دسته‌بندی نشده · می 26, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی قلب میمون | نائومی ادلر | آوارسا



معرفی کتاب صوتی قلب میموندرخت سحرآمیزی را تصور کنید که می‌توان همه‌ی میوه‌های جهان را بر شاخه‌هایش پیدا کرد. این چیزی بود که لاک‌پشتِ کتابِ صوتی قلب میمون آن را در خواب دید. این رویا آنقدر عجیب‌وغریب بود که لاک‌پشت نتوانست آن را از ذهنش بیرون کند. اینطور شد که تصمیم گرفت در اولین فرصت آن را با دوستش به اشتراک بگذارد… گفتنی‌ست نائومی ادلر در نگارش این کتاب وامدار قصه‌های عامیانه‌ی آفریقایی بوده است.

درباره کتاب صوتی قلب میمون:

همه‌ی داستان از آن شبی شروع شد که لاک‌پشت پیر خواب عجیب‌وغریبی دید. او خواب درختی را دید اسرارآمیز؛ درختی که بر هر شاخه‌اش یک میوه‌ی متفاوت جا گرفته بود و می‌توان گفت همه‌ی میوه‌های دنیا را می‌شد بر شاخه‌های تنومندش پیدا کرد.

این رویا آنقدر لاک‌پشت را به خود مشغول ساخت که تصمیم گرفت آن را در اولین فرصت با یک نفر به اشتراک بگذارد و چه کسی بهتر از دوستش، میمون؟

میمون به محض این که ماجرا را شنید، تصمیم گرفت به کمک لاک‌پشت و دیگر دوستانش محل زندگی درخت مرموز را بیابد. دیگر زیاده‌گویی نمی‌کنیم. این که برای یافتن درخت متحمل چه سختی‌هایی شدند، بماند برای بعد. خودتان به کتاب صوتی قلب میمون (The Monkey’s Heart) گوش بسپارید و جزئیات را دریابید. ماجرای اصلی که نائومی ادلر (Naomi Adler) پیش‌روی ما قرار داده، چیز دیگری‌ست.

پس از پیدا کردن درخت مرموز، تصمیم بر این شد تا میمون، لاک‌پشت و باقی دوستانشان هر کدام یکی از میوه‌ها را بردارند و یک گوشه از کره‌ی زمین بکارند.

کمی گذشت. میمون که درخت انبه کاشته بود و البته حیوان بسیار خوش‌قلبی هم بود، میوه‌هایش را با دیگر حیوانات تقسیم می‌کرد. او آنقدر با تمساحِ کنار رودخانه انبه‌هایش را تقسیم کرد تا این ماجرا دوستی تازه‌ای را بینشان رقم زد. اما اشتباه نکنید، ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود!

وقتی که تمساح تصمیم تازه‌ای می‌گیرد، میمون می‌تواند خودش را از دردسر خلاص کند؟ باید با کتاب همراه شوید و خود مشاهده کنید که داستان درخت و میمون و تمساح به کجا ختم خواهد شد!

کتاب صوتی قلب میمون مناسب چه کسانی است؟

نائومی ادلر این اثر را برای کودکان 8 تا 12 سال تالیف کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی قلب میمون می‌شنویم:

بیچاره تمساح! خیلی احساس آشفتگی و سردرگمی می‌کرد، آخه میمون‌ها موجودات تیز و چابکی بودن و به دام انداختنشون واقعا کار سختی بود. خلاصه… همینطور که توی رود خونه شنا می‌کرد و داشت به دنبال راهی برای حل این مشکل می‌گشت، تصویر دوستش، میمون، به خاطرش اومد: “آه خدای من، حالا باید چی کار کنم؟ میمون برای من دوست خیلی خوبیه و نمی‌تونم همچین بلایی سرش بیارم… از طرفی هم به رئیسم علاقه‌ی زیادی دارم و اگه دیر بجنبم ممکنه جونش به خطر بیفته.”

تمساح که خیلی احساس درموندگی و بیچارگی می‌کرد، مدام با پریشونی دور خودش می‌چرخید و توی ذهن آشفته‌اش به دنبال راهی برای حل این مشکل بود، اما درنهایت تسلیم خواسته‌ی رئیسش شد و تصمیم گرفت تا هرطور که شده قلب میمون رو بدست بیاره.





معرفی و دانلود کتاب صوتی قلب میمون | نائومی ادلر | آوارسا