دسته‌بندی نشده · مارس 15, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی کایلو در مهدکودک | کریستین لورو | آوارسا



معرفی کتاب صوتی کایلو در مهدکودککتاب صوتی کایلو در مهدکودک داستانی کودکانه به قلم کریستین لورو است. این اثر که به مجموعه داستان‌های کایلو تعلق دارد، درباره‌ی مشکلاتی‌ست که پسربچه‌ی کوچکی‌ به نام کایلو در اولین روز مهدکودک خود از سر می‌گذراند.

درباره کتاب صوتی کایلو در مهدکودک:

«داستان‌های کایلو» عنوان مجموعه‌ای جذاب است که به قلم کریستین لورو، نویسنده‌ی کودک و نوجوانِ اهل کانادا به رشته‌ی تحریر درآمده؛ قهرمان این مجموعه، همانطور که از عنوان آن مشخص است، کایلو نام دارد: پسربچه‌ی شیطان و بامزه‌ای که در هر یک از عناوین مجموعه با یک چالش جدید روبه‌رو می‌شود، و با راهنمایی‌های بزرگ‌ترهایش آن چالش را پشت سر می‌گذارد.

چالش این قهرمان کوچک در کتاب صوتی کایلو در مهدکودک (Caillou: Day Care) رفتن به مکانی جدید است؛ جایی که قبلاً فقط تعریفش را شنیده بوده، اما هرگز آن را به چشم ندیده بوده است. بله، داریم از «مهد کودک» حرف می‌زنیم. جایی که کایلو می‌تواند ساعت‌ها مشغول بازی با همسن‌وسال‌های خودش شود و کلی چیز جدید یاد بگیرد. البته به شرط اینکه استرس و خجالت را کنار بگذارد… به نظر شما، کایلو از پس این کار بر خواهد آمد؟

اقتباس از کتاب صوتی کایلو در مهدکودک:

مجموعه داستان‌های کودکانه‌ی کایلو در سال 1997 به قالب سریالی تلویزیونی با همین نام (سریِ کایلو) درآمدند.

کتاب صوتی کایلو در مهدکودک مناسب چه کسانی است؟

کودکان سه تا هفت ساله مخاطبین اصلی کتاب صوتی کایلو در مهدکودک از کریستین لورو هستند.

با کریستین لورو بیشتر آشنا شویم:

کریستین لورو (Christine L’Heureux) اهل کشور کانادا و متولد سال 1946 است. او از نویسندگان پرکار حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان بوده و بیش از همه با سری کتاب‌های کایلو شناخته می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی کایلو در مهدکودک می‌شنویم:

کایلو از این می‌­ترسید که مامان و باباش دیگه هیچ­وقت برنگردن و اون مجبور شه برای همیشه تو مهدکودک بمونه. و با این فکر دونه‌­های اشک از چشم‌­هاش سرازیر شدن.

«بیا بریم با بقیه بچه­‌ها بازی کنیم کایلو.»

ولی اون اصلاً دلش نمی­‌خواست بازی کنه. فلورانس کنار پسرکِ گریان زانو زد و گفت: «ببین کایلو. عروسک ­خرسیت دلش می­‌خواد بازی کنه.»

کایلو که عروسک هنوز تو بغلش بود محکم‌­تر گرفتتش…
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۱ دقیقهکایلو در مهد کودکادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی کایلو در مهدکودک | کریستین لورو | آوارسا