دسته‌بندی نشده · فوریه 19, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز: نگرش‌تان را عوض کنید زندگی‌تان عوض می‌شود | جف کلر



معرفی کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز: نگرش‌تان را عوض کنید زندگی‌تان عوض می‌شودراهنمایی درخشان برای آنانی که خواهان حرکت در جاده‌ی موفقیت‌اند… جف کلر در کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز نکاتی مفید و کاربردی را مطرح ساخته که توجه بدان‌ها تحولاتی سازنده را در زندگی‌تان به دنبال خواهد آورد.

درباره کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز:

جف کلر (Jeff Keller) یکی از نویسندگان مطرح حوزه‌ی روانشناسی است. مطالعه‌ی آثار او، به زعم اغلب مخاطبین، سبب پدید آمدن تغییراتی سازنده در ذهنیت فرد خواهد شد. تز اصلی کلر این است: نگرش افراد مهم‌ترین عامل در موفقیت یا عدم موفقیت آن‌هاست. تمام عوامل دیگر، از جمله بخت و اقبال، بستگی به این دارند که انسان چه دیدگاهی در قبال مسائل اتخاذ می‌کند. کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز (Attitude Is Everything) حاصل تلاش کلر برای توضیح کامل و دقیق مطلبی‌ست که بیان کردیم.

این اثر به سه بخش اصلی با عناوین پیش رو تقسیم شده: «موفقیت از ذهن نشأت مى‌گیرد»، «مراقب گفتارتان باشید» و «از تو حرکت، از خدا برکت». هر یک از این سه بخش نیز به نوبه‌ی خود به چند فصل مجزا تقسیم شده‌اند، که ذیل هر کدام یک درس مهم ارائه شده و مورد بحث قرار گرفته است.

هدف از تمام بحث‌های مطرح‌شده در کتاب نگرش یعنی همه چیز جا انداختن این مطلب مهم در ذهن مخاطب است که قدم اول در راه کسب موفقیت، تغییر طرز فکر است. اگر می‌خواهید به سعادت برسید، باید به سعادت و امکان دستیابی به آن «باور» داشته باشید. زیرا در غیر این صورت، اقدامات شما تنها اتلاف زمان و انرژی خواهد بود. زندگی افراد موفق در حیطه‌های گوناگون نیز، مؤید این واقعیت است نگرش انسان، سازمان‌دهنده‌ی اعمال اوست. پس اگر خواهان کامیابی در زندگی شخصی و اجتماعی خود بوده و از شکست‌های پی‌درپی به تنگ آمده‌اید، چاره‌ای ندارید جز این که به طور جدی دست به اصلاح دیدگاه‌های خود بزنید. کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز در این مسیر راهنما و مشوق شما خواهد بود.

البته نباید فراموش کنید که مطالب مطرح‌شده در این اثر، با تمام غنا و اهمیتی که دارند، به خودی خود به کار شما نخواهند آمد؛ مگر آنکه به درستیِ آن‌ها باور داشته، و به طور جدی در پی پیاده‌سازی‌شان در زندگی خود باشید. پیام جف کلر صریح و روشن است: «نگرش‌تان را عوض کنید تا زندگی‌تان عوض شود.» اگر آماده‌ی پذیرش پیامدهای این پیام هستید، و عزمی جزم برای فرار از ناکامی‌ها دارید، از همین امروز مطالعه‌ی کتاب نگرش یعنی همه چیز را آغاز کنید و یقین داشته باشید که در انتها، نصیبی جز موفقیت و شادکامی نخواهید داشت…

کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حیطه‌ی خودسازی و مثبت‌اندیشی از گوش سپردن به کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز بهره‌های فراوانی خواهند گرفت.

با جف کلر بیشتر آشنا شویم:

جف کلر نویسنده‌ی اهل آمریکا و صاحب تألیفاتی ارزشمند در حوزه‌ی روانشناسی مثبت‌گراست. وی در رشته‌های گوناگونی از جمله پزشکی و کامپیوتر به تحصیل پرداخته؛ اگرچه هیچ‌کدام را تا پایان دنبال نکرده است. امروزه از کلر به عنوان چهره‌ای مهم در دنیای ادبیات انگیزشی یاد می‌شود. او علاوه بر نویسندگی، ریاست مؤسسه‌ای مشهور به نام «نگرش یعنی همه چیز» را نیز بر عهده دارد.

از آثار وی است: «نگرش یعنی همه چیز، موفقیت شما اینجاست.»

جملات برگزیده کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز:

– بزرگ‌ترین اشتباهی که ممکن است کسی مرتکب شود این است که از اشتباه کردن بترسد.
– اگر اندیشه، گفتار و کردارتان با اشتیاق توأم باشد، نتایج مثبتى عاید خود خواهید کرد.
– موفقیت زمانی حاصل می‌شود که شکست‌های پی در پی ذره‌ای از اشتیاق ما نکاهد.
– شکست فرصتی است برای اینکه دوباره عاقلانه‌تر شروع کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز می‌شنویم:

به احتمال زیاد تمرین دوچرخه‌سواری می‌کردید؛ یکی از والدینتان کنارتان راه می‌رفت و با فریادهای خودش به شما آموزش می‌داد؛ تشویقتان می‌کرد و وقتی تعادلتان را از دست می‌دادید، نگهتان می‌داشت. می‌ترسیدید اما هیجان‌زده بودید! به موفقیت چشم دوخته بودید و منتظر لحظه‌ای بودید که به تنهایی و بدون کمک دیگران دوچرخه‌سواری کنید. به همین منظور، هر روز آنقدر به تمرین ادامه دادید تا بالاخره این مهارت را فرا گرفتید.

چه چیز باعث شد تا عاقبت دوچرخه‌سواری را یاد بگیرید؟ به طور قطع، تداوم و پشتکار. شما مصمم شده بودید هر قدر هم طول بکشد در این کار موفق شوید. همچنین، نسبت به هدف خود اشتیاق فراوانی داشتید و دست آخر، نباید تأثیر تشویق مثبت را نادیده بگیریم. همواره می‌دانستید که پدر یا مادرتان از کنار هوایتان را دارد.





معرفی و دانلود کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز: نگرش‌تان را عوض کنید زندگی‌تان عوض می‌شود | جف کلر