دسته‌بندی نشده · فوریه 26, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب لبخند تو آرزوی من است | محمد تهرانی | انتشارات آپامهر



معرفی کتاب لبخند تو آرزوی من استکتاب لبخند تو آرزوی من است روایت جذابی از یک رابطه پر شور در دل خود دارد که با یک اتفاق عجیب آغاز می‌شود. در این رمان خواندنی که به قلم محمد تهرانی به نگارش درآمده شخصیت اصلی کتاب، دختر جوانی را که مورد هجوم دو سارق قرار گرفته را نجات می‌دهد. این شروع آشنایی هوشنگ و نسرین است که ماجرای عاشقانه‌ای را به دنبال می‌آورد.

درباره کتاب لبخند تو آرزوی من است:

هوشنگ پسر با جسارتی است که اتفاقی بر سر راه دختری وحشت‌زده به نام نسرین قرار می‌گیرد که در حال فرار از دست سارقان خیابانی است. هوشنگ از او دفاع می‌کند و آشنایی آن‌ها از همان‌جا شکل می‌گیرد.

بعد از مدتی هوشنگ به نسرین علاقمند می‌شود و به بهانه‌های مختلف به محل کارش می‌رود تا با او دیداری تازه کند، همکلام شود و بتواند احساسش را با او درمیان بگذارد اما ماجرای داستان طور دیگری برای او رقم می‌خورد.

محمد تهرانی در کتاب لبخند تو آرزوی من است داستانی را روایت می‌کند که در فراز و نشیبش، اشک و لبخند، عشق و جدایی را تجربه می‌کنید. رمانی که سرانجامی خواندنی و جذاب برای شما به ارمغان می‌آورد.

کتاب لبخند تو آرزوی من است برای چه کسانی مناسب است؟

علاقمندان رمان‌های عاشقانه ایرانی از این کتاب لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب لبخند تو آرزوی من است می‌خوانیم:

روزی که به محل کارش رفت پشت میز نشست یکباره تموم وجودش از اشتیاق دیدار نسرین لبریز شد احساس کرد به راستی دلش برای نسرین تنگ شده، از همون لحظه‌ای که نسرین رو دیده بود شور و شادی به دلش نشست. نگاه چشم‌های جادویی نسرین چنان اثری در قلب و روحش به جای گذاشت که ترسید دلش دیوونه شه و اونو به دفتر مجله بکشونه.

یک هفته از این دیدارخاطره انگیز غیر منتظره و فراموش نشدنی گذشت هوشنگ سعی کرد نسرین رو فراموش کنه و خودش رو اسیر زنجیر عشق نکنه اما نمی‌تونست. به هر کجا نگاه می‌کرد چهره زیبا و لبخند مست کننده نسرین و چشماش که روشن تراز ستاره‌ها و قشنگ‌تر از دریا بود در ذهنش مجسم می‌شد دلش سخت هوای اونو گرفته بود. ولی نمیدونست به چه بهونه‌ای به دیدارش بره و باهاش حرف بزنه تا قلبش آروم بگیره.

یک بار تصمیم گرفت تلفنی باهاش صحبت کنه تا با شنیدن صدای دلنواز و روح بخش نسرین قلبش رو تسکین بده، حتی یک بار هم دستش رو به طرف تلفن دراز کرد اما از این کار پشیمون شد و با خود اندیشید خوب اگه نسرین بپرسه با من چه کار دارید؟ چی بگم.

بگم از وقتی که شما رو دیدم مجذوب و مسحور شما شدم و نمی‌تونم فکر شما رو از ذهنم بیرون کنم و باز دلم بهونه شما رو گرفته و می‌خوام شما رو ببینم. خوب اونوقت اگر بگه که تمایلی به دیدار شما ندارم چه جوابی بدم. با شناختی که در این مدت کوتاه از نسرین داشت میدونست که نسرین دختری نیست که به راحتی بشه باهاش ارتباط برقرار کرد. ناگهان فکری به ذهنش خطور کرد…
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب لبخند تو آرزوی من است | محمد تهرانی | انتشارات آپامهر