دسته‌بندی نشده · جولای 7, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب میلیاردر کاریزماتیک: چگونه یک ثروتمند تاثیرگذار باشیم؟ | رابرت کیوساکی



معرفی کتاب میلیاردر کاریزماتیک: چگونه یک ثروتمند تاثیرگذار باشیم؟زندگی ثروتمندان همواره زیر ذره‌بین دیگران قرار دارد؛ برخی در تلاش‌اند تا از رفتارهای این افراد الگوبرداری کنند و عده‌ای برای رقابت، آن‌ها را زیر نظر می‌گیرند. رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی در کتاب میلیاردر کاریزماتیک به شما می‌آموزند که چگونه یک ثروتمند تاثیرگذار باشید و علاوه بر درآمد بالا و موقعیت شغلی مناسب، از شخصیتی اثرگذار برخوردار شوید. به همان میزان که موفقیت و ثروت شما چشمگیرتر شود، اثرگذاری شما در سایر حوزه‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

درباره‌ی کتاب میلیاردر کاریزماتیک

عادت‌ها و رفتارهای روزمره‌ی ما اگرچه یکنواخت و حتی ملال‌آور به نظر برسند اما تکرار آن‌ها در طولانی مدت، به بخشی از زندگی و شخصیت ما تبدیل می‌شوند و نقش مهمی در میزان موفقیت‌ها و دستاوردهای ما خواهند داشت. این مساله در نوع نگاه ما به مساله پول نیز به همین روال است. تا زمانی که یک فرد نتواند مسائل مالی شخصی خود را مدیریت کند، نمی‌تواند امور بزرگ‌تر را سرپرستی نماید و به یک رهبر تاثیرگذار تبدیل شود.

اینکه یک سرمایه‌گذار بزرگ و کارآفرین موفق می‌تواند بر ارزهای دیجیتال، انرژی‌های سبز، تحول در صنعت خودروسازی، ارتباطات هوشمند انسان و ربات و امدادرسانی برای مردم جنگ‌زده تاثیرگذار باشد، نشان می‌دهد که یک نفر به نسبت موفقیتش تا چه فاصله‌ای از پیرامون خود را می‌تواند تحت شعاع قرار دهد.

برای تبدیل شدن به یک مدیر موفق مهم‌ترین اصل، هدایت و مدیریت درست کارکنان است. کارکنانی که یکپارچه برای رسیدن به یک هدف تلاش می‌کنند اما نیاز دارند تا از طرف یک مدیر ارشد نظارت شوند و امور مربوطه را به سرانجام برسانند. این مدیر باید کاردان، خبره و کاریزماتیک باشد.

رابرت و کیم کیوساکی در کتاب میلیاردر کاریزماتیک تلاش کرده‌اند تا مهمترین نکاتی را که برای تبدیل شدن به یک رهبر کاریزماتیک لازم است در اختیار خوانندگان قرار دهند و عادت‌های نادرست مالی افراد را اصلاح کنند. این بازبینی در رفتارهای اقتصادی و توسعه هوش مالی، همچون یک سکوی پرتاب به سمت ثروتمند شدن عمل می‌کند و موقعیت شغلی یا اجتماعی شما را چندین مرتبه ارتقا می‌دهد.

کتاب میلیاردر کاریزماتیک مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید علاوه بر ثروتمند شدن به شخصیتی تاثیرگذار تبدیل شوید، کتاب میلیاردر کاریزماتیک به شما کمک خواهد کرد.

با نویسندگان کتاب میلیاردر کاریزماتیک بیشتر آشنا شویم

رابرت کیوساکی (Robert T Kiyosaki) نویسنده، سرمایه‌گذار، کارآفرین و مربی مالی ژاپنی – آمریکایی در هاوایی به دنیا آمد و همان جا نیز بزرگ شد. کیوساکی حاصل تجربیات خود را در زمینه مالی و درآمدزایی، در کتاب‌هایش با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

مشهورترین و پرفروش‌ترین کتاب او «پدر فقیر، پدر پولدار است» که در دو سال متوالی به عنوان پرفروش‌ترین کتاب یو‌اس‌ای تودی در زمینه پول نامگذاری شد، بیش از 27 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسید.

او در سال 2005 به عنوان یکی از 25 نویسنده برتر فروش کتاب در آمازون معرفی شد. او همچنین در سال 2006 با همکاری دونالد ترامپ کتاب «چرا ما می‌خواهیم شما ثروتمند شوید» را نوشت که در صدر لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت.

از آثار دیگر این نویسنده می‌تون به «کسب ثروت به روش پدر پولدار»، «دسیسه ثروتمندان»، «هوش مالی خود را افزایش دهید!»، «رهایی از کارمندی!»، «راهنمایی‌های پدر پولدار برای سرمایه‌گذاری»، «تجارت قرن بیست و یکم» و «دانشکده کسب و کار» اشاره کرد.

کیم کیوساکی (Kim Kiyosaki) یک تاجر و سرمایه‌گذار آمریکایی‌ست که به همراه همسر خود رابرت کیوساکی چندین شرکت را تأسیس کردند. فعالیت تجاری خود در فضای تبلیغات آغاز کرد و کم‌کم به سوی کارآفرینی رو آورد.

او اولین کار خود را در سال 1984 راه‌اندازی کرد و سپس به همراه شوهرش رابرت، چندین شرکت تجاری را تأسیس کردند. پس از آن، کیم تجربیات مختلفی را پشت سر گذراند و تلاش بیشتری برای سرمایه‌گذاری و استقلال مالی خود کرد. حتی در این بین کتاب‌های مختلفی را نوشت تا تجربیات خود را به دیگران منتقل کند. آثاری نظیر «زمان رشد فرا رسیده است دختر» که با استقبال فراوانی نیز روبه‌رو شد.

در بخشی از کتاب میلیاردر کاریزماتیک می‌خوانیم

سایت رادیو عمومی آمریکا اخیراً زندگی افرادی را که با 100000 دلار در سال زندگی می‌کنند، بررسی کرده است. این مقاله مقداری شفاف‌سازی بر مبارزات این افراد به اصطلاح ثروتمند دارد. متأسفانه در بیشتر موارد، پول به سرعت توسط چیزهایی مانند رهن یا اجاره، بدهی وام دانشجویی و تعهدات خانوادگی از بین می‌رود. در بیشتر موارد، مردم در تلاش هستند تا با ثروتمندان واقعی همگام شوند… اما با هزینه بسیار.

مثلاً یک مادر ترزای فداکار را تصور کنید که با حقوق 100000 دلاری شوهرش (معادل 250000 دلار هزینه زندگی در منهتن) هنوز در مشاغل عجیب و غریب مختلف در اقتصاد فعلی کار می‌کند تا پسرش را در یک دبیرستان خصوصی بگذراند. او با این شبکه رادیویی در میان می‌گذارد که: «من واقعاً شگفت‌زده شدم زیرا از بیرون به نظر می‌رسد که ما پول زیادی داریم؛ اما وقتی واقعاً به پشت صحنۀ همه چیز نگاه می‌کنید، می‌بینید که مردم دائماً در حال اضافه‌کاری هستند. آن‌ها مشغول کار دوم و حتی شغل سوم هستند تا پول جمع کنند و در طبقه متوسطی که در گذشته بوده‌اند بمانند.»

وسوسه‌انگیز است که بگوییم این‌ها فقط نمونه‌های افراطی هستند… ولی اینطور نیستند. واقعیت این است که 100000 دلار واقعاً آنقدرها ثروت به حساب نمی‌آید به خصوص وقتی که تحصیلات مالی قوی نداشته باشید.

سواد مالی با درک صورت‌های مالی شخصی شما شروع می‌شود. واقعیت این است که پول شما را ثروتمند نمی‌کند. چیزی که شما را ثروتمند می‌کند بهره هوشی مالی شماست. همان 100000 دلار را به فردی با بهره هوشی مالی پایین و فردی با بهره هوشی مالی بالا بدهید و تضمین می‌کنم که تفاوت زیادی در نحوه خرج کردن و رشد آن پول خواهید دید.
فهرست مطالب کتابمقدمه
رهبری اجرایی: به بهترین مدیر عاملی که می‌توانید باشید تبدیل شوید
شش نوع پول دیگران (OPM) برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات
آنچه فروش خودروهای لوکس می‌تواند در مورد نحوۀ کارکرد پول به شما بیاموزد
چرا چیزی که به دست می‌آورید مهم نیست؟
چگونه عادت‌های بد پولی خود را درمان کنیم؟
5 نکته برای اطمینان از اینکه پول رابطۀ شما را از بین نمی‌برد
صورت‌حساب مالی، سکوی پرش شما برای ثروتمند شدن
ارزش واقعی پول
چگونه یک رهبر کاریزماتیک باشیم؟
چگونه هیاهوی کار جانبی شما می‌تواند شکافی جنسیتی‌ را از بین ببرد؟
مسئله این است پولدار یا بی‌پول؟!





معرفی و دانلود کتاب میلیاردر کاریزماتیک: چگونه یک ثروتمند تاثیرگذار باشیم؟ | رابرت کیوساکی