دسته‌بندی نشده · ژوئن 20, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی ماتریکس الهی: پلی میان زمان، فضا، معجزه‌ها و باورها | گرگ برادن



معرفی کتاب صوتی ماتریکس الهی: پلی میان زمان، فضا، معجزه‌ها و باورها«یک شبکه‌ی انرژی به نام ماتریکس همه‌ی کائنات را به یکدیگر متصل می‌سازد. با استفاده‌ی صحیح از انرژی می‌توان به هر آنچه که در سر می‌پرورانید، دست یابید.» این ایده‌ی اصلی کتاب صوتی ماتریکس الهی است. با گرگ برادن در این سفر خارق‌العاده همراه شوید و شفا، آرامش و معجزه را برای خود رقم بزنید.گفتنی‌ست این اثر در لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز قرار دارد.

درباره کتاب صوتی ماتریکس الهی

گرگ برادن (Gregg Braden) کتاب ماتریکس الهی (The Divine Matrix) را در سال 2006 نوشت. این اثر یک سال بعد در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز قرار گرفت، به زندگی بسیاری از خوانندگان الهام بخشید و به زبان‌های گوناگون ترجمه شد. کتاب ماتریکس الهی حاصل سال‌ها تحقیق و مطالعه‌ی برادن در حوزه‌ی ماتریکس الهی، معنویت و تکنولوژی‌ست. او ماتریکس را چنین شرح می‌دهد: «نوعی میدان انرژی که تمامی کائنات، از ریزترین اجزای آن تا کهکشان‌های دوردست را در بر می‌گیرد. وجود این میدان انرژی باور ما درباره‌ی تأثیرگذاری و نقشمان در جهان را به کلی تغییر می‌دهد.»

ماتریکس چگونه بر زندگی ما اثر دارد؟ این میدان انرژی چنان امکانی برای ما رقم می‌زند که تصورش در ابتدا برایتان مشکل خواهد بود. فرض کنید بیماری‌ها خودبه‌خود و به شیوه‌ای معجزه‌‍وار درمان می‌شدند، سفر در زمان محقق می‌شد و هر زمان که اراده می‌کردید، با هر کسی که می‌خواستید ارتباط می‌گرفتید. این‌ها اکنون در نظر معجزه‌ و احتمالاً کمی خوش‌بیانه به نظر می‌آید. اما گرگ برادن، به شما می‌گوید که تصوراتتان به آسانی می‌توانند به واقعیت تبدیل شود. این اتفاق چگونه رخ می‌دهد؟ سوال شما در کتاب ماتریکس الهی پاسخ داده شده است.

او در اثر حاضر و در سه فصل به چگونگی به کار بستن این انرژی و استفاده از آن در جهت تحقق خواسته‌ها می‌پردازد. ساختار کتاب ماتریکس الهی چنین است؛ نویسنده در ابتدا با استناد به تحقیقات علمی و فیزیک کوانتوم به چیستی ماتریکس می‌پردازد و در فصول بعدی سوالی اساسی را مطرح می‌کند: آیا ما نظاره‌گرانی غیر فعال در کائنات هستیم یا نقشی تأثیرگذار داریم؟ بخش سوم اثر حاضر نیز به پیام‌هایی از ماتریکس الهی اختصاص یافته است. همانطور که از عنوان دوم کتاب برمی‌آید، گرگ برادن در کتاب خویش ارتباطی میان زمان، مکان، معجزه و باور برقرار کرده و به شما کمک می‌کند تا در راستای شفا،‌ آرامش و تحقق خواسته‌های خود حرکت کنید.

ماتریکس الهی را فاطمه اعلمی به فارسی برگردانده و حمیده کریمی خوانش آن را برعهده داشته است. نسخه‌ی صوتی این کتاب به همت نشر ماه‌آوا در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

در نکوداشت‌ کتاب صوتی ماتریکس الهی

– گرگ برادن در کتاب خود با عنوان ماتریکس الهی پیوندی میان روانشناسی مثبت‌گرا، فیزیک کوانتومی و معنویت ایجاد می‌کند و ما را به سفر درون‌نگری و تسلط بر خود می‌برد. (Atlantic International University)

کتاب صوتی ماتریکس الهی مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌‎‌ی معنویت و امور متافیزیکی علاقه‌مند هستید، کتاب صوتی ماتریکس الهی برای شماست.

با گرگ برادن بیشتر آشنا شویم

گرگ برادن در بیست‌وهشتم ماه ژوئن 1954 در آمریکا متولد شد. او از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز است که در بسیاری از کنفرانس‌های بین‌المللی و رسانه‌های معتبر و شناخته‌شده به فعالیت و سخنرانی پرداخته. برادن در اغلب آثارش تلاش می‌کند تا پلی میان خرد گذشته و علم امروز بیابد و از این طریق راهی برای دست‌یابی به شفا پیش‌ روی جهانیان قرار دهد.

سال 2004 بود که برادن کتابی با عنوان «کد الهی» منتشر کرد. اثر نام‌برده به سرعت در فهرست آثار پرفروش نیویورک‌تایمز قرار گرفت و به زبا‌ن‌های مختلف ترجمه شد. دیگر کتاب‌های او عبارتند از: «حقیقت ژرف،‌ درهم‌تنیدگی، علم معجزه‌ها و شفای خودبه‌خودی با ایمان»

در بخشی از کتاب صوتی ماتریکس الهی می‌شنویم

ما هنرمندیم و نیز هنریم. این عقیده که شاید برای خیلی‌ها باورکردنی نباشد، محل بزرگ‌ترین منازعات و جدل‌های برخی از درخشان‌ترین ذهن‌ها در تاریخ معاصر بوده است. برای مثال آلبرت انیشتین با جمله‌ای معروف در اتوبیوگرافی خود این عقیده را بیان کرد که اساساً ما نظاره‌گرانی منفعل هستیم که در جهانی به سر می‌بریم که هم اکنون وجود دارد. جهانی که نمی‌توانیم بر آن تأثیر چندانی بگذاریم.

او می‌گوید: «آن دورها دنیایی پرعظمت بدون وابستگی به ما موجودات انسانی وجود دارد. همچون یک معمای جاودان که تنها بخش بسیار کوچکی از آن برای بررسی و تفکر در دست ما قرار دارد.»

بر خلاف دیدگاه انیشتین که همچنان به طور گسترده مورد پذیرش بسیاری از دانشمندان امروزی است، جان ویلر، فیزیکدان از دانشگاه پرینستون و همکار اینشتین نظر کاملاً متفاوت درباره نقش ما در جهان هستی ارائه می‌دهد. او با واژه‌هایی کاملاً روشن می‌گوید: «ما این تفکر قدیمی را داشته‌ایم که آن بیرون جهانی وجود دارد و انسان، ناظر جهان هستی است که با یک شیشه ضخیم و به طور امن از آن محافظت می‌شود.»

ویلر با اشاره به آزمایش‌های انجام گرفته در اواخر قرن بیستم که نشان دادند چگونه تنها با نگاه کردن به چیزی، آن چیز تغییر می‌کند، این گونه ادامه می‌دهد: «ما اکنون از دنیای کوانتوم می‌آموزیم که حتی برای مشاهده یک ذره بسیار کوچک نظیر الکترون مجبوریم آن قاب شیشه‌ای را بشکنیم: ما باید به آن جا برسیم… باید واژه ناظر را از کتاب‌ها برچید…»





معرفی و دانلود کتاب صوتی ماتریکس الهی: پلی میان زمان، فضا، معجزه‌ها و باورها | گرگ برادن