دسته‌بندی نشده · آوریل 3, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی پسر هیولا و گردش علمی | کارل امرسون | آوارسا



معرفی کتاب صوتی پسر هیولا و گردش علمیکتاب صوتی پسر هیولا و گردش علمی نوشتهٔ کارل امرسون داستان آموزنده و جذاب پسربچه‌ای به اسم مارتی را تعریف می‌کند که دوست دارد هیولای درونش را مهار کند و به همراه دوستانش به گردش علمی برود. این اثر ذیل مجموعه‌ای با عنوان پسر هیولا به انتشار می‌رسد.

موضوع کتاب صوتی پسر هیولا و گردش علمی چیست؟

مارتی بچه هیولایی بود که پدر و مادرش به‌تازگی او را در مدرسهٔ آدم‌ها ثبت‌نام کرده بودند. او باید به مدرسه می‌رفت تا بتواند مهارت‌های خواندن و نوشتن یاد بگیرد. یکی از روزها که مارتی برگهٔ رضایت‌نامهٔ گردش علمی را از طرف مدرسه به خانه برد، نگرانی‌های مادرش بسیار زیاد شد. چون او دوست نداشت پسرش به همراه آدم‌ها به جایی برود و شبیه آن‌ها شود! او مدام از خود می‌پرسید اگر مارتی فراموش کند یک هیولا است چه؟

کارل امرسون (Carl Emerson) در کتاب پسر هیولا و گردش علمی (Monster Boy’s Field Trip) با روایت داستانی جذاب و سرگرم‌کننده به کودکان می‌آموزد که باید عزت‌نفس و شخصیت خود را در هر موقعیتی حفظ کنند و هیچ موقع نیازی نیست که به دنبال تأیید دیگران باشند. بچه‌ها با شنیدن این داستان یاد می‌گیرند همیشه شرافت و اخلاق را حفظ کنند و به اصالت خود پایبند باشند.

درباره مجموعه پسر هیولا:

هر یک از عناوین این سِری، در پی آموزش یکی از مسائل یا توانایی‌های بنیادین در زندگی، از جمله کنترل خشم، گفتگو با دیگران، رعایت نظم و … به کودکان است. بااین‌حال این نکته‌های آموزشی نه به شکلی خشک و دستوری، بلکه در قالب داستان‌هایی جذاب با محوریت پسربچه‌ای باهوش ملقب به بچه هیولا ارائه شده‌اند. از قسمت‌های دیگر این مجموعه می‌توان به «پسر هیولا و زنگ ورزش»، «اولین روز مدرسه هیولا کوچولو» و «پسر هیولا و ناهار مدرسه» اشاره کرد.

کتاب صوتی پسر هیولا و گردش علمی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 10 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود داستان‌های آموزنده بگویند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی پسر هیولا و گردش علمی می‌شنویم:

مارتی خرناسی کشید و خزهای روی بدنش شروع به رویش کرد. اون خیلی از این حرف بارت عصبانی شده بود. اصلاً دلش نمی‌­خواست که جلوی دوستاش تغییر شکل بده و تبدیل به هیولا بشه، اما قبل از اینکه بتونه جلوی خودش رو بگیره، تمام بدنش پوشیده از خز شد، صورتش تغییر شکل داد و آب از لب‌ولوچه‌اش آویزون شد.

همون لحظه صدای خرس رو دوباره شنید و این باعث شد که آروم بشه: «بی­خیال رفیق. حداقل بزار اون یکی رو بخورم.»

خرس با پنجه­‌هاش به بارت اشاره کرده بود…
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۵ دقیقهپسر هیولا و گردش علمیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی پسر هیولا و گردش علمی | کارل امرسون | آوارسا