دسته‌بندی نشده · آوریل 30, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی مسافرت جاده‌ای و چند داستان عاشقانه دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر



معرفی کتاب صوتی مسافرت جاده‌ای و چند داستان عاشقانه دیگرکتاب صوتی مسافرت جاده‌ای و چند داستان عاشقانه دیگر چهار داستان کوتاه در ژانر عاشقانه را دربرمی‌گیرد. شیرینی گوش سپردن به این داستان‌ها که در قالب چت‌استوری روایت شده‌اند، تا مدت‌ها پس از به پایان رسیدن کتاب بر جانتان خواهد نشست.

درباره کتاب صوتی مسافرت جاده‌ای و چند داستان عاشقانه دیگر:

اگر پیامی ناگهانی از فردی که زمانی همه‌ی جانتان بوده و او را دوست داشته‌اید دریافت کنید‌، چه احساسی پیدا خواهید کرد؟ آنچه که در درون شما به غلیان می‌افتد، چیست؟

«دلتنگتم. راستش دلم می‌خواست بهت پیام بدم و بگم که چقدر دلم برات تنگ شده.»

داستان مسافرت جاده‌ای چنین آغاز می‌شود: با اظهار دلتنگی زنی جوان به معشوقه‌ی سابقش. دختر پیشنهاد دیدار دوباره را مطرح می‌کند اما پسر به همراه خانواده‌اش به کرمانشاه سفر کرده. اصرار دختر ادامه می‌یابد… او درنهایت تصمیم می‌گیرد به کرمانشاه سفر کند؛ اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌‌ها رقم خواهد خورد…

خلاصه‌ای که مطالعه کردید، معرفی مختصری‌ست از قصه‌ی «مسافرت جاده‌ای» که به همراه سه داستان دیگر در کتاب صوتی مسافرت جاده‌ای و چند داستان عاشقانه دیگر قرار گرفته. این قصه‌ها اگرچه کوتاه‌اند اما تا مدتی پس از به پایان رسیدن کتاب همچنان در خاطرتان خواهند ماند. عناوین سایر داستان‌ها چنین‌اند: «قطره‌های درون سطل، دیدن همان باور کردن است و قرار پنهانی». گفتنی‌ست جمعی از صداپیشگان خوبِ کشورمان گویندگی این اثر را برعهده داشته‌اند.

چت استوری چیست؟

چت استوری (Chat Story) گونه‌ی داستانی جدیدی‌ست که اساساً مبتنی بر دیالوگ‌های دو یا چندنفره است؛ به نحوی که در آن به ندرت با توصیفات مستقیم یا شخصیت‌پردازی‌های مرسوم در داستان‌های عادی مواجه خواهید شد. چت استوری‌ها اغلب حاصل خلاقیت گروهی از نویسندگان‌اند، و معمولاً در بستری خاص (یک اپلیکیشن مجزا یا چت‌رومِ پیام‌رسان‌های مختلف) تولید و عرضه می‌شوند.

مجموعه‌ی چت استوری‌های صوتی‌ای که به همت شرکت توسعه محتوای لحن دیگر تولید شده و در کتابراه موجودند، به قلم مترجمین از زبان انگلیسی به فارسی برگردانده شده‌اند؛ اگرچه در برخی از عناوین، اسامی و فضای قصه‌ها، در راستای جذابیت بیشتر برای مخاطب فارسی‌زبان، تغییر یافته‌ و به حال و هوای ما نزدیک‌تر شده‌اند.

کتاب صوتی مسافرت جاده‌ای و چند داستان عاشقانه دیگر مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های کوتاه عاشقانه علاقه‌مند هستید، از کتاب صوتی مسافرت جاده‌ای و چند داستان عاشقانه دیگر غافل نشوید.

در بخشی از کتاب صوتی مسافرت جاده‌ای و چند داستان عاشقانه دیگر می‌شنویم:

– هی! بیداری؟
– خواب بودم با تماست بیدارم کردی. ساعت سه صبحه سارا. چی می‌خوای؟
– یه اتفاق عجیبی داره میفته و من نمی‌دونم با کی باید حرف بزنم.
– جدی؟! یعنی جز کسی که تازه باهاش به هم زدی، هیچ‌کس دیگه‌ای به ذهنت نرسید که سه صبح بهش زنگ بزنی؟
– خوابم نمی‌برد. به سرم زد که بشینم و کانال تبلیغ تلویزیون رو نگاه کنم. واسه همین کانال خرید رو گرفتم اما تبلیغ نشون نمی‌ده. به جاش یه ویدئوی خیلی عجیب داره پخش می‌شه.
– چه جور ویدئویی؟
فهرست مطالب کتاب صوتی۶ دقیقهقطره‌های درون سطل۶ دقیقهمسافرت جاده‌ای۷ دقیقهدیدن همان باور کردن استادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی مسافرت جاده‌ای و چند داستان عاشقانه دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر