دسته‌بندی نشده · آوریل 16, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی گوشی گمشده و چند داستان اسرارآمیز دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر



معرفی کتاب صوتی گوشی گمشده و چند داستان اسرارآمیز دیگرکتاب صوتی گوشی گمشده و چند داستان اسرارآمیز دیگر شامل چند داستان مختلف کوتاه می‌شود که هر یک در فضایی اسرارآمیز و هیجان‌انگیز روایت می‌شوند. گفتنی است این داستان‌ها در قالب چت استوری و در خلال گفتگوی بین چند نفر روایت می‌شوند.

درباره کتاب صوتی گوشی گمشده و چند داستان اسرارآمیز دیگر:

فرض کنید گوشی موبایلتان را گم کردید و به آن پیغامی می‌فرستید. فرد غریبه‌ای که گوشی شما را پیدا کرده پاسخ می‌دهد که موبایتان دست اوست و می‌تواند به شما برساند. اما بعد از گذشت چند وقت و پیام دادن‌های مدام، متوجه می‌شوید که شما را به بازی گرفته و قرار نیست دیگر موبایلتان را که داخل آن پر از عکس و اطلاعات شخصی است در دست بگیرید. واکنش شما چیست؟

داستان گوشی گمشده درمورد همین موضوع است. مردی که گوشی خود را گم کرده و کسی که آن را پیدا کرده قرار است سربه‌سر او بگذارد. اما مرد داستان ما به همین زودی‌ها تسلیم نمی‌شود و تصمیم‌های شومی می‌گیرد. بقیهٔ داستان‌های کتاب صوتی گوشی گمشده و چند داستان اسرارآمیز دیگر هم با موضوعات اسرارآمیز و مهیجی که دارند، هر یک در فضای منحصربه‌فردی روایت می‌شوند و شما در حین شنیدن پیام‌هایی که میان دو نفر ردوبدل می‌شود، به دل هر داستان کشیده می‌شوید.

«پاگنده، کارمند نمونه، سرویس ویژه پیشگویی و نامه‌های اسرارآمیز» نام داستان‌های دیگر این کتاب هستند که هر یک در قالب چت استوری برای شما روایت می‌شوند و اتفاقاتی در ژانر اسرارآمیز را تعریف می‌کنند.

چت استوری چیست؟

چت استوری (Chat Story) گونهٔ داستانی جدیدی است که اساساً مبتنی بر دیالوگ‌های دو یا چندنفره است؛ به‌نحوی‌که در آن به‌ندرت با توصیفات مستقیم یا شخصیت‌پردازی‌های مرسوم در داستان‌های عادی مواجه خواهید شد. چت استوری‌‌ها اغلب حاصل خلاقیت گروهی از نویسندگان‌اند و معمولاً در بستری خاص (یک اپلیکیشن مجزا یا چپ‌روم پیام‌رسان‌های مختلف) تولید و عرضه می‌شوند.

مجموعهٔ چت استوری‌های صوتی‌ای که به همت شرکت توسعه محتوای لحن دیگر تولید شده و در کتابراه موجودند، به قلم مترجمین از زبان انگلیسی‌به‌فارسی برگردانده شده‌اند؛ اگرچه در برخی از عناوین، اسامی و فضای قصه‌ها، در راستای جذابیت بیشتر برای مخاطب فارسی‌زبان، تغییریافته و به حال و هوای ما نزدیک‌تر شده‌اند.

کتاب صوتی گوشی گمشده و چند داستان اسرارآمیز دیگر مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به قصه‌های رازآلود از گوش سپردن به کتاب صوتی حاضر لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی گوشی گمشده و چند داستان اسرارآمیز دیگر می‌شنویم:

– «سلام وقت بخیر. دوستم گفت درمورد کارتون با این شماره تماس بگیرم.»
– «بله حالتون چطوره؟»
– «خوبم ممنون. شما؟»
– «منم عالی‌ام. دوست دارین همین الان مصاحبه رو شروع کنیم؟»
– «باشه حتما.»
– «اسم شرکت ما همینطوری که می‌دونید، گروه نیک‌پردازانه و خدمات ویژه ارائه میده و همچنین در زمینهٔ حسابداری یکی از بهترین و ارزون‌ترین خدمات بازار رو ارائه میده و به موفقیت رسیده. من مینا مرتضایی هستم. 49 ساله و مجرد. میشه خودتون رو معرفی کنید؟»
فهرست مطالب کتاب صوتی۷ دقیقهسرویس ویژه پیشگویی۶ دقیقهنامه‌های اسرارآمیزادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی گوشی گمشده و چند داستان اسرارآمیز دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر