دسته‌بندی نشده · مارس 19, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی گربه نفرین شده | آنیتا یاسودا | آوارسا



معرفی کتاب صوتی گربه نفرین شدهآنیتا یاسودا در کتاب صوتی گربه نفرین شده داستان هیجان‌انگیزی را به تصویر می‌کشد که در آن روح گربه‌ای به دنبال میجی و موتو است. این دو کسانی هستند که مجسمۀ گربۀ بی‌دمی را پیدا کرده‌اند و بعد از مدتی متوجه می‌شوند که این مجسمه نفرین شده و می‌تواند تغییر شکل بدهد.

دربارۀ کتاب صوتی گربه نفرین شده:

در یک عصر دلنشین، میجی و موتو مجسمۀ گربه‌ای را پیدا می‌کنند که دم ندارد. موتو آن مجسمه را به خانه می‌برد و شب با صحنه‌های ترسناکی از روحی که در گربه زندانی شده مواجه می‌شود. میجی و موتو در کتاب صوتی گربۀ نفرین‌شده (The Cursed Cat) تصمیم می‌گیرند که به دنبال صاحب این مجسمه بگردند و آن را به او برگردانند.

آنیتا یاسودا (Anita Yasuda) با بیانی ساده داستانی ماجراجویانه برای کودکان ساخته است.

کتاب صوتی گربه نفرین شده برای چه کسانی مناسب است:

این کتاب سرگرم‌کننده، داستانی شنیدنی برای کودکان 8 تا 12 ساله دارد.

در بخشی از کتاب صوتی گربه نفرین شده می‌شنویم:

چراغ‌ها خاموش روشن می‌شدن و برق‌ها رفته بودن. همین‌طور بهترین قسمت فیلم. با خودم فکر کردم شاید بهتره که یک اسنک دیگه بردارم.

قبل از اینکه حتی یک قدم از جام تکون بخورم، سایه‌ای از جلوی پنجره رد شد. قفسۀ سینم منقبض شد. من معمولا عصبی نمی‌شم، اما خب، ماهِ اشباح بود دیگه. وقتی که ارواح در حال پرسه زدن باشن همه‌چیز ممکنه.

سعی کردم از این حس بد خلاص بشم. قبل اینکه بتونم حرفی بزنم،‌ سروصدای عجیبی شروع شد. مثل اینکه بخوای روی دیوار سمباده بکشی. فکر کردم صدا از داخل خونه میاد برای همین بلند داد زدم: «بابا؟ اومدی خونه؟»

کمی سکوت کردم و سر جام ایستادم. جرعت حرکت کردن نداشتم. قلبم مثل یه اسب دونده می‌تپید. تاپ تاپ تاپ.

همون لحظه صدایی اومد. من از جام پریدم و فریاد زدم: «آآآآآآآآآآآآآآه.»
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۵ دقیقهگربه نفرین شدهادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی گربه نفرین شده | آنیتا یاسودا | آوارسا