دسته‌بندی نشده · فوریه 14, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی پیمان پنجم: جهانی دیگر بسازیم | دون میگوئل روئیز



معرفی کتاب صوتی پیمان پنجم: جهانی دیگر بسازیمراهی نوین برای افزایش آگاهی و به فعلیت رساندن پتانسیل‌هایمان. دون میگوئل روئیز، نویسندهٔ کتاب محبوب و پرفروش «چهار میثاق» این بار در کتاب صوتی پیمان پنجم به همراه پسرش دون خوزه روئیز و جنت میلز از زاویه‌ای جدید به حکمت باستانی تولتک نگاه می‌کند و با ارائه بینشی نوین به شما کمک می‌کند تسلط بیشتری بر خود و شیوهٔ زندگی‌تان داشته باشید.

درباره کتاب صوتی پیمان پنجم:

هر انسانی از بدو تولد پیامی را به جهان ارسال می‌کند و آن پیام چیزی نیست جز «حضور» خودش. این پیام به سمت نیروی مطلق و لایتناهی هستی ارسال می‌شود و آینده شما را تعیین می‌کند. آینده‌ای که سرانجام شما را به همان جهان لایتناهی بازمی‌گرداند. به نحوی می‌توان گفت سرنوشت شما را تک‌تک سلول‌های بدنتان تعیین می‌کند.

این جملات پیامی است که دون میگوئل روئیز در کتاب مشهور خود «چهار میثاق» آن را بیان کرد. او با روایت داستان زندگی اقوامی به اسم «تولتک‌» که در دوران قدیم و در مکزیک امروزی می‌زیسته‌اند، حکمت عملی و بینش آن‌ها را برایتان بازگو کرده است. این قوم توسط افرادی به اسم «ناوال» هدایت می‌شدند. ناول‌ها بر اساس چهار میثاق مهم، حکمت تولتکی را به آن‌ها آموزش می‌دادند:

میثاق اول: با کلام خود گناه نکنید.
میثاق دوم: هیچ‌چیز را به خود نگیرید.
میثاق سوم: تصورات باطل نکنید.
میثاق چهارم: همیشه بیشترین تلاشتان را بکنید.

کتاب چهار میثاق درواقع با بهره‌گیری از حکمت قوم تولتک، اصول مهم زندگی را به شما آموزش می‌دهد. حالا دون میگوئل روئیز در کتاب پیمان پنجم (The Fifth Agreement) اصل پنجمی به این پیمان‌ها اضافه کرده و با کمک آن سخنان تکمیلی خود را ارائه کرده است. او در این کتاب به شما یادآوری می‌کند هیچ‌وقت در زندگی خرد و اصالتی را که با آن به این دنیا آمدید فراموش نکنید و کاری نکنید که برخلاف عهدهایتان باشد.

با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید عشق، شادی و آزادی را با محدودیت‌های درونی‌تان جایگزین کنید تا بتوانید رنج‌های بی‌مورد را برای هیمشه از زندگی‌تان حذف کنید. همچنین می‌توانید به سطح عمیق‌تری از آگاهی برسید و اصالتی را که با آن به دنیا آمدید دوباره از آن خود کنید. مسئلهٔ اصلی که دون میگوئل روئیز در این کتاب درموردش صحبت می‌کند، موضوع «پذیرش» است.

نویسنده در کتاب صوتی پیمان پنجم به همراه پسرش دون خوزه روئیز به شما کمک کرده‌اند تا بتوانید جهان واقعی خود را بسازید. جهانی که در آن می‌توانید باورهای غلطی را که در وجودتان نهادینه شده بشکنید و به باایمان به قدرت و توانایی خود، تمام محدودیت‌ها را از سر راهتان بردارید. کافی است به اصالت دوران کودکی خود برگردید و دنیا را برای خود و اطرافیانتان به بهشت تبدیل کنید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی پیمان پنجم:

