دسته‌بندی نشده · آوریل 11, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: شهریور | گروه نویسندگان | واوخوان



معرفی کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: شهریور31 داستان زیبا برای ساختن 31 شب زیبا… کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: شهریور مجموعه‌ای رنگارنگ از قصه‌های کودکانه است که بعضی‌شان به قلم نویسندگان ایرانی و برخی‌‌ دیگرشان نیز، توسط نویسندگان غیر فارسی‌زبان به رشته‌ی تحریر درآمده‌اند.

درباره کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: شهریور:

کتابی که در دست دارید حاوی سی و یک قصه‌ی شنیدنی و زیبا برای کودکان است. این مجموعه‌ که اساساً برای سهولت خواب کودکان تهیه شده، واجد ویژگی‌های متمایزی‌ست که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

یک – گویندگیِ فوق‌العاده: ژیلا اشکان، صداپیشه‌ی خوب کشورمان، در خوانش مجموعه کتاب‌های قصه‌هایی برای خواب کودکان به راستی گل کاشته است. صدای گرم و آرام‌بخش او، به همراه توانایی‌اش در تقلید صدای کاراکترهای گوناگون، هوش از سر مخاطبین خردسال این اثر صوتی خواهد پراند!

دو – چندوجهی بودن داستان‌ها: سی و یک اثری که در کنار هم کتاب قصه‌هایی برای خواب کودکان: شهریور را تشکیل داده‌اند، دارای تنوعِ مضمونی و رواییِ فوق‌العاده‌ای‌اند. به نحوی که کودکان شما پس از گوش سپردن به تمام داستان‌های این مجموعه، هم کلی چیز جدید یاد گرفته‌اند، هم اوقات خوش و مفرحی را تجربه کرده‌اند.

سه – تنوع ژانری: به لحاظ ژانری نیز آثار این کتاب گونه‌گون‌اند. برخی طنزند؛ برخی آموزنده. بعضی فانتزی‌اند و بعضی دیگر، واقعی. خلاصه که غنای این مجموعه قطعا شما را از هر جهت راضی خواهد کرد.

در پایان بد نیست این را هم اضافه کنیم که داستان‌خوانی برای کودکان، علاوه بر داشتن فواید بسیار برای آن‌ها، این فرصت عالی را هم برای والدین ایجاد می‌کند که زمان بیشتری را با فرزندان خود بگذرانند، و از این راه، پیوندهای خویش را با فرزندانشان محکم‌تر و همدلانه‌تر سازند. امید که کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: شهریور شما را به این هدف برساند.

درباره مجموعه قصه‌هایی برای خواب کودکان:

هر کدام از عناوین این مجموعه نام یکی از ماه‌های تقویم شمسی، مثلاً دی، اسفند یا آذر را بر خود دارد. همچنین، تعداد داستان‌های موجود در هر اثر، با تعداد روزهای ماهی که عنوان کتاب از آن گرفته شده، یکی‌ست. مخاطب مجموعه‌ی حاضر کودکانی‌اند که دوست دارند شب خود را با گوش سپردن به یک داستان قشنگ و جذاب به پایان ببرند. مهم‌ترین خصیصه‌ی مجموعه‌ی قصه‌هایی برای خواب کودکان این است که تمام آثار گردآمده در آن حاوی نگاه و پیامی بشردوستانه بوده، و عاری از نگاه‌های تبعیض‌آمیز قومی، مذهبی، جنسی و جنسیتی‌اند.

کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: شهریور مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 8 ساله مخاطبین اصلی اثر حاضرند.

در بخشی از کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: شهریور می‌شنویم:

در یک روز گرم و آفتابی، لاکپشتی در کنار رودخانه لم داده بود و آواز می‌خوند. ناگهان دید چیزی شناکنان به طرفش میاد. وقتی نزدیک شد، لاکپشت فهمید که یک درخت موزه. لاکپشت به سرعت توی رودخونه پرید و درخت موز رو به کنار رودخونه هل داد. اما هر کاری کرد نتونست اونو روی زمین بکشونه. میمونی در همون نزدیکی، روی شاخه‌ی یکی از درخت‌ها بازی می‌کرد. لاکپشت به اون گفت:

«به من کمک تا اونو به باغم ببرم و بکار.»

میمون نگاهی به درخت موز انداخت. هوس خوردن اون رو کرد و گفت: «به شرطی به تو کمک می‌کنم که در درخت شریک بشم.»

لاکپشت قبول کرد. اون‌ها درخت رو به باغ بردند…





معرفی و دانلود کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: شهریور | گروه نویسندگان | واوخوان