معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیریت | برایان تریسی



معرفی کتاب صوتی مدیریتنویسنده‌ی کتاب پرفروش قورباغه‌ات را قورت بده این بار نیز با یک اثر شنیدنی دیگر بازگشته است. در کتاب صوتی مدیریت، نوشته‌ی برایان تریسی با بیست‌ویک ایده‌ی کاربردی آشنا می‌شوید که از طریق به‌کاربستن آن‌ها می‌توانید اصول مدیریت را بیاموزید و بهره‌وری خود را تا چندین برابر افزایش دهید. گفتنی‌ست اثر حاضر یکی از عناوین مجموعه‌ی «کتابخانه‌ی موفقیت برایان تریسی» است.

درباره کتاب صوتی مدیریت:

«مدیریت» یکی از سخت‌ترین مشاغل دنیاست. علاوه‌براین که مسئولیت دارید سازمانتان را رهبری کنید، باید به مدیریت انتظارات دیگران نیز بپردازید. بنابراین بیهوده نیست که اغلب مدیران چندان انسان‌های محبوبی به شمار نمی‌آیند! بااین‌وجود ترفندهایی وجود دارد که با به‌کاربستن آن‌ها می‌توانید مسئولیت‌هایی را که بر شانه‌هاتان قرار گرفته به بهترین نحو مدیریت کنید و تغییرات مثبتی را رقم بزنید.

کمتر کسی‌ست که در زمره‌ی مخاطبان جدی آثار خودسازی و موفقیت قرار بگیرد و تاکنون نام رایان تریسی را نشنیده باشد. این نویسنده‌ی پرفروش در کتاب صوتی مدیریت (Management) تلاش کرده به سوالی اساسی پاسخ بگوید: «مولفه‌ها و ویژگی‌های شخصیتی یک مدیر موفق چیست؟» او گام‌به‌گام همراه شماست و پیشنهادات، تکنیک‌ها، روش‌ها و ابزارهایی را مطرح می‌کند که به‌کارگیری آن‌ها می‌تواند شما را به مدیر موفق‌تری تبدیل کند.

از آنچه که پیش‌تر بیان شد، مشخص می‌شود که آن چیزی که موفقیت یک سازمان را رقم می‌زند، شیوه‌ی رهبری و مدیریت آن است. به‌عبارتی، قدرت هر سازمان به عملکرد مدیر آن وابسته است. خبر خوب این است که مهارت‌های رهبری را می‌توان در خود تقویت کرد و برایان تریسی در اثر پیش‌رو مجموعه‌ای از روش‌های موفقیت را در اختیار شما قرار داده است. طوفان ذهنی برای بهره‌وری، اخراج افراد بی‌کفایت و استخدام افراد مناسب، فعالیت‌های حیاتی مناسب و سوالات کلیدی یک مدیر از جمله مطالبی‌ست که در کتاب مدیریت به آن‌ها پرداخته می‌شود.

کتاب صوتی مدیریت مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های حوزه مدیریت و رهبری علاقه‌مند هستید،‌ این کتاب صوتی برای شما نوشته شده است.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم:

برایان تریسی (Brian Tracy) در سال 1944 متولد شد. اولین شغلش باربری در کشتی بود. تریسی به مدت هشت سال این کار دشوار را ادامه داد و به واسطه‌ی شغلش به حدود هشتاد کشور گوناگون سفر کرد. برایان سرانجام تصمیم به تغییر حرفه گرفت و کار فروشندگی را که به نظرش راحت‌تر می‌رسید برای گذران زندگی برگزید؛ ولی در این کار هم چندان موفق نبود. این‌ روند باعث شد که روزی پرسشی مهم در ذهن برایان تریسی شکل بگیرد: چرا با وجود این‌که سخت کار می‌کنم، موفقیت چندانی به دست نمی‌آورم؟ پاسخ‌هایی که تریسی به این پرسش داد، بعدها وی را بدل به یکی از بزرگ‌ترین و سرشناس‌ترین نویسندگان در حوزه‌ی خودیاری و موفقیت کرد. از میان کتاب‌های پرشمار او می‌توان به عناوینی چون «فروش موفق، قورباغه‌ات را قورت بده، مدیریت زمان و عادت‌های میلیون دلاری» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی مدیریت:

– «طرح‌ریزی»، یک مهارت کلیدی در مدیریت و اولین فعالیت حیاتی آن است.
– اگر نتوانید کاری را اندازه بگیرید، قادر به مدیریت‌کردن آن هم نیستید.
– در کار شخص لایق مورد نظر دخالت نکنید یا کار مزبور را پس نگیرید.
– اگر شما در حال بهتر شدن نیستید، پس لاجرم در حال بدتر شدن هستید.
– ارتباط شما با رئیس‌تان باید شفاف و باثبات باشد و همیشه باید از این امر مطمئن باشید.
– کیفیت کار شما، عمدتاً آینده شما را در کاروکسب تجاری معین می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی مدیریت می‌شنویم:

دو انگیزه از بهترین انگیزه‌ها در کاروکسب تجاری، آزادی و مسئولیت می‌باشند. کارکنان خواهان آن هستند که در انجام کارهایشان حداکثر آزادی را داشته باشند. در همین حال اگر به آنان مسئولیت داده شود که وظایفشان را بصورت موفقیت‌آمیزی به اتمام برسانند این کار باعث می‌گردد که عزت نفس و اتکاء به نفس شان افزایش پیدا کند. این دو، دست بدست هم پیش می‌روند.

شما بعنوان مدیر می‌توانید اوقات سودمند خود را در تعداد کسانی ضرب کنید که قادر به انجام کامل کارها بدون نظارت و درگیری مستقیم شما هستند و بدین وسیله این حاصل‌ضرب را افزایش دهید. همیشه بدنبال این باشید که راه یا راه‌هایی پیدا کنید که با بکاربردن مدیریت توسط اهداف یا مدیریت توسط استثنا یا با بکاربردن هر دوی آن‌ها بصورت همزمان، کار، وظیفه یا مسئولیتی را به کسی محول نمایید.

هر چه کارهایی که دیگران بتوانند بدون تلاش یا درگیری مستقیم شما، بطور کامل بانجام برسانند بیشتر باشد در واقع شما کار بیشتری انجام داده‌اید. همزمان، شما وقت بیشتری دارید که کارهایی را انجام دهید که فقط شما باید انجام دهید و نه کسی غیر از شما. این کارها، وظایفی هستند که انجام آن‌ها برای موفقیت شما در پست و منصبی که دارید حیاتی است.





معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیریت | برایان تریسی