دسته‌بندی نشده · آوریل 2, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی نماینده تغییر | دامون وست | شادن پژواک



معرفی کتاب صوتی نماینده تغییرنویسنده‌ی کتاب پرفروش دانه‌ی قهوه با اثر درخشان دیگری بازگشته است. دامون وست در کتاب صوتی نماینده تغییر با روایت سرگذشت خود و شرح سال‌های محکومیتش به حبس ابد، دست به خلق اثری الهام‌بخش زده است. او داستانی تکان‌دهنده از سال‌های درگیری با اعتیاد و بهبودی تازه‌اش بیان می‌کند و داستانی تاثیرگذار و کم‌نظیر را پیش‌رویمان قرار می‌دهد؛ اثری بی‌نظیر از استقامت، بهبودی و ایمان…

درباره کتاب صوتی نماینده تغییر:

تغییر کردن آسان نیست؛ انسان برای آن که بتواند زندگی خود را دگرگون سازد، نه فقط به دانش و تصمیمات تازه، که به آمادگی نیز نیاز دارد. دامون وست (Damon West) در کتاب صوتی نماینده تغییر (The Change Agent) با روایت سال‌های سخت زندگی خود، به مخاطبانش کمک می‌کند تا کمتر بترسند، احساسات خود را جدی‌تر بگیرند و بتوانند آنچه را که می‌دانند از لحاظ عاطفی هضم کنند و درنهایت، آمادگی تغییر را در خود به‌وجود بیاورند. او از این طریق است که به‌گفته‌ی خود به رسالت شخصی‌اش در زندگی می‌پردازد.

دامون وست زمانی همه چیز داشت؛ ورزشکاری بود با ظاهری جذاب، بدنی تنومند و با خانواده‌ای که از او حمایت به عمل می‌آوردند. اما در زیر این تصویرِ به‌ظاهر موفق و محکم،‌ فردی با روحی شکننده وجود داشت که به اعتیاد مبتلا شده بود. دامون وست که در سن نه سالگی توسط پرستارش مورد آزار جنسی قرار گرفته بود،‌ شروع به تزریق مواد مخدر به بدنش کرد تا بلکه از این طریق بتواند کمی به تغییر حال بد خود بپردازد. ماجرا به اینجا ختم نشد؛ وست در سیاهی تا جایی پیش رفت که به دزدی روی آورد و دوره‌ی طولانی‌مدتی را در زندان سپری کرد.

اما در نهایت اوضاع به یک شکل نماند. وست تصمیم گرفت تا دست‌هایش را بر زانوانش قرار دهد و دوباره از جا برخیزد. او توانست زندگی خود را از نو خلق کند؛ او به‌ جای آن که بخشی از مشکل باشد، حالا امید و مشکل‌گشای بسیاری از انسان‌ها در سرتاسر جهان است. کتاب‌های او از جمله کتابی که پیش روی شماست، تاکنون به زبان‌های مختلفی ترجمه شده، الهام‌بخش میلیون‌ها نفر قرار گرفته و توانسته زندگی‌های بسیاری را تغییر دهد.

نویسنده در این کتاب داستانی تکان‌دهنده از معصومیتی از دست‌رفته و جوانیْ مملوء از پتانسیل را پیش‌ رویمان قرار می‌دهد که درگیر چالش‌های زندگی خود است. اگر کمی تلخی بعضی فصول این کتاب را تاب آوریم، چنان بینشی در اختیارمان قرار خواهد گرفت که قابل قیاس با چیز دیگری نخواهد بود. دامون وست که ترس‌های بسیاری را تجربه کرده و دردهایش را کشیده، حالا تمام اهتمام خود را به کار گرفته تا به مردمان سرتاسر جهان یاری رساند تا بتوانند به سمت زندگی مطلوب و کامیاب‌کننده‌تر قدم بردارند و طعم اشتیاق را مزه‌مزه کنند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی نماینده تغییر:

– دامون وست یکی از الهام‌بخش‌ترین افرادی است که تا‌به‌حال ملاقات خواهید کرد. پیام او برای هر فرد، سازمان، تیم یا گروهی قابل استفاده است. (جان گوردون نویسنده کتاب اتوبوس انرژی)

– من واقعاً به دامون و اینکه چگونه او بر مبارزاتش غلبه کرده افتخار می‌کنم. (جیمی جانسون)

– نویسنده به ما نشان می‌دهد که چگونه چیزهای کوچک اجتماعی می‌توانند به مسائل بسیار بزرگتری منجر شوند. (پت ناردوزی، سرمربی فوتبال دانشگاه پیتسبورگ)

کتاب صوتی نماینده تغییر مناسب چه کسانی است؟

کتاب صوتی نماینده تغییر برای دو دسته از مخاطبان جذاب خواهد بود: برای دوستداران آثار زندگینامه‌ای و علاثه‌مندان به آثار خودیاری و انگیزشی.

با دامون وست بیشتر آشنا شویم:

دامون وست سخنران انگیزشی و نویسنده‌‌ی کتاب پرفروش دانه‌ قهوه است. او پس از گذشت چند سال و انتقال پیام «دانه‌ قهوه» به مدارس، کلیساها، تیم‌های ورزشی و کسب‌وکارهای بی‌شماری توانسته ایده‌های الهام‌بخشی را با آن‌ها به اشتراک بگذارد. دامون به پیام دانه‌ قهوه بسیار علاقه‌مند است و خواستار به اشتراک‌گذاری ایده‌ایست که زندگی‌اش را عوض کرده و می‌تواند زندگی شما را نیز تغییر دهد.

در بخشی از کتاب صوتی نماینده تغییر می‌شنویم:

از وقتی آزادی شروط رو متوجه شدم، دو هفته‌ی طولانی گذشته. بخاطر جابه‌جایی محدود از طرف من روال روزانه‌ام به تمام روز سرکار رفتن، برگشتن به خونه برای دوش گرفتن و بعد مستقیم راهی تختم شدن تبدیل شده.

از اونجایی که احساس خط می‌کردم، از اون‌موقع چشمم به سالن غذاخوری یا زمین بازی نیوفتاده بود. غذام تو روز به دو بسته بادوم زمینی، دو کاسه بلغور جو، چهار بسته ماهی و شیک پروتئین جیره‌بندی شده بود. نگهبانی که مدتی پیش مرسوله پستی رو توزیع می‌کرد، با یه ساک توری قرمز کنار تختم بود.





معرفی و دانلود کتاب صوتی نماینده تغییر | دامون وست | شادن پژواک