دسته‌بندی نشده · فوریه 13, 2022

معرفی و دانلود کتاب قدرت تمرکز: دستیابی قطعی به توفیق‌های شخصی و شغلی | جک کنفیلد | نشر البرز



معرفی کتاب قدرت تمرکز: دستیابی قطعی به توفیق‌های شخصی و شغلیما به آنچه می‌خواهیم نمی‌رسیم و دلیل آن نداشتن تمرکز است. در کتاب قدرت تمرکز: دستیابی قطعی به توفیق‌های شخصی و شغلی نوشته‌ی جک کنفیلد، مارک ویکتور هانسن و لس هیویت راهکارهایی را می‌آموزیم که با به کار بستن آن‌ها، قدرت تمرکزمان ارتقا پیدا می‌کند و اهدافمان برای ما دسترس‌پذیر می‌شوند.

درباره‌ی کتاب قدرت تمرکز:

«بر نقاط قوت خود تمرکز کنید و هر چیزی را که مانع آن است حذف کنید.»؛ «عادت‌های بدتان را تبدیل به عادت‌هایی کنید که شما را ثروتمند می‌کند.»؛ «بین کار و خانواده تعادل برقرار کنید تا احساس گناه نداشته باشید.» این نکات تنها بخش بسیار کوچکی از آن چیزی است که شیوه‌ی به کار بستنشان را در کتاب قدرت تمرکز (The Power of Focus) خواهیم آموخت.

جک کنفیلد (Jack Canfield)، مارک ویکتور هانسن (Mark Victor Hansen) و لس هیویت (Les Hewitt) در کتاب قدرت تمرکز ما را با روش‌هایی آشنا می‌کنند که افراد موفق به آن‌ها عمل کرده‌اند تا بین کار و زندگی تعادل برقرار کنند. بیشتر افراد به‌دنبال آن هستند که در زمان کوتاه بیشترین دستاورد را داشته باشند، و از درآمدشان در راه زندگی بهتر استفاده کنند، نه اینکه همه‌ی زندگی‌شان مشغول جان کندن باشند. اگر شما هم جزو این‌دسته افراد هستید، کتاب قدرت تمرکز را از دست ندهید.

در این کتاب جامع و کاربردی خواهیم آموخت که چگونه به خود استراحت دهیم، چگونه پیش از خواب برای روز بعد برنامه‌ریزی کنیم، چطور سؤالاتمان را مطرح کنیم، به چه نحو صبور و باپشتکار باشیم و هزاران نکته‌ای که دانستن و به کار بستنشان ما را یاری می‌دهد تا به اهدافمان دست یابیم، بدون اینکه خسته شویم.

کتاب قدرت تمرکز در ده فصل تدوین شده است و در هر یک از این فصل‌ها ما را با نکته‌ای کلیدی آشنا می‌کند که باعث خوشبختی افراد موفق شده است، کسانی که هرچند به رؤیاهایشان دست یافته‌اند، غرق کار نشده‌اند و زندگی‌شان را در تمامی جنبه‌ها رشد داده‌اند.

کتاب قدرت تمرکز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دستیابی به اهدافتان برای شما مهم است، اما درعین‌حال دوست دارید بهینه کار کنید و زندگی همه‌جانبه‌ای داشته باشید، خواندن این کتاب را در اولویت بگذارید.

با جک کنفیلد، مارک ویکتور هانسن و لس هیویت بیشتر آشنا شویم:

جک کنفیلد بیشتر با مجموعه‌کتاب موفق «سوپ جوجه برای روح» شناخته شده است. این نویسنده‌ی آمریکایی مؤلف 110 کتاب است که 66 تای آن‌ها در فهرست پرفروش‌ترین‌ها جای گرفته‌اند. کنفیلد سخنرانی برجسته نیز هست و مجله‌ی ساکسِز در سال 2014 او را «یکی از تأثیرگذارترین رهبران موفقیت در جهان» معرفی کرده است. این مربی توانا رکورددار گینس برای داشتن بیشترین کتاب‌ پرفروش در نیویورک تایمز است.

مارک ویکتور هانسن سخنران انگیزشی و مربی و نویسنده‌ی آمریکایی است. او در تولید مجموعه‌کتاب‌های «سوپ جوجه برای روح» همکاری داشته است. هانسن در برنامه‌هایی مانند اوپرا، سی‌ان‌ان و… ظاهر شده است و برای یو‌اس‌ای تودی، نیویورک تایمز و بسیاری نشریات معتبر دیگر مطلب نوشته است.

لس هیویت در بریتانیا زاده شده است و برای برگزاری مجموعه‌کارگاه‌هایی مشهور است که به افراد و سازمان‌ها یاری می‌رساند تا به اهداف سازمانی، شخصی و مالی خود برسند.

در بخشی از کتاب قدرت تمرکز می‌خوانیم:

نکته جالب توجه این است که پس از بیست‌ویک تا سى بار انجام دادنِ کارى از روى عادت، انجام ندادن آن، سخت‌تر از انجام‌دادنش است. پیش از آن که بتوانید عادتى را تغییر دهید، ابتدا لازم است بررسى کنید تا متوجه شوید چه مدتى آن‌ها را داشته‌اید. اگر کارى را به مدت سى سال پیوسته انجام داده‌اید، امکان ندارد بتوانید در عرض چند هفته کوتاه آن را ترک کنید. این واقعیت را بدانید که عادتى تثبیت شده ریشه‌هاى دراز دارد. این کار مانند این است که سعى کنید پارچه‌اى چندین رشته‌اى که قالب خودش را گرفته است، چندین بار ببُرید و آن را به طنابى ساده و محکم تبدیل کنید. این پارچه به سختى پاره مى‌شود. سیگارى‌هایى که مدت طولانى سیگار مى‌کشیده‌اند، مى‌دانند ترک عادت به نیکوتین بسیار دشوار است. بسیارى از آنان، با وجود شواهد قوى که اثبات مى‌کند سیگار کشیدن مى‌تواند به شکل چشمگیرى امید به زندگى را کاهش دهد، هرگز آن را ترک نمى‌کنند.

به همین ترتیب هم، افرادى که سابقه طولانى در باور نکردن خویشتن دارند، هرگز خودشان را به افرادى داراى اعتماد به نفس که حاضرند در عرض بیست و یک روز دنیا را فتح کنند، بدل نمى‌سازند. ممکن است یک سال یا بیشتر طول بکشد تا شیوه‌هاى باور مثبت نمایان شوند. این انتقالات مهم هم زندگى شخصى و هم حرفه‌اى شما را تحت تأثیر قرار مى‌دهد.
فهرست مطالب کتاب1: عادات شما، آینده‌تان را تعیین مى‌کند
2: هدف انحرافِ فکر نیست، موضوعِ تمرکز در میان است
3: آیا متوجه اصل مطلب هستید؟
4: ایجاد بهترین تعادل
5: ایجاد روابط عالى
6: عامل اعتماد به نفس
7: براى به‌دست آوردن آنچه مى‌خواهید، درخواست کنید
8: پشتکار پایدار
9: قاطعانه عمل کردن
10: زندگى بر اساس هدف



معرفی و دانلود کتاب قدرت تمرکز: دستیابی قطعی به توفیق‌های شخصی و شغلی | جک کنفیلد | نشر البرز