دسته‌بندی نشده · آوریل 18, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی هانسل و گرتل، کلبه‌‌ی تسخیر شده | وایلی بلوینز | آوارسا



معرفی کتاب صوتی هانسل و گرتل، کلبه‌‌ی تسخیر شدهوایلی بلوینز در کتاب صوتی هانسل و گرتل، کلبه‌‌ی تسخیر شده، داستان خواهر و برادری را روایت کرده که در کنار هم ماجراهایی مخاطره‌آمیز و هیجان‌انگیز را پشت سر می‌گذرانند و به یاری یکدیگر به استقبال تهدیدهای گوناگون می‌روند… لازم به ذکر است که داستان سرگرم‌کننده‌ی حاضر اقتباسی‌ست از یکی از قصه‌های برادران گریم.

درباره کتاب صوتی هانسل و گرتل، کلبه‌‌ی تسخیر شده:

هانسل و گرتل نام یک افسانه‌ی محبوب آلمانی است که توسط برادران مشهور گریم در مجموعه‌ داستان‌های عامیانه‌ی آلمانی‌زبان به ثبت رسیده است. کتاب صوتی هانسل و گرتل، کلبه‌‌ی تسخیر شده (Hansel and Gretel and the Haunted Hut) از وایلی بلوینز (Wiley Blevins)، اقتباسی کودکانه از این داستان مشهور است.

در اثر حاضر به سرزمینی دور سفر خواهید کرد و با خواهر و برادری شیرین و دوست‌داشتنی به نام هانسل و گرتل همراه خواهید شد؛ کوچولوهای معصومی که زیر دست یک نامادری خبیث گرفتار شده‌اند و او از هیچ رفتار بدی در حق آن‌ها مضایقه نمی‌کند. تا جایی که یک روز به شوهرش، یعنی به پدر هانسل و گرتل، می‌گوید که بچه‌ها را بردارد و جایی دور از چشم، در دل یک جنگل تاریک سربه‌نیستشان کند. اما خوشبختانه وقایع مطابق آرزوی این نامادری بدجنس پیش نمی‌رود…

کتاب صوتی هانسل و گرتل، کلبه‌ی تسخیر شده مناسب چه کسانی است؟

کودکان سه تا هفت ساله مخاطبین اصلی داستان حاضرند.

با وایلی بلوینز بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی اهل آمریکا تاکنون 75 عنوان کتاب برای مخاطبین خردسال و 15 اثر آموزشی برای معلمان و والدین به رشته‌ی تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب صوتی هانسل و گرتل، کلبه‌ی تسخیر شده می‌شنویم:

هانسل و گرتلِ از همه‌جا بی‌خبر که برای درست کردنِ آتش خیلی هیجان‌­زده بودن، با ذوق به سمت قسمت‌­های عمیق­‌ترِ جنگل حرکت کردن و 6 تا پرنده­‌ی سیاه هم دنبالشون رفتن.

بعد از مدتی، خواهر و برادر با چوب­‌هایی که جمع کرده بودن به جایی که فکر می‌­کردن پدرشون منتظرشونه برگشتن ولی هرچقدر که همه جا رو زیر و رو کردن، نتونستن پیداش کنن.

گرتل با صدایی که از ترس می­‌لرزید از برادرش پرسید: «حالا چطوری باید به خونه برگردیم؟»
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۱ دقیقههانسل و گرتل: کلبه‌ی تسخیرشدهادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی هانسل و گرتل، کلبه‌‌ی تسخیر شده | وایلی بلوینز | آوارسا