دسته‌بندی نشده · آوریل 16, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی کایلو، چرخ‌های کمکی | سارا جوهانسن | آوارسا



معرفی کتاب صوتی کایلو، چرخ‌های کمکیکتاب صوتی کایلو، چرخ‌های کمکی داستانی آموزنده از سارا جوهانسن است. مخاطبین خردسال با گوش سپردن به این قصه‌ی بامزه یاد می‌گیرند که در تمام کارها شرط احتیاط را به جا بیاورند و هرگز عجول و بی‌قرار نباشند.

درباره کتاب صوتی کایلو، چرخ‌های کمکی:

وقتی کایلو کوچولو سر از پنجره بیرون می‌کند و خیابان را می‌بیند، پیش خودش فکر می‌کند که امروز یکی از آن روزهای خوش‌آب‌وهواست که جان می‌دهد برای بازی و گردش و خوشگذرانی. به همین خاطر کمی بعد از بیدار شدن از خواب، همراه با با پدر و مادر و خواهرش، رزی، از خانه بیرون می‌زند. سپس در راه سم را می‌بیند که با دوچرخه‌اش از آنجا عبور می‌کند. همین می‌شود که هوای دوچرخه‌سواری به سرش می‌زند؛ با اینکه خیلی دوچرخه‌سوار خوبی نیست!…

سارا جوهانسن (Johanson Sarah Margaret) در کتاب کایلو، چرخ‌های کمکی (Caillou: Training Wheels) ضمن سرگرم ساختن کودک شما، به او لزوم توجه به مسائل ایمنی هنگام انجام تفریحات گوناگون را نیز گوشزد می‌کند.

اقتباس از کتاب صوتی کایلو، چرخ‌های کمکی:

مجموعه داستان‌های کودکانه‌ی کایلو در سال 1997 به قالب سریالی تلویزیونی با همین نام (سریِ کایلو) درآمدند.

کتاب صوتی کایلو، چرخ‌های کمکی مناسب چه کسانی است؟

کودکان سه تا هفت ساله مخاطبین اصلی داستان صوتی حاضرند.

در بخشی از کتاب صوتی کایلو، چرخ‌های کمکی می‌شنویم:

خیلی زود سه­ تایی به راه افتادن و گیلبرت گربه‌­ی خاکستری رنگشون هم کنارشون جست و خیز می­‌کرد. اما بعد از مدتی کایلو ازشون عقب افتاد. بابا و سم خیلی سریع‌تر از اون حرکت می‌­کردن. دلیلش هم این بود که کایلو از همه کوچک‌تر بود و هنوز از چرخ­‌های کمکی استفاده می­‌کرد و این چرخ‌­ها جلوی سرعتش رو می‌گرفتن. اون از این موضوع خیلی ناراحت بود.

«بابااا! میشه چرخ‌­های اضافه رو در بیارم و مثل سم روی دو تا چرخ حرکت کنم؟»

بابا و سم ایستادن تا کایلو بهشون برسه.
فهرست مطالب کتاب صوتی۹ دقیقهکایلو: چرخ‌های کمکیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی کایلو، چرخ‌های کمکی | سارا جوهانسن | آوارسا