دسته‌بندی نشده · آوریل 22, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی مهندسی زبان بدن | پویا ودایع | نشر ماه آوا



معرفی کتاب صوتی مهندسی زبان بدنزبان بدن چیست و چه اهمیتی دارد؟ پویا ودایع در کتاب صوتی مهندسی زبان بدن به شکلی مختصر و مفید به این پرسش پاسخ داده است. اثر حاضر برای افرادی که مشتاقِ بهبود توانایی‌های ارتباطی خود هستند، گفتنی‌های فراوانی دارد.

درباره کتاب صوتی مهندسی زبان بدن:

قضاوت درباره‌ی کیفیت یک ارتباط، اعم از شخصی، کاری و…، به عوامل متعددی بستگی دارد. در این میان اما دسته‌ای از عوامل از اهمیت بیشتری برخوردارند. شاید برایتان عجیب باشد که بگوییم ارتباط غیرکلامی به اندازه‌ی ارتباط کلامی، و چه بسا بیش از آن، مهم و شایسته‌ی توجه است. پس باید آن را جدی بگیرید!… پویا ودایع در کتاب صوتی مهندسی زبان بدن به شما کمک می‌کند تا با اعتماد به نفس بالا در محافل حاضر شوید؛ بر رفتار و حرکات خود کنترل داشته باشید و اینگونه، در عرصه‌های شخصی و شغلی بدرخشید.

حال ممکن است بپرسید که چرا برای درخشش در زندگی باید به کتابی در باب زبان بدن گوش داد؟ در پاسخ می‌گوییم که این یک واقعیت علمی‌ و اثبات‌شده است که حرکات و ژست‌های آدم‌ها، اغلب اهداف و نیت‌های واقعی‌شان را نشان می‌دهد؛ با این حال بیشتر انسان‌ها نمی‌دانند که چگونه باید زبان بدن را رمزگشایی کنند و حتی در مورد حالات و رفتارهای شخصی خود نیز اطلاعات چندانی ندارند. در نتیجه، در ارتباطات خود سردرگم شده و موقعیت‌ها و فرصت‌های گوناگونی را از دست می‌دهند.

پویا ودایع در کتاب مهندسی زبان بدن با ذکر نکاتی کاربردی به شما کمک می‌کند که از وضعیتِ توصیف‌شده اجتناب کنید.

نسخه‌ی متنی کتاب حاضر پیش از این در کتابراه به انتشار رسیده بوده؛ در اثر حاضر به نسخه‌ی گویای کتاب با خوانش نسرین رضایی گوش خواهید داد.

کتاب صوتی مهندسی زبان بدن مناسب چه کسانی است؟

کتاب حاضر را به علاقه‌مندانِ مباحث مرتبط با روابط عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

با پویا ودایع بیشتر آشنا شویم:

او روانشناس، مدرس و نویسنده‌ی 13 عنوان کتاب با موضوعات متنوع است. از میان آثار پویا ودایع می‌توان به عناوینی چون «زبان بدن عاشقانه» و «99 راهبرد مذاکره» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی مهندسی زبان بدن می‌شنویم:

افراد دروغگو دست‌کم باید 5 تا از 12 نمونه‌ از علائم زیر را داشته باشند. آنگاه می‌توانید به دروغگو بودن آن‌ها اطمینان پیدا کنید. لازم به ذکر است که این روش شناخت با زبان بدن تا 80 درصد صحیح است و افراد متقلب می‌توانند با تمرین و تمرکز به شما دروغ بگویند. اما با تمرین و تمرکز روی نکاتی که خواهید آموخت می‌توانید احتمال تشخیص افراد دروغگو را تا 100 درصد و بدون خطا بالا ببرید.

1: پلک زدن بیش از حد

اگر فردی که با شما صحبت می‌کند، بیش از حد پلک می‌زند، در حالی که در حالت عادی از پلک زدن‌های پی در پی خبری نبود، به درستی حرف‌هایش شک کنید.

2: انداختن شانه‌ها به بالا

اگر فردی موقع حرف زدن یکی از شانه‌های خود را بالا انداخت و کج کرد بدانید که دارد دروغ می‌گوید…
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی مهندسی زبان بدن | پویا ودایع | نشر ماه آوا