معرفی و دانلود کتاب مسیرت را پیدا کن | کارلی فیورینا | انتشارات نسل نواندیش



معرفی کتاب مسیرت را پیدا کنمهم نیست کجای زندگی قرار دارید اما ‌هنوز به خود حقیقی‌تان تبدیل نشدید! کتاب مسیرت را پیدا کن اثر بی‌نظیر کارلی فیورینا است، کتابی که شما را برای هر قدم پیش رفتن در مسیر زندگی‌تان،‌ با ده‌ها سوال مواجه می‌کند و در نهایت، می‌توانید راه خودتان را از میان تخته‌سنگ‌هایی که سد راهتان شده‌اند، پیدا کنید.

درباره کتاب مسیرت را پیدا کن:

تابه‌حال این تجربه‌ را داشته‌اید که در یک موقعیت آزاردهنده باقی بمانید؟ در یک شغل بی‌نهایت کسل‌کننده یا یک رابطه عاطفی سمی، یک رشته دانشگاهی که هر روز صبح با تنفر از آن، سر کلاس‌ها حاضر می‌شوید یا ده‌ها مثال دیگر شبیه به این‌ها! هریک از این موقعیت‌ها،‌ حکم تخته‌سنگ بزرگی را دارند که در مسیر زندگی شما قرار می‌گیرند. در این مواقع نه زور تکان دادن تخته‌سنگ را دارید و نه زندگی با این مانع غول‌پیکر برایتان لذت‌بخش خواهد بود! چاره چیست؟!

کتاب مسیرت را پیدا کن (Find Your Way: Unleash Your Power and Highest Potential) روایتی واقعی، شگفت‌انگیز و خواندنی از کارلی فیورینا (Carly Fiorina) است که با هنرمندی خاصی، ‌بخشی از داستان زندگی، تجربه‌ها و تغییرات خودش را در آن به رشته تحریر درآورده است. همچنین در ادامه کتاب به‌خوبی به شما می‌آموزد که چطور استعدادهای نهفته درونتان را کشف کنید و بیشترین بهره را از آن ببرید. با خواندن کتاب مسیرت را پیدا کن به قدرت ویژه استعدادهایتان پی می‌برید و با استفاده از قدرت بی‌نظیر آن می‌توانید مسیر ایجاد تغییرات مثبت را در زندگی‌تان پیدا کنید. فیورینا در کتاب خودش به‌زیبایی این نکته را بیان می‌کند که ممکن است در ظاهر در یک موقعیت بسیار عالی و حسادت‌برانگیز قرار داشته باشید، اما هیچ حس رضایت درونی در شما رخ ندهد. در این شرایط بهتر است تصمیمات درستی بگیرید که چند سال بعد از یادآوری آن‌ها یک لبخند رضایت و شوق بر لب‌هایتان نقش ببندد.

کتاب مسیرت را پیدا کن یک خودآموز بسیار ساده،‌ روان، دوست‌داشتنی و کاربردی برای شماست که با خواندن آن می‌توانید خودتان را از بند همه شرایط سختی که بی‌دلیل شما را در خودشان گرفتار کرده‌‌اند، نجات دهید.

کتاب مسیر خودت را پیدا کن مناسب چه کسانی است؟

این کتاب خواندنی را به همه کسانی که به‌دنبال یک مسیر جدید برای تغییر زندگی خود هستند و نمی‌دانند دقیقا از کجا شروع کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

با کارلی فیورینا بیشتر آشنا شویم:

تعداد آدم‌هایی که جرئت تجربیات جدید،‌ تغییر مسیر و ریسک کردن را به خود می‌دهند،‌ چندان زیاد نیست. اما،‌ بدون شک کارلی فیورینا یکی از همین افرادی است که علاوه‌بر آنکه مسیر خودش را در زندگی پیدا کرده، شما را هم در این مسیر دشوار همراهی می‌کند. فیورینا در سال 1954 در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد و در ابتدا فعالیت شغلی خودش را به‌عنوان منشی در یک گروه املاک نه‌چندان بزرگ آغاز کرد. امروزه کارلی یکی از موثرترین زنان دنیا است که عنوان مؤسس و رئیس هیئت‌مدیره مؤسسه آزادسازی پتانسیل و شرکت‌های کارلی فیورینا را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد. از این نویسنده دو اثر خواندنی دیگر هم به نام‌های «ایستاده در برابر چالش» و «انتخاب‌های سخت» منتشر شده است و همه آثار او در زمره کتاب‌های پرطرفدار خودسازی قرار دارند.

در بخشی از کتاب مسیر خودت را پیدا کن می‌خوانیم:

اگر تمام زندگی‌تان (یا حتی یک ساعت) را تحت تسلط ترس‌هایتان زندگی کرده باشید، من خبرهای خوبی برای شما دارم. مهم نیست از چه زمانی راه خودتان را گم کرده‌اید، چون می‌توانید از همین حالا دوباره راه خود را پیدا کنید. با جریان‌دادن شهامت در مسیرهای خود، می‌توانید دوباره قدرتی را که از دست داده بودید پس بگیرید. حتی اگر تابه‌حال این کار را انجام نداده باشید، می‌توانید شجاع‌بودن را تمرین کنید. این اولین و مهم‌ترین انتخابی است که در تمام طول عمرتان انجام خواهید داد. تمام تصمیماتی که برای بازپس‌گرفتن نیروی خود می‌گیرید از همین‌جا شروع می‌شود.

ربکا رِی که یک روان‌شناس است، به‌خوبی این موضوع را توصیف می‌کند. او در کتاب خوشحال باش در این مورد می‌نویسد «ترسیدن اشکالی ندارد. انجام‌دادن هر کار ناشناخته‌ای، مثل اینکه به خودتان اجازه دهید که درمان شوید، یا رؤیاهایتان را دنبال کنید، یا کارهایی انجام دهید که در آن‌ها تجربه‌ای ندارید و آسیب‌پذیر هستید، همگی نیاز به شهامت دارند. شهامت تنها زمانی پدیدار می‌شود که پیش از آن، ترس وجود داشته باشد.»
فهرست مطالب کتابمقدمه
بخش اول: هدف مسیر
فصل اول: تو در آینده. تنها دارایی نامحدود موجود
فصل دوم: تراژدی موریانه. انتخاب مسیر به جای نقشه
فصل سوم: آنچه اشتباه است، درست هم هست. مشکلات، مثل پیاده‌راهی زیر پاهای شما هستند
بخش دوم: دنبال‌کردن مسیر
فصل چهارم: تصمیمات، تصمیمات. اولین و مهم‌ترین حرکت شما
فصل پنجم: از چه می‌ترسید؟ شهامت به‌دست‌آوردن قدرت‌تان
فصل ششم: در خلوت، چه کسی هستید؟ چند برابر کردن قدرت
فصل هفتم: تبدیل‌شدن به نسخه بهتری از خودمان. به‌اشتراک‌گذاشتن قدرت
فصل هشتم: به فکر فرصت‌ها باشید! نیروی خود را رام کنید
بخش سوم: وعده‌های یک مسیر
فصل نهم: قرار نیست آسان باشد. وعده شماره یک: مشکلات حل خواهند شد
فصل دهم: زندگی روی لبه. وعده شماره دو: پتانسیل آزاد می‌شود
درباره نویسنده
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب مسیرت را پیدا کن | کارلی فیورینا | انتشارات نسل نواندیش