دسته‌بندی نشده · ژوئن 28, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب نکات آزمونی قانون یار تجارت: مخصوص داوطلبان آزمون های وکالت، قضاوت، کارشناسی ارشد و دکتری | محمدرضا مرادی



معرفی کتاب نکات آزمونی قانون یار تجارت: مخصوص داوطلبان آزمون های وکالت، قضاوت، کارشناسی ارشد و دکتریقبولی در هر آزمونی،‌ ابتدا به تلاش و سپس به منابعی نیاز دارد که به کمک آن‌ها بتوان بهترین نتیجه را به دست آورد. کتاب نکات آزمونی قانون یار تجارت تالیف محمدرضا مرادی یکی از بهترین منابع کمک آموزشی است که به‌خوبی شما را برای شرکت در آزمون‌های وکالت، قضاوت، مشاوره حقوقی‌، کارشناسی ارشد و دکتری آماده می‌کند.

درباره کتاب نکات آزمونی قانون یار تجارت

تقریبا همه افراد برای قبولی در آزمون‌های درسی تلاش می‌کنند. اما تنها کسانی در این رقابت موفق خواهند شد که کامل‌ترین منابع درسی را انتخاب و مرور می‌کنند. اگر شما هم از داوطلبان شرکت در آزمون‌های حقوقی، مانند وکالت، مشاوره حقوقی، قضاوت و یا مقطع کارشناسی ارشد و دکتری هستید،‌ بهتر است برای درک و یادگیری بیشتر مبحث حقوق تجارت، این منبع کمک آموزشی را بارها مرور کنید.

کتاب نکات آزمونی قانون یار تجارت که محمدرضا مرادی آن را تالیف کرده است، یکی از منابع کمک درسی بسیار غنی و شامل مهم‌ترین نکات کنکوری و آزمونی است که مرور آن شانس موفقیت شما را بالا می‌برد.

مطالبی که در این کتاب مطرح شده است، برگرفته از نکات ظریف و انحرافی و همچنین تله‌های تستی در آزمون‌های مختلف است که شما را برای یادگیری کامل و به‌خاطرسپردن آن‌ها یاری می‌کند. این نکات مطابق با سرفصل‌های قانون تجارت از ماده 1 تا آخر هستند و با هدف ساده‌سازی مفاهیم برای یادگیری بهتر تالیف شده‌اند.

با خواندن این منبع می‌توانید به خوبی خودتان را برای شرکت در آزمون‌های حقوقی آماده کرده و در آن موفق شوید.

کتاب نکات آزمونی قانون یار تجارت برای چه کسانی مناسب است؟

همه داوطلبان آزمون‌های حقوقی وکالت، مشاوره حقوقی، قضاوت، کارشناسی ارشد، دکتری و… مخاطبان این کتاب هستند.
فهرست مطالب کتابمقدمه دکتر بهنام اسدی