دسته‌بندی نشده · مارس 14, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی میلیونر آنی: حکایت حکمت و ثروت | مارک فیشر | شادن پژواک



معرفی کتاب صوتی میلیونر آنی: حکایت حکمت و ثروتکتاب صوتی میلیونر آنی عنوانی کلاسیک در حوزه‌ی موفقیت شخصی و شغلی‌ست. مارک فیشر در این اثر پرفروش و پرخواستار، رازهای نیل به ثروت را در قالب داستانی پرکشش و جالب توجه با علاقه‌مندان در میان گذاشته است.

درباره کتاب صوتی میلیونر آنی:

مارک فیشر کتاب میلیونر آنی (The Instant Millionaire) را در سال 1989 به انتشار رساند. با این وجود اثر مذکور همچنان طرفدارانی وسیع و خوانندگانی پرشمار در میان مخاطبین سراسر جهان دارد. محبوبیت درازمدت و حفظ رکورد فروش بالا طی چند سال متوالی، موفقیتی‌ست که نصیب کمتر کتابی در ژانر موفقیت شده است.

معمولاً پرسروصداترینِ این آثار هم، بعد از مدتی از چشم‌ها می‌افتند و به دست فراموشی سپرده می‌شوند. این اتفاق اما برای کتاب میلیونر آنی نیفتاد. حال سوال این است که چرا؟ در پاسخ می‌توان چنین گفت: آموزه‌هایی که فیشر در کتاب میلونر آنی ازشان بحث کرده، در همه‌ی زمان‌ها و برای همگان به یک اندازه معتبر و آموزنده‌اند. به تعبیری، بینشی که مارک فیشر برای کسب موفقیت‌های شغلی و دستیابی به ثروت ارائه کرده، تا زمانی بس دور، یعنی تا روزی که دگرگونی اساسی‌ و بنیادینی در سیستم اقتصادی – اجتماعیِ حاکم بر جوامع و البته تحولی خاص در منش انسانی پیش نیاید، درست و ثمربخش باقی خواهند ماند.

مارک فیشر این بینش را در قالب حکایتی زیبا، ساده و پرکشش بیان نموده: جوانی باهوش و مستعد اما بی‌تجربه، چند وقتی‌ست که به لحاظ شغلی و اقتصادی با مشکلات جدی مواجه شده؛ تا آنجا که برای پول قرض کردن پیش عموی خود می‌رود. عمویش به او پول نمی‌دهد، اما در عوض، جوان را با پیرمردی هوشمند و صدالبته ثروتمند آشنا می‌کند. پیرمرد هم به جای اینکه ماهی در سبد مرد جوان بگذارد، به او ماهیگیری یاد می‌دهد. یعنی به جای اینکه پول کف دستش بگذارد، پول درآوردن را یادش می‌دهد.

شما نیز اگر همچون مرد جوانِ داستان میلیونر آنی خواهان یادگیری اصولِ ثروتمند شدن هستید، احتمالاً راهنمایی بهتر از پیرمردِ فرزانه‌ی این کتاب پیدا نخواهید کرد…

نکوداشت‌های کتاب صوتی میلیونر آنی:

– یک کتاب لذت‌بخش که به چند بار خواندن می‌ارزد. (Wess Roberts)
– سرشار از اندرزهایی سودبخش برای کسب موفقیت. (Stepping Up Magazine)
– اثری به شدت هیجان‌انگیز که در آن سوالاتی مهم مطرح شده است. (Success Magazine)

کتاب صوتی میلیونر آنی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی موفقیت، بی‌شک از مطالب موجود در کتاب میلیونر آنی نکات بسیاری خواهند آموخت.

با مارک فیشر بیشتر آشنا شویم:

او متولد سال 1953 و زاده‌ی کشور کاناداست. مارک فیشر (Mark Fisher) را با کتاب مشهور میلیونر آنی می‌شناسند. تنها در کشور آمریکا، حدود دویست هزار نسخه از این اثر به فروش رفته است. همچنین، این کتاب تاکنون به حدود بیست زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده.

از دیگر کتاب‌های این نوینسده می‌توان به عناوین پیش رو اشاره داشت: «چگونه مثل یک میلیونر فکر کنیم؟، راه و رسم میلیونرها، فروشنده و میلیونر».

در بخشی از کتاب صوتی میلیونر آنی می‌شنویم:

مرد جوون با دقت به حرف‌های میلیونر گوش می‌کرد و سخت مشتاق بود که این اسرار رو بفهمه. در هر صورت، یک چیز مسلم بود. حتی اگه میلیونر واقعاً هیچ رازی هم نداشت، ولی مطمئناً خیلی در ایجاد فضایی تأثیرگذار ماهر بود.

«حالا بگو ببینم. چقدر پول حاضری برای شنیدن اسرار ثروتمند شدن خرج کنی؟»
سوال میلیونر مرد جوون رو غافلگیر کرد.
«حتی اگه بخوام پولی بدم نمی‌تونم، چون هیچ پولی با خودم ندارم.»
«درسته. ولی خب، اگه پول داشتی چقدر پول حاضر بودی خرج کنی؟ یه عدد بهم بگو. هر عددی. اولین عددی که به ذهنت می‌رسه رو بگو.»
مرد جوون حالا نمی‌تونست از جواب دادن طفره بره. میلیونر جواب دقیقی می‌خواست.
«نمی‌دونم. صد دلار چطوره؟»…





معرفی و دانلود کتاب صوتی میلیونر آنی: حکایت حکمت و ثروت | مارک فیشر | شادن پژواک