دسته‌بندی نشده · فوریه 23, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن: چگونه انسان‌های عادی می‌توانند کارهای غیر عادی انجام دهند | جو دیسپنزا | نشر ماه آوا



معرفی کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن: چگونه انسان‌های عادی می‌توانند کارهای غیر عادی انجام دهندچگونه می‌توان فراتر از یک زندگی معمولی گام برداشت؟ جو دیسپنزا در کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن که یکی از پرفروش‌ترین آثار وال‌استریت ژورنال است، با آموزش بُعد تازه‌ای از انرژی‌درمانی به شما یاد می‌دهد دنیایی خارق‌العاده برای خود خلق کنید.

درباره کتاب صوتی اول ماورای طبیعی شدن:

طی قرن‌های گذشته برای بسیاری از افراد پیش آمده که تجربه‌هایی عجیب و خارق عادت داشته‌اند که آن‌ها را به جایی خارج از محدودهٔ تفکر بشر هدایت کرده است. تجربه‌هایی که در آن‌ها انرژی و انواع آن نقش اصلی را بر عهده دارد و فرد می‌تواند از طریق کنترل میزان انرژی ورودی بدنش، زندگی‌اش را به سمتی دلخواه هدایت کند.

جو دیسپنزا یکی از کسانی است که دربارهٔ این موضوع پژوهش‌های زیادی انجام داد و با مطالعه درمورد علم کوانتومی به نتایج قابل‌توجهی دست یافت. او نتیجهٔ تحقیقاتش را در کتاب ماورای طبیعی شدن (Becoming supernatural) با شما در میان گذاشته و در آن نکاتی را به شما می‌آموزد که با کمک آن‌ها بتوانید با تنظیم انرژی‌های درونتان بعد دیگری از زندگی‌تان را کشف کنید.

این نویسنده در ابتدای کتاب به روایت سه داستان پرداخته تا با کمک آن‌ها بتوانید درک درستی از معنای ماورای طبیعی شدن به دست آورید. در قدم بعدی نیز معنای دقیق بودن در لحظه را توضیح می‌دهد و به شرح دقیق اصول علمی مربوط به آن می پردازد. با شنیدن این کتاب می‌توانید با دنیای کوانتومی یعنی همان بُعد پنجم آشنایی وسیع‌تری پیدا کنید.

کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن همچنین به معرفی یکی از پرطرفدارترین انواع مراقبه پرداخته و روش‌های عالی برای تنفس را به شما یاد می‌دهد. دیسپنزا با بررسی موارد موفق و واقعی از ماورای طبیعی شدن، به شما می‌گوید هماهنگی قلب دقیقا به چه معناست و چگونه می‌توان مراقبه‌های پیشرفته انجام داد.

کتاب حاضر موضوعات دیگری همچون مراقبه در حین راه رفتن، درهای دنیای ماورای حواس انسان و غده پینه‌آل را شرح می‌دهد. همچنین با بهره‌مندی از عرصه‌های گوناگون علمی مثل بیولوژی مولکولی، اپی‌ژنتیک و فیزیک کوانتومی مرزهای سنتی را طی می‌کند که میان تفکر علمی و تجربه انسانی فاصله انداخته‌ است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن:

– این راهنمای عملی و منحصر به فرد از یک دانشمند بااستعداد و یک معلم پرشور، گام به گام به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از مرزهای محدود شناخته شده حرکت کرد و وارد یک زندگی جدید خارق‌العاده شد. (آنتونی رابینز)

– من مدت‌هاست که طرفدار کارهای دکتر جو دیسپنزا هستم. در ماورای طبیعی شدن، دقیقاً خواهید آموخت که چگونه می‌توانید از محدودیت‌های گذشته خود – از جمله چالش‌های سلامتی – عبور و به معنای واقعی کلمه، یک بدن، ذهن و زندگی جدید ایجاد کنید. این اطلاعات هیجان‌انگیز، تغییردهنده زندگی شما و فوق‌العاده کاربردی است. (کریستین نورتراپ)

– من کتاب‌های زیادی خوانده‌ام، اما کتاب دکتر دیسپنزا مرا وحشت‌زده کرد. این یک پیشرفت عالی و موفقیت شگفت‌انگیز در پزشکی ذهن و بدن است. (مونالیزا شولز)

– اگر می‌خواهید به معجزات اعتقاد پیدا کنید با این حال به برخی از علوم برای ایجاد شفافیت و امید در درونتان نیاز دارید، این کتاب برای شماست. دکتر جو بینش‌های فوق‌العاده و دستورالعمل‌های شفاف و قدرتمندی را گام به گام به شما ارائه می‌دهد تا نحوه یک زندگی خارق‌العاده را بیان کند. (دیوید همیلتون)

کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن مناسب چه کسانی است؟

اگر به مباحث انرژی درمانی، مراقبه و علم کوانتوم علاقه‌مند هستید، این کتاب صوتی برای شماست.

