دسته‌بندی نشده · می 16, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی پالایش فکر | اریک وال | انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی



معرفی کتاب صوتی پالایش فکراریک وال در کتاب صوتی پالایش فکر راهکارهایی را به شما می‌آموزد که از طریق آن می‌توانید خلاقیت زمان کودکی‌تان را دوباره بازیابید. او مرزهای تفکر سنتی را در هم می‌شکند و با بینش تازه‌ای که می‌بخشد، به شما کمک می‌کند از ملالِ روزمره رهایی یابید و تغییری بنیادین در زندگی خود رقم بزنید.

درباره کتاب صوتی پالایش فکر:

از هلن کلر چنین نقل می‌کنند:‌‌ «زندگی یک ماجراجویی بی‌باکانه است. اگر جز این باشد نامش زندگی نیست.» قسمت دوم سخن او را در نظر بگیرید؛ با توجه به آن می‌توانیم بگوییم بیشتر ما بزرگسالان زندگی نمی‌کنیم!

آن لحظات جادویی کودکی‌تان را به خاطر می‌آورید؟ آن زمان که قادر بودید خود را در تخیل رها سازید و در دنیای خیالتان، به هر کسی که می‌خواهید تبدیل شوید. احتمالاً با ما موافق باشید که زندگی آن زمان‌ها پر بود از امکانات‌ بی‌نهایت و پتانسیلی هیجان‌انگیز که سرزندگی را به زیر پوستتان می‌دواند و شما را به پیش می‌راند. آن زمان‌ها از رخوت بزرگ‌سالی خبری نبود.

ما بزرگ می‌شویم؛ دردسر واقعی این است! آیا راهی برای بازگشتن به خلاقیت دوران کودکی وجود دارد؟ وقتی از خلاقیت صحبت می‌کنیم،‌ بسیاری گمان می‌برند که خلاق بودن تنها به هنرمندان بزرگ محدود می‌شود. درحالی‌که چنین تصوری صحیح نیست. بلکه راهکارهایی وجود دارد که با به‌کار‌گرفتن آن‌ها در هر سنی می‌توانید خلاقیت خود را افزایش دهید. می‌پرسید چگونه؟ با اریک وال (Erik Wahl) در کتاب صوتی پالایش فکر (Unthink) همراه شوید و خلاقیت فراموش‌شده‌ی خود را دوباره بازیابید. او راهکارهایی را به شما می‌آموزد که خلاقانه، بی‌باکانه و مطلوب‌تر زندگی کنید و تجربه‌ی زیسته‌ی بهتری را برای خود رقم بزنید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی پالایش فکر:

– در کتاب پالایش فکر شما الهاماتی برای سفر خلاقانه خود خواهید یافت. (Daniel H. Pink)
– نویسنده شما را به سمت جلو سوق می‌دهد تا خلاقیت خود را بیابید. (Ken Blanchard)
– من عاشق مفهوم و عنوان کتاب هستم! (Steven Pressfield)

کتاب صوتی پالایش فکر مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید خلاقیتتان را افزایش دهید، کتاب صوتی پالایش فکر مناسب شماست.

در بخشی از کتاب صوتی پالایش فکر می‌شنویم:

راز در قلب خلاقیت جای دارد و همین است که انسان را غافلگیر می‌کند. خودانگیختگی مستمر و پایدار نقش مهمی در خلاقیت دارد. چون شما را وا می‌دارد که پیرامون خود را به شکل متفاوتی ببینید . موجب می‌شود که فرصت‌ها و موقعیت‌هایی را ببینید که پیش از آن هرگز ندیده بودید. مثل این است که متن آماده را از دست شما می‌گیرند و شما باید خودتان اوضاع را اداره کنید و قدم بردارید. مقصدتان را هم خودتان تعیین کنید.

وقتی رازی وجود دارد کنجکاوی هم به دنبال آن می‌آید تا آن را بگشاید. راز به کنجکاوی خوراک می‌رساند. راز ما را مجبور می‌کند که الگوهای تازه را ببینیم و به دنبال چیزهای تازه‌‌ای باشیم که تا آن زمان دنبالش نبوده‌ایم. به معنای دیگر، وقتی در پی یک راز هستیم متوجه می‌شویم فرصت‌های تازه‌ای که پیش رویمان قرار می‌گیرند، جدید و تازه نیستند اما همیشه وجود داشته‌اند.
فهرست مطالب کتاب صوتی۹ دقیقهبخش اول – فصل اول: آنچه درباره‌ی تو درست بود۱۱ دقیقهبخش دوم – فصل دوم: آنچه از تو باقی مانده است۱۳ دقیقهبخش سوم – فصل سوم: کنترل اوضاع را در دست بگیرید۸ دقیقهفصل چهارم: بصیر باش۹ دقیقهفصل پنجم: به اصول خود و آنچه به درستی‌اش ایمان دارید، پایبند بمانید۸ دقیقهفصل ششم: شتابان باش۹ دقیقهفصل هفتم: خودانگیخته باش۶ دقیقهفصل هشتم: بده و ببخش، رها کن۹ دقیقهفصل نهم: خودتان باشید، اصیل باشید۴ دقیقهفصل دهم: پیکاسوی توادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی پالایش فکر | اریک وال | انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی