دسته‌بندی نشده · آوریل 5, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی گوزن کوچولوی بیشه‌زار | کاتلین دبلیو زوهفلد | آوارسا



معرفی کتاب صوتی گوزن کوچولوی بیشه‌زارکاتلین دبلیو زوهفلد در کتاب صوتی گوزن کوچولوی بیشه‌زار داستان گوزن حنایی‌رنگی را روایت می‌کند که آنقدر کوچک است که هنوز نمی‌تواند به تنهایی به اینور و آن‌ور پرسه بزند! نویسنده در این کتاب اثربخش علاوه بر آشنا کردن بچه‌ها با حیوانات مختلف، به آن‌ها می‌آموزد نیازی نیست برای دیدن چیزهای شگفت‌انگیز راه دوری را طی کنند!

درباره کتاب صوتی گوزن کوچولوی بیشه‌زار:

حنایی یک گوزن‌کوچولوی خال‌خالی بود که با مادرش زندگی می‌کرد. یک روز گرم تابستانی، وقتی که حنایی مشغول کندن برگ‌ها بود، صدای خر خر بلندی به گوشش رسید. گوزنِ داستان ما گوش تیز کرد، با چشم‌های درشت قهوه‌ای رنگش مدتی به پنجره زل زد و باز بی‌حرکت ایستاد. حنایی به خوبی می‌دانست که شنیدنِ صدا، آن هم در این وقت روز، اصلاً نشانه‌ی خوبی نیست. او باید سر جای خود می‌ایستاد تا توجه حیوانات وحشی را به خودش جلب نکند.

کتاب صوتی گوزن کوچولوی بیشه‌زار (Fawn at Woodland Way) با چنین اتفاقی آغاز می‌شود اما داستان به اینجا ختم نخواهد شد. کاتلین دبلیو زوهفلد (Kathleen Weidner Zoehfeld) در این کتاب شنیدنی داستانی ماجراجویانه را پیش چشمان کودکان قرار می‌دهد؛ داستانی که کودکان را مجذوب خود خواهد کرد. شما با گوش سپردن به کتاب صوتی گوزن کوچولوی بیشه‌زار چیزهای زیادی راجع به حیواناتی شگفت‌آور خواهید آموخت؛ از گوزن‌ها گرفته تا حشرات و پرندگانی که در سرتاسر آمریکای شمالی زندگی می‌کنند. همچنین با این اثر خواهید دید که برای ماجراجویی نیاز نیست راه زیادی را بپیمایید یا به سرزمین‌های دور سفر کنید. آسان‌تر از آنچه که تصور می‌کنید می‌توان یک ماجراجویی هیجان‌انگیز را برای خود رقم زد! کاری شبیه به آنچه که حنایی و دیگر حیوانات کتاب گوزن کوچولوی بیشه‌زار انجام دادند…

کتاب صوتی گوزن کوچولوی بیشه‌زار مناسب چه کسانی است؟

کاتلین دبلیو زوهفلد این کتاب شنیدنی را برای کودکان 3 تا 8 سال به نگارش درآورده است

با کاتلین دبلیو زوهفلد بیشتر آشنا شویم:

کاتلین دبلیو زوهفلد در مزرعه‌ای دویست ساله در پارک ایالتی کوهستان کتسکیل متولد شد. این امر اشتیاق او را به نوشتن و مشاهده‌ی طبیعت در همه‌ی اشکال آن دو چندان کرد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌ی زبان انگلیسی‌ست و بیش از بیست سال است که در حوزه‌ی ادبیات کودک مشغول به کار است. از دیگر آثار کاتلین دبلیو زوهفلد می‌توان به کتاب «پو خرسه، زمستون اومده» اشاه کرد.

در بخشی از کتاب صوتی گوزن کوچولوی بیشه‌زار می‌شنویم:

همه جا آروم بود که یکدفعه صدایی اومد و در باز شد. یک گربه‌ی خاکستری به دنبال صدا از خونه به بیرون پرید و باعث شد مامان گوزنِ قبل از اینکه به دنبال دلیل صدا باشه با سرعت به سمت جنگل بره. اون دم سفیدش رو هم مثل برج دیده‌بانی سیخ نگه‌داشت تا به بچه‌ش اعلام خطر بکنه. پس با هم به دل جنگل مه‌آلود رفتن و به این شیوه از خطرِ جلوی کلبه‌ی قرمزرنگ، دور شدن.
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۳ دقیقهگوزن کوچولوی بیشه‌زارادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی گوزن کوچولوی بیشه‌زار | کاتلین دبلیو زوهفلد | آوارسا