دسته‌بندی نشده · آوریل 9, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی هشت قرار عاشقانه: گفت و شنودهایی حیاتی برای یک عمر زندگی عاشقانه | جان گاتمن



معرفی کتاب صوتی هشت قرار عاشقانه: گفت و شنودهایی حیاتی برای یک عمر زندگی عاشقانهعشق همزمان که کامیاب می‌کند، می‌تواند ما را در دریایی از سردرگمی غرقه سازد. عشق لزوماً به معنای کامیابی بیشتر نیست. جان گاتمن و جولی گاتمن به همراه داگ آبرامز و راشل آبرامز در کتاب صوتی هشت قرار عاشقانه، هشت دیدار رمانتیک را طراحی کرده‌اند که از طریق آن به زوج‌ها کمک می‌کنند تا با ایجاد گفتگوهایی موثر رابطه‌ی خود را از گزند دلمردگی و یک‌نواختی حفظ کنند . گفتنی‌ست این کتاب جایزه‌ی «Nautilus» را برای نگارنده‌ی خود به ارمغان آورده است.

درباره کتاب صوتی هشت قرار عاشقانه:

شما با یکدیگر صحبت می‌کنید و از طریق گفتگو با شریک عاطفی خود پیوند می‌خورید. این پیوند در ابتدا چنان جداناشدنی و محکم به نظر می‌رسد که گویی هیچ چیز شما را از یک‌دیگر جدا نخواهد کرد؛ نشئه‌ی عاشقی چنین است؛ عاشق تمایلی ناخودآگاه به منحصربه‌فرد ساختن عشق خود دارد. انگار که رابطه‌ی او از آسیب‌های روابط دیگر بس به‌دور است.

جان گاتمن (John Mordechai Gottman) و جولی گاتمن (Julie Gottman) به همراه راشل آبرامز (Rachel Carlton Abrams) و داگ آبرامز (Doug Abrams) در کتاب منحصربه‌فرد خود به ما نشان می‌دهند که هر ارتباطی، نیاز به مراقبت دارد؛ چرا که از گزند آسیب‌ها و چالش‌ها در امان نیست. اما خبر خوب اینجاست که شما می‌توانید رابطه‌ی خود را از دل اختلاف‌نظرها، چالش‌ها و دشواری‌ها حفظ کنید. آن‌ها در کتاب صوتی هشت قرار عاشقانه (Eight Dates) به شما آموزش می‌دهند که برای داشتن یک عمر زندگی عاشقانه باید چه نوع مکالماتی را با شریک عاطفی خود رقم بزنید.

علاوه‌براین که زوج‌های جوان از این اثر شنیدنی بهره‌ی فراوانی خواهند برد، همسرانی که سال‌های زیادی از ازدواجشان می‌گذرد و زمان زیادی را زیر یک سقف با یکدیگر زندگی کرده‌اند نیز از این اثر استفاده خواهند کرد. بنابراین همه‌ی زوج‌ها مخاطبان کتاب هشت قرار عاشقانه خواهند بود. گفتنی‌ست این کتاب اولین بار در سال 2019 منتشر شد و تحسین مخاطبان را برانگیخت.

در نهایت این که اگر در یک رابطه‌ی عاطفی قرار دارید و عشقی از جنس عشق رمانتیک را تجربه می‌کنید، احتمالاً گفت‌وگوهای پرتنش زیادی را تجربه کرده باشید. نویسندگان این کتاب پرخواستار پس از سال‌ها پژوهش و تحقیق به این امر دست یافته‌اند که مهارت «ارتباط موثر» گامی مهم برای خلق عشقی پایدار در روابط زوج‌هاست. با گوش سپردن به این اثر می‌توانید اقدامات بهتر و هوشمندانه‌تری را در تعارضات خود به کار بگیرید و تجربه‌ی عاشقی بهتری برای خود رقم بزنید. بیش از این تعلل نکنید؛ این شما و این هشت مکالمه‌ی حیاتی و نجات‌بخش، برای یک عمر زندگی عاشقانه…

نکوداشت‌های کتاب صوتی هشت قرار عاشقانه:

– درخشان… (شیکاگو تریبون)
– یک راهنمای ضروری برای ایجاد و حفظ عشق واقعی و پایدار. (دانیل سیگل، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)
– اگر ازدواج کرده‌اید و فکر می‌کنید این کتاب برای شما مناسب نیست، دوباره فکر کنید. (اپرا)

کتاب صوتی هشت قرار عاشقانه مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال بهبود رابطه‌ی عاطفی خود هستید، کتاب صوتی هشت قرار عاشقانه مناسب شماست.

با جان گاتمن بیشتر آشنا شویم:

جان گاتمن 26 آپریل 1942 در آمریکا متولد شد. او پیش‌تر در دانشگاه واشنگتن به تدریش روان‌شناسی مشغول بود. جان گاتمن را بیش از همه برای آثارش در حوزه‌ی تحلیل روابط و ازدواج می‌شناسیم. او چندین کتاب به همراه همسر خود، جولی گاتمن به نگارش درآورده است. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب «راهنمای مردان برای شناخت زنان، زوج‌درمانی با روش گاتمن و درمان و به‌سازی رابطه‌ها» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی هشت قرار عاشقانه می‌شنویم:

قبل رفتن به سر قرار پرسش‌نامه‌ای را که در ادامه مطرح خواهد شد، به صورت جداگانه پاسخ دهید و در زمان قرار راجع به پاسخ‌های خود بحث کنید. هر سوال را با دقت بخوانید و صادقانه به آن پاسخ دهید. پرسشنامه:

یک: پدربزرگ و مادربزرگ پدری و مادری شما برای امرار معاش چه کار می‌کردند؟

دو: وضع مالی پدربزرگ و مادربزرگتان چطور بود؟





معرفی و دانلود کتاب صوتی هشت قرار عاشقانه: گفت و شنودهایی حیاتی برای یک عمر زندگی عاشقانه | جان گاتمن