دسته‌بندی نشده · آوریل 5, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌‌پول | رابرت کیوساکی | رادیو مثبت



معرفی کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌‌پولکتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌‌پول روایت تأثیرگذار رابرت کیوساکی از دو پدر با دو ذهنیت متفاوت است: پدر واقعی‌اش (پدر فقیر) و پدر بهترین دوستش (پدر پولدار). او در این اثر به شما نشان می‌دهد که برای ثروتمند شدن نیازی به کسب درآمد بالا ندارید. تنها کافی‌ست سواد مالی خود را ارتقا دهید! گفتنی‌ست این اثر یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرخواستارترین کتاب‌های ژانر موفقیت است که در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته بود.

درباره کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌‌پول:

نمی‌دانیم دقیقاً و مشخصاً آنچه که شما را به مطالعه‌ی معرفی کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌‌پول (Rich Dad Poor Dad) کشانده چه چیزی‌ست. شاید اتفاقی میان کتاب‌های روانشناسی و موفقیت در حال جستجو بوده‌اید، شاید شهرت رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)‌ کنجکاوی شما را برانگیخته باشد و یا این که به سادگی، مانند اغلب انسان‌ها تمنای کسب درآمد بیشتر در سر می‌پرورانید؛ چه کسی‌ست که نخواهد ثروت بیشتری داشته باشد و در یک کلام، در رفاه بیشتری زندگی کند؟ انگیزه‌ و جرقه‌ی ابتدایی، هر چه که بوده باشد، باید به شما بگوییم اکنون در جایی درست قرار دارید. کیوساکی در کتاب پیش‌رو، بینشی را به شما می‌آموزد که مطابق آن نیازی نیست حتماً شغلی مناسب با درآمدی باورنکردنی داشته باشید تا در پی آن، به ثروت برسید. بلکه، پول شما قرار است برایتان کار کند و به خدمت شما درآید، نه شما برای پولتان!

نویسنده‌ در این کتاب ارزشمند گام‌به‌گام همراه شماست تا به جای این که واکنش‌هایی بدون تفکر و تعمق داشته باشید، به‌آرامی یاد بگیرید تا افکار خود را انتخاب کنید. چرا که انتخاب شغل برای پولدار شدن، تنها یک راه حل کوتاه‌مدت برای مشکلی بلند‌مدت است. شما قرار نیست هر روز صبح زود از جای خود بلند شوید، ربات‌وار برای رفتن به سرکار حاضر شوید بدون آن که از خود بپرسید: آیا راه ‌حل دیگری برای رسیدن به خواسته‌ی من وجود دارد؟ رابرت کیوساکی این کتاب را با نظر به دو شیوه‌ی نگرش پدر خود و پدر صمیمی‌ترین دوستش به نگارش درآورده و مهم‌ترین ترفندها و نکات سرمایه‌گذاری و کسب ثروت را به شما آموزش می‌دهد.

هشتمین روز از ماه آوریل بود؛ سال 1997. در این تاریخ کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول برای اولین بار در سرتاسر دنیا منتشر شد. انتشار این کتاب چنان شور و غوغایی به پا کرد که تا سال‌ها سر زبان‌ها بود. این اثر نیز همچون آثار موفق دیگر مخالفان و موافقان بی‌شماری داشت و این خودْ از نشانگان موفقیت آن به شمار می‌رفت. از آنجایی که تا پیش از انتشار کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول اغلب مخاطبان از از هر گونه آموزش مالی بی‌اطلاع بودند، تحولی عظیم را در ژانر کتاب‌های موفقیت رقم زد.

اگرچه سال‌های زیادی از اولین انتشار این اثر می‌گذرد، با این‌ حال کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول همچنان از پرمخاطب‌ترین کتاب‌ها به شمار می‌رود و طرفداران بی‌شماری در سرتاسر جهان دارد. خوب است اشاره کنیم این اثر برای سال‌های متمادی در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز و بسیاری از دیگر رسانه‌های معتبر جهان قرار گرفته است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌‌پول:

– برنده جایزه Audie برای اطلاعات تجاری در سال 2001 (Audie Award for Business Information)
– بیش از شش سال است که در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار دارد.
– در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های مالی USA Today
– پرفروش‌ترین کتاب Business Week
– از پرخواستارترین کتاب‌های The Wall Street Journal
– بیش از 32 میلیون نسخه از کتاب به فروش رفته و به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور دنیا ترجمه شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌‌پول:

– این اثر به شکلی هیجان انگیز، «دانش مالی» را که هرگز در مدارس تدریس نمی‌شود، ترویج می‌کند. (آمازون)
– این کتاب نقطه شروعی‌ست برای هر کسی که به دنبال به دست آوردن کنترل بر آینده‌ی مالی خود است. (USA Today)

کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌‌پول مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های موفقیت علاقه‌مند هستید، کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌‌پول مناسب شماست.

با رابرت کیوساکی بیشتر آشنا شویم:

کمتر کسی‌ست که به حوزه‌ی کتاب‌های موفقیت و سواد مالی علاقه داشته باشد و نام رابرت کیوساکی را نشنیده باشد. تحولی که او با کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول در زمینه‌ی تجارت رقم زد، تحولی انکارناشدنی‌ست. به عقیده‌‌ی او دیگر نمی‌توان با باورهای منسوخی همچون «پس‌انداز کن»، «طولانی‌مدت سرمایه‌گذاری کن» و «شغل خوبی داشته باش» به موفقیتی مالی رسید.

جالب است بدانید او به مدت شش سال در لیست پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز قرار داشت. همچنین کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول برای دو سال پی‌در‌پی، پرفروش‌ترین کتاب‌های مالی USA Today قرار گرفت. از دیگر آثار این نویسنده‌ و کارآفرین توانا می‌توان به کتاب «دانشکده کسب و کار» و «بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌‌پول می‌شنویم:

یه روز بعد از ظهر مشغول تدریس سرمایه‌گذاری با استفاده از یه بازی بودم؛ یه بازی که خودم اختراع کرده بودم به اسم گردش پول. یکی از حاضران دوست یا همراهی رو با خودش به کلاس آورده بود. این شخص اخیراً طلاق گرفته بود و به شکل بدی در جریان طلاق ضربه خورده بود و حالا دنبال یه راه حل می‌گشت.
دوست اون فکر می‌کرد شاید این کلاس به دردش بخوره. دوست اون فکر می‌کرد. بازی طوری طراحی شده بود که به افراد کمک می‌کرد بفهمن پول چطور کار می‌کنه…





معرفی و دانلود کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی‌‌پول | رابرت کیوساکی | رادیو مثبت