همیشه لیاقتش را داشته‌اید.

کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی مناسب چه کسانی است؟

اگر هدف مهمی در زندگی‌تان دارید و به دنبال بهترین و کاربردی‌ترین روش برای رسیدن به آن می‌گردید، شنیدن این کتاب می‌تواند استراتژی‌های عملی و مفیدی را در اختیار شما قرار بدهد تا با کمک آن‌ها بتوانید عادات مثبتی را جایگزین عادت‌های بدتان کنید و در مسیر موفقیت پیش روید.

با دنیل والتر بیشتر آشنا شویم:

این نویسندهٔ کانادایی بعد از اتمام تحصیلاتش در دانشگاه ییل در علوم اعصاب شناختی، به نوشتن روی آورد. او با روحیهٔ بلندپروازانهٔ خود اشتیاق زیادی برای کمک به مردم برای انجام کارهای بیشتر دارد. دنیل والتر (Daniel Walter) تابه‌حال به افراد زیادی کمک کرده تا بتوانند با ایجاد عادت‌های قوی و افزایش ظرفیت حافظه به موفقیت شخصی دست پیدا کنند. از دیگر آثار وی می‌توان به کتاب‌های «تمرکز ده‌دقیقه‌ای» و «غلبه بر اهمال‌کاری» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی می‌شنویم:

تمام افراد موفق اهدافی برای خودشان در زندگی تعریف کردند. شاید با خودتون بگید مگر دیگران هدف ندارند؟ بله درسته. هرکسی برای خودش اهدافی رو مشخص می‌کنه. مثل اهداف مالی، دانشگاهی، رشد و توسعه شخصی یا هدفی در رابطه با روابط خصوصی‌اش. اما این افراد فقط هدف رو تعیین می‌کنن. چند درصد آدم‌های عادی دور و برتون به اهدافی که اول هرسال برای خودشون درنظرگرفتن پایبندن و به اونا رسیدن؟

طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده که درصد خیلی کمی از آدما به اهدافشون می‌رسن و بقیه در دستهٔ آدمایی که به اهدافشون نرسیدن قرار می‌گیرن. اما آدمای موفق اگه هدفی برای خودشون در نظر می‌گیرن، برای رسیدن بهش تلاش میکنن و بعد از مدتی هم به اون اهداف میرسن. خب به نظرتون مشکل از کجاست؟

چی باعث این همه تفاوت میشه؟ اصلا چی باعث شده آدما در دو گروه آدمای موفق که به هدفاشون میرسن و آدمای ناموفق که به هدفاشون نمیرسن دسته‌بندی بشن. آیا آدمای معمولی بلد نیستن هدف برای خودشون تعیین کنن؟





معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی | دنیل والتر | آگاه باشیم