دسته‌بندی نشده · آوریل 15, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی نفوذی و چند داستان مهیج دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر



معرفی کتاب صوتی نفوذی و چند داستان مهیج دیگرسبک نوینی از روایت و داستان‌سرایی را اینجا بشنوید! کتاب صوتی نفوذی و چند داستان مهیج دیگر شامل مجموعه‌ای از پنج داستان جذاب و مهیج می‌شود که در قالب چت استوری و در فضاهای خاص و منحصربه‌فردی روایت می‌شوند.

دربارهٔ کتاب صوتی نفوذی و چند داستان مهیج دیگر:

جسی قرار است تا دیروقت سرکار بماند. او هر شب زمانی به خانه می‌رسد که همسرش خواب است و این اصلاً شبیه یک زوج تازه ازدواج کرده نیست! دوستش هنا از او می‌خواهد با هم بیرون بروند، اما جسی به دلیل مشغلهٔ زیاد درخواست او را رد می‌کند. دو ساعت بعد جسی ایمیلی از جانب فردی غریبه دریافت می‌کند و بعد از چت کردن با او اتفاقات عجیبی برایش رخ می‌دهد …

داستان نفوذی درمورد جسی است که در دفتر کارش محبوس شده و انگار توسط کسی تحت‌نظر است. اگر به این داستان علاقه‌مند شدید و دوست دارید آن را دنبال کنید، کتاب صوتی نفوذی و چند داستان مهیج دیگر را گوش کنید. داستان‌های دیگر این کتاب به ترتیب «دزدی»، «سامری»، «برخورد» و «بعد از ساعت کاری» نام دارند.

چت استوری چیست؟

چت استوری (Chat Story) گونهٔ داستانی جدیدی است که اساساً مبتنی بر دیالوگ‌های دو یا چندنفره است؛ به‌نحوی‌که در آن به‌ندرت با توصیفات مستقیم یا شخصیت‌پردازی‌های مرسوم در داستان‌های عادی مواجه خواهید شد. چت استوری‌‌ها اغلب حاصل خلاقیت گروهی از نویسندگان‌اند و معمولاً در بستری خاص (یک اپلیکیشن مجزا یا چپ‌روم پیام‌رسان‌های مختلف) تولید و عرضه می‌شوند.

مجموعهٔ چت استوری‌های صوتی‌ای که به همت شرکت توسعه محتوای لحن دیگر تولید شده و در کتابراه موجودند، به قلم مترجمین از زبان انگلیسی‌به‌فارسی برگردانده شده‌اند؛ اگرچه در برخی از عناوین، اسامی و فضای قصه‌ها، در راستای جذابیت بیشتر برای مخاطب فارسی‌زبان، تغییریافته و به حال و هوای ما نزدیک‌تر شده‌اند.

کتاب صوتی نفوذی و چند داستان مهیج دیگر مناسب چه کسانی است؟

از تمام علاقه‌مندان به داستان‌های مهیج دعوت می‌کنیم به این کتاب صوتی گوش کنند.

در بخشی از کتاب صوتی نفوذی و چند داستان مهیج دیگر می‌شنویم:

– «سلام. خوب گوش کن ببین چی میگم. یه مرد داره وارد ساختمون میشه. تا هفت دقیقهٔ دیگه به طبقهٔ نهم میرسه. اون اومده اینجا تا تورو بکشه.»
– «چی؟ شما کی هستید؟»
– «مهم نیست. مثل یه سامره‌ای نیکوکار فقط میخوام زندگی تورو نجات بدم.»
– «شما کی هستید؟ شمارهٔ من رو از کجا گیر آوردید؟»
– «دنبالش گشتم. توی کتاب احمق‌هایی که وقتی جونشون به یه مو بنده سوال‌های مسخره می‌پرسن.»
– «خیلی خوب. من الان قطع می‌کنم.»
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۱ دقیقهبعد از ساعت کاریادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی نفوذی و چند داستان مهیج دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر