دسته‌بندی نشده · آوریل 24, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی قصر پرنده آبی | اوریان للماند | آوارسا



معرفی کتاب صوتی قصر پرنده آبیاوریان للماند در کتاب صوتی قصر پرنده آبی به روایت داستان دختری به نام ناتاشا می‌پردازد که در جنگلی بزرگ زندگی می‌کند؛ این دختر جوان پس از مرگ مادرش، دست به انتخابی خودخواهانه می‌زند و در پی آن، ناگزیر است بهایی بپردازد. نویسنده در این کتاب به کودکان آموزش می‌دهد که مراقب آنچه که آرزو می‌کنند، ‌باشند.

درباره کتاب صوتی قصر پرنده آبی:

کتابی که پیش‌روی شماست،داستان دختری به نام ناتاشا را روایت می‌کند؛ این دختر جوان که در جنگل بزرگی زندگی می‌کرد، زندگی خوب و خوشی داشت؛ مدتی بعد مادر ناتاشا بیمار شد و از دنیا رفت. از آن پس زندگی او هرگز به شیوه‌ی سابق بازنگشت و چنین بود که داستان کتاب قصر پرنده‌ی آبی (The Blue Birds Palace) آغاز شد.

روزها به همین منوال می‌گذشت تا این که ناتاشا تصمیمی عجیب و خودخواهانه گرفت؛ تصمیمی که بر زندگی خود و پدرش بسیار تأثیر فراوانی گذاشت. بهای چنین انتخابی انزوا بود؛ حالا ناتاشا در قصری مجلل، دور از پدرش گرفتار آمده؛ آیا او می‌تواند راهی برای دوباره دیدن پدرش بیابد؟

اوریان للماند (Orianne Lallemand)‌ کتاب صوتی قصر پرنده‌ی آبی را با الهام از افسانه‌های عامیانه‌ی روسی به نگارش درآورده و از طریق آن مفاهیم عمیقی همچون اهمیت خانواده را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد. این اثر اولین بار در سال 2011 منتشر شده و مخاطبان را در هر سنی مجذوب خود خواهد کرد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی قصر پرنده آبی:

– داستانی تخیلی و تمثیلی در مورد گرفتار شدن در دام خواسته‌های خود. (Publishers Weekly)
– دوست‌داشتنی و جادویی… (Booklist)

کتاب صوتی قصر پرنده آبی مناسب چه کسانی است؟

اوریان للماند کتاب صوتی قصر پرنده آبی را برای کودکان 5 تا 8 سال به نگارش درآورده است.

در بخشی از کتاب صوتی قصر پرنده آبی می‌شنویم:

توی یکی از همین شب‌ها، ناتاشا روی مبل‌های قرمز اتاقش لم داده بود و خستگی در‌می‌کرد که یکهو متوجه پرنده‌ی آبی که روی لبه‌ی پنجره نشسته بود، شد. آواز پرنده‌ی آبی اونقدر غمگین و دل نواز بود که قطره‌های اشک آروم آروم از روی گونه‌های دختر نوجوون سر می‌خوردن. اون دوباره حس می‌کرد که یک دختربچه‌ی کوچولو شده، یاد زمان‌هایی افتاد که وقتی پدرش خسته از کار برمی‌گشت، بغلش می‌پرید تا بهش خوش‌آمد بگه. اون دوباره دست‌های گرم مادرش رو دور شونه‌هاش حس ‌کرد.

وقتی آواز خوندن پرنده‌ی آبی تموم شد و دختر نوجوون به خودش اومد، چشماش رو باز کرد و دید پیرزن روی مبل روبه‌روییش نشسته.

ناتاشا گفت: “شبتون بخیر. خیلی خوشحالم که دوباره می‌بینمتون. ”

خانوم پیر در جواب گفت: “منم از دیدن دوباره‌ی تو خوشحالم دخترم. تازه وقتی می‌بینم مثل قبل آغوشت رو، به روی مهربونی باز کردی خوشحال‌تر هم می‌شم. دیگه وقتش رسیده به خونه‌ت برگردی. پدرت منتظرته”
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی قصر پرنده آبی | اوریان للماند | آوارسا