دسته‌بندی نشده · آوریل 26, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید | دنیل والتر | موسسه فرهنگی کتاب یاران فناور



معرفی کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنیددنیل والتر در کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی تکنیک‌هایی را به شما می‌آموزد که با به‌کاربستن آن‌ها می‌توانید نظم و برنامه‌ریزی بیشتری وارد زندگی‌تان کنید و تجربه‌ی زیسته‌ی بهتری را برای خود رقم بزنید.

درباره کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی:

هر سال، پیش از شروع سال جدید لیستی بلندبالا از اهدافتان را یادداشت می‌کنید اما هرگز به آن‌ها نمی‌رسید؟ روزی نیست که تصمیم نگیرید از شنبه ورزش کردن را شروع کنید، اما «شنبه‌ی موعود» هیچ‌گاه فرا نمی‌رسد؟ کارهای عقب‌افتاده و روی‌هم تلنبار‌شده لحظه‌ای رهایتان نمی‌کند؟

اگر با هرکدام از جملات بالا احساس هم‌ذات‌پنداری کرده‌اید، باید به شما بگوییم همه‌ی آنچه که نیاز دارید، در این اثر قرار گرفته است. دنیل والتر (Daniel Walter) از طریق کتاب قدرت انضباط شخصی (The Power of Discipline) به شما کمک می‌کند تا با خودکنترلی به آنچه که همیشه در سر می‌پرواندید، دست یابید. هدف شما، هر چه که باشد،‌ از ترک سیگار و شروع یک رژیم غذایی سالم گرفته،‌ تا ارتقاء شغلی و کسب درآمد بیشتر، تفاوت چندانی ندارد. تمام آنچه که برای رسیدن به آن نیاز دارید، مهارت «انضباط شخصی» است.

از طریق انضباط شخصی و خودکنترلی قادر خواهید شد که توانایی‌های خود را از قوه به فعل برسانید و به فردی استثنایی تبدیل شوید. چرا که پس از گوش سپردن به فصول این اثر، چنان تأثیر شگرفی در زندگی شما رقم خواهد خورد که خودتان نیز باور نخواهید کرد. بااین‌همه،‌ ما قضاوت را به شما واگذار می‌کنیم. به این اثر کم‌نظیر گوش بسپارید و خود تأثیرات آن را مشاهده کنید.

ایجاد عادات جدید و دگرگون‌کننده، به دست آوردن درکی بهتر از انضباط شخصی و اهمیت آن در زندگی و خودکنترلی تنها قسمتی از دست‌آوردهای بیشماری‌ست که نگارنده‌‎‌ی این کتاب به شما وعده می‌دهد. حالا دیگر وقت آن رسیده که از به‌کاربستن استراتژی‌های تکراری برای رسیدن به اهدافتان دست بکشید و راهی اصولی و موثرتر را برگزینید. اگر بارها تلاش کرده‌اید عادات منفی خود را ترک بگویید و هربار بیشتر از پیش ناکام‌ شده‌‌اید، دنیل والتر راه بیرون آمدن از این چرخه‌ی بی‌پایان را به شما نشان خواهد داد.

بد نیست اشاره کنیم اثر حاضر اولین بار در سال 2020 منتشر و با استقبال مخاطبان به مواجه شد. نثر روان و زبان شیوای نویسنده،‌ به همراه خوانش گرم مهدی افشاریان از جمله مواردی‌ست که کتاب قدرت انضباط شخصی را از سایر آثار مرتبط با خودسازی متمایز کرده است.

کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های ژانر موفقیت و خودسازی علاقه‌مند هستید،‌ کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی به شما پیشنهاد می‌شود.

با دنیل والتر بیشتر آشنا شویم:

دنیل والتر نویسنده‌ای کانادایی‌ست که دارای روحیه بلندپروازانه است و اشتیاق بسیاری برای کمک به مردم برای انجام کارهای بیشتر دارد. دنیل برای کسانی که به دنبال بهبود تمرکز، ایجاد عادت‌های قوی و افزایش ظرفیت حافظه هستند می‌نویسد. او ماموریت خود را به اشتراک گذاشتن تجربیات و تحقیقات جامعش در مورد به تعویق انداختن کارها و حواس پرتی‌های روزمره می‌داند.

او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ییل در علوم اعصاب شناختی، به نوشتن روی آورد. از میان آثار این نویسنده می‌توان به مواردی مانند کتاب تمرکز ده دقیقه‌ای، غلبه بر اهمال‌کاری و… اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی:

– فقط یک تفاوت بین افراد موفق و ناموفق وجود دارد و آن عادت‌هایی است که هر کدام از آن‌ها هر روز دنبال می‌کنند.
– عادت‌های شما جزئی از شخصیت‌تان هستند و برخی از افراد از اینکه با عادت خاصی شناخته شوند به خودشان افتخار می‌کنند.
– یک فرد دارای انضباط شخصی، اعتماد به نفس دارد زیرا صرف‌نظر از اینکه در آن لحظه در کجا قرار دارد، می‌داند که بهترین نسخه‌ای از خود است که می‌توانست باشد.
– افراد به این دلیل به راحتی آزرده می‌شوند که به خود اطمینان ندارند. آن‌ها نمی‌دانند چه کسی هستند یا برای چه هدفی تلاش می‌کنند.
– شما می‌توانید با شکستن اهداف بلندمدت‌تان به گام‌های کوچک و تعیین هدف‌های روزانه برای خودتان، به آن‌ها برسید. یک رؤیای بزرگ ممکن است دلهره‌آور به نظر برسد.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی می‌شنویم:

برنامه صبحگاهی شما آهنگ حرکت بقیه روزتان را تعیین می‌کند. آیا صبح‌ها وقتی ساعت گوشی‌تان زنگ می‌زند مرتباً دکمه «چرت زدن» را می‌زنید و وقتی از رختخواب بلند شدید می‌بینید که برای دویدن، که در چند ماه گذشته در برنامه‌تان داشتید، خیلی دیر شده است؟ از آن جا که دیر بیدار شده‌اید دیگر وقت خوردن صبحانه را ندارید و در عوض در طول مسیرتان تا محل کار، در جلوی یکی از رستوران‌های مک دونالد توقف می‌کنید.

به خاطر نحوه شروع شدن روزتان، یک چارچوب فکری غلط در ذهن‌تان ایجاد می‌شود که جلوی انجام هرگونه کار مفیدی را می‌گیرد و روند فکر شما در ادامه روز، چیزی شبیه این خواهد بود: «از آن جا که برای صبحانه ساندویچ مک دونالد خورده‌ام، احتمالا برای ناهار نیز تاکو (نوعی غذای مکزیکی) بخورم. دیگر هیچ فایده‌ای ندارد که بعد از کار به باشگاه بروم زیرا قبلا این همه غذای ناسالم خورده‌ام. همچنین ممکن است به خانه بروم، سریال تماشا کنم و فردا دوباره زندگی طبق برنامه را شروع کنم».





معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی: چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید | دنیل والتر | موسسه فرهنگی کتاب یاران فناور