با جو دیسپنزا بیشتر آشنا شویم:

این پزشک آمریکایی در زمینه‌ی عملکرد مغز انسان دارای تخصص است. نویسنده کتاب ذهن خود را رشد دهید، تاکنون چندین DVD و CD از سمینارهایی که برگزار کرده، ارائه داده است. او با حضور در مستند چه چیزی می‌دانیم در سال 2004 به شهرت زیادی دست یافت.

جو دیسپنزا (Joe Dispenza) در عرصه‌های بیولوژی سلولی، عصب‌شناسی، افزایش طول عمر و شکل‌گیری حافظه فعالیت می‌کند. او دکترای کایروپراکتیک دارد و به عضویت افتخاری هیئت ملی بازرسان کایروپرکتیک آمریکا درآمده است.

سال‌ها پیش بر اثر تصادف، چندین استخوان کمر او آسیب دید و شکست. پزشکان به او گفتند دیگر هرگز نمی‌تواند قدم بردارد. اما دیسپنزا که به نیروی انسانی بسیار علاقه‌مند بود، باور داشت نیرویی که جسم شما را می‌آفریند، قادر است بیماری یا زخم‌هایتان را نیز درمان کند. به همین دلیل تصمیم گرفت با وجود پیشنهاد پزشکان، زیر بار عمل جراحی کمر نرود و در عوض خود را تسلیم این قدرت بزرگ کند.

12 هفته پس از تصادف، او با بهبودی کامل به محل کارش رفت! پس از این تجربه که زندگی‌اش را تغییر داد، او سفر به سرتاسر جهان را آغاز کرد تا در مورد بهبودی خود به خود یا تغییر ناگهانی یک بیماری به سمت بهبودی، بدون علت پزشکی به تحقیق بپردازد.

در بخشی از کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن می‌شنویم:

در ماه می‌سال 2012، آنا در یکی از کارگاه‌های چهارروزۀ من در شهر نیویورک شرکت کرد. او در روز سوم و طی چهار جلسه مراقبه، خود را تسلیم کرد. او برای اولین بار از زمانی که مراقبه‌های خود را آغاز کرده بود، خود را در فضایی بی‌نهایت و سیاه شناور یافت و آگاه بود که از خودش آگاه است. او از خودی که از خودش می‌شناخت فراتر رفته بود، از قید تن رها شده بود و به آگاهی کامل رسیده بود. آنا ارتباط خود با دنیای مادی و زمان خطی را رها کرده بود. او به‌قدری احساس آزادی می‌کرد که دیگر به شرایط جسمی خود اهمیتی نمی‌داد. آنقدر احساس نامحدود بودن داشت که نمی‌توانست هویت همیشگی خود را باور داشته باشد. احساساتش به‌قدری متعالی بودند که دیگر در مورد گذشته‌اش هیچ حس بدی در خود نمی‌یافت.

در این قلمرو آنا هیچ مشکلی نداشت، گذشته‌اش را پشت‌سر نهاده بود و برای اولین بار خود را به‌تمامی آزاد حس می‌کرد. هویت او دیگر نامش، جنسیتش، بیماری‌اش، فرهنگش و حرفه‌اش نبود. وی در ورای مکان و زمان ایستاده بود. او وارد میدانی از انرژی و اطﻼعات به نام میدان کوانتومی شده بود که در آن امکانات و احتماﻻت جدیدی برایش وجود داشت. آنا ناگهان خود را در آینده‌ای جدید یافت. او خود را در حالی دید که روی صحنه‌ای ایستاده، میکروفنی در دست گرفته بود و داستان شفا یافتن خود را برای جمعیت بزرگی تعریف می‌کرد. او هرگز پیش از این چنین صحنه‌ای را برای خود تصور نکرده و تصویرسازی نکرده بود.





معرفی و دانلود کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن: چگونه انسان‌های عادی می‌توانند کارهای غیر عادی انجام دهند | جو دیسپنزا | نشر ماه آوا