– پیمانی جدید و قدرتمند برای تبدیل زندگی‌مان به بهشت‌های شخصی خودمان. (آمازون)
– ادامه‌ای هیجان‌انگیز کتابی که زندگی میلیون‌ها انسان در سراسر زمین را دگرگون کرده است. (Barnes & Noble)
– نویسنده با وضوح و به شیوه‌ای بی‌عیب‌ونقص زندگی مردانی و زنانی را که به‌عنوان جنگجویانی صلح‌آمیز زندگی می‌کنند به تصویر می‌کشد. (دن میلمن، نویسنده)

کتاب صوتی پیمان پنجم مناسب چه کسانی است؟

اگر کتاب چهار میثاق را خوانده‌اید و دوست دارید در مورد حکمت تولتک‌ها بیشتر بدانید، این کتاب مناسب شماست. همچنین کسانی که قصد دارند ذهنشان را از شر باورهای محدودکننده نجات دهند، می‌توانند به این کتاب فوق‌العاده گوش کنند.

با نویسندگان کتاب صوتی پیمان پنجم بیشتر آشنا شویم:

دون میگوئل روئیز (Don Miguel Ruiz) در سال 1952 و در کشور مکزیک به دنیا آمد. او را بیشتر به‌عنوان یک مربی معنوی و نویسندهٔ متون نئوشمنیستی می‌شناسند. شناخته‌شده‌ترین و مشهورترین اثر این نویسنده و مربی معنوی کتاب «چهار میثاق» است که بسیاری از صاحب‌نظران آن را نتیجهٔ تحول روحی‌ای می‌دانند که پس از تجربهٔ یک سانحهٔ رانندگی برای وی رخ داد.

از دیگر آثار این نویسنده برجسته می‌توان به کتاب‌های «چهار میثاق»، «آوای دانش» و «سه پرسش» اشاره کرد.

دون خوزه رویز (Don Jose Ruiz) از همان دوران کودکی تحت‌تأثیر آموزه‌های پدر و مادرش به حکمت تولتک‌ها علاقه‌مند شد. او در نوجوانی برای تحصیل به هند سفر کرد. وی باقی زندگی خود را وقف به اشتراک گذاشتن آموزه‌های تولتک‌های باستانی کرد و در سراسر ایالات متحده و مکان‌های مقدس در جهان سخنرانی می‌کند.

جانت میلز (Janet Mills) بنیان‌گذار و مدیر انتشارات «آمبر آلن» است و به همراه دن میگل روئیز شش کتاب برای مجموعه «حکمت تولتک» نوشتند. میلز همچنین خالق دوره آنلاین «چهار پیمان برای یک زندگی بهتر» و ویراستار کتاب پرفروش دیپاک چوپرا، «هفت قانون معنوی موفقیت» است.

در بخشی از کتاب صوتی پیمان پنجم می‌شنویم:

هنگامی که آماده شدید زندگی‌تان را تغییر دهید، هنگامی که آمادگی تغییر پیمان‌هایتان را داشتید، مهم‌ترین مسئله آگاهی است. تا وقتی ندانید چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را نه، نمی‌توانید پیمان‌هایتان را تغییر دهید. اگر ندانید که چه چیزی را می‌خواهید تغییر دهید چگونه قادر به ایجاد تغییر خواهید بود؟ اما این موضوعی فراتر از آگاهی است.

تمرین است که تفاوت به وجود می‌آورد. زیرا شاید شما آگاه باشید، اما معنایش این نیست که می‌توانید زندگی‌تان را عوض کنید. تغییر در نتیجهٔ عمل صورت می‌گیرد. حاصل تمرین است. تمرین است که مهارت می‌آورد و استاد می‌سازد. هرچه تابه‌حال یاد گرفته‌اید از طریق تکرار و تمرین بوده است. با تمرین حرف‌زدن را یاد گرفته‌اید، راه‌رفتن را آموختید و حتی نوشتن را فرا گرفتید.

شما استاد زبان خودتان هستید. زیرا تمرین کردید. به همین ترتیب تمام اعتقادات و باورهایی را آموختید که بر زندگی‌تان حکمرانی می‌کند. با تمرین. طرز زندگی فعلی‌تان نتیجهٔ سال‌ها تمرین است.





معرفی و دانلود کتاب صوتی پیمان پنجم: جهانی دیگر بسازیم | دون میگوئل روئیز