دسته‌بندی نشده · آوریل 24, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی مادر دوم و چند داستان درام دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر



معرفی کتاب صوتی مادر دوم و چند داستان درام دیگرکتاب صوتی مادر دوم و چند داستان درام دیگر دربرگیرنده‌ی چهار داستان کوتاه در ژانر درام است. شیرینی گوش سپردن به این اثر که در قالب چت‌استوری روایت می‌شود، تا مدت‌ها پس از به پایان رسیدن بر جانتان خواهد نشست.

درباره کتاب صوتی مادر دوم و چند داستان درام دیگر:

کتابی که مشغول مطالعه‌ی معرفی آن هستید، پنج داستان کوتاه را در برمی‌گیرد که جملگی در قالب چت‌استوری و ژانر درام روایت شده‌اند و به گفت‌وگوی میان چند نفر می‌پردازند. عناوین این داستان‌ها عبارتند از: «مادر دوم، آخرین سقوط مادر، سالگرد ازدواج، شب آخر و خانواده».

به عنوان مثال، در داستانِ شب آخر به گفت‌وگوی میان دو همکار گوش می‌سپاریم؛ داستان با پیام پرستو آغاز می‌گردد: «ببین امروز نمی‌تونم بیام جلسه. نمی‌خوام آخر هفته رو هم سر کار باشم.» گوینده‌ی پیام بسیار مضطرب به نظر می‌رسد. تشویش از همان پیام ابتدایی‌اش هم مشخص می‌شود. از صحبت میان پرستو و همکارش، نازنین، متوجه می‌شویم که پرستو سوگوار چیزی یا کسی‌ست. فقدانی که هنوز هم نتوانسته با آن کنار بیاید و بار آن را زمین بگذارد.

خوب است اشاره کنیم خوانش اثر حاضر بر عهده‌ی گروهی از گویندگان برجسته‌ی کشورمان بوده که نام آن‌ها را در ادامه می‌خوانید: ریحانه حاجی علیخانی، هادی شوشتری، مریم لطفی، فرناز حداد، داریوش شمس، افسانه غلافگر، محسن سجادی، حوریه شیرمحمدی، فاطمه علی‌عسگری.

چت استوری چیست؟

چت استوری (Chat Story) گونه‌ی داستانی جدیدی‌ست که اساساً مبتنی بر دیالوگ‌های دو یا چندنفره است؛ به نحوی که در آن به ندرت با توصیفات مستقیم یا شخصیت‌پردازی‌های مرسوم در داستان‌های عادی مواجه خواهید شد. چت استوری‌‌ها اغلب حاصل خلاقیت گروهی از نویسندگان‌اند، و معمولاً در بستری خاص (یک اپلیکیشن مجزا یا چت‌رومِ پیام‌رسان‌های مختلف) تولید و عرضه می‌شوند.

مجموعه‌ی چت استوری‌های صوتی‌ای که به همت شرکت توسعه محتوای لحن دیگر تولید شده و در کتابراه موجودند، به قلم مترجمین از زبان انگلیسی به فارسی برگردانده شده‌اند؛ اگرچه در برخی از عناوین، اسامی و فضای قصه‌ها، در راستای جذابیت بیشتر برای مخاطب فارسی‌زبان، تغییر یافته‌ و به حال و هوای ما نزدیک‌تر شده‌اند.

کتاب صوتی مادر دوم و چند داستان درام دیگر مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های درام علاقه‌مند هستید، از شنیدن کتاب صوتی مادر دوم غافل نشوید.

در بخشی از کتاب صوتی مادر دوم و چند داستان درام دیگر می‌شنویم:

– امشب برای شام باز دیر نکنی!
– باشه… باشه.
– بعد شام خودم خودم به همه می‌گم. باشه؟
– مگه قرار نبود با هم بگیم؟
– نه! من مادر اونام.
– منم پدر اونام! منم آدمم‌، منم حق دارم…
– شلوغش نکن…
– تو نمی‌تونی برای خودت همچین تصمیمی بگیری
فهرست مطالب کتاب صوتی۶ دقیقهآخرین سقوط مادر۵ دقیقهسالگرد ازدواجادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی مادر دوم و چند داستان درام دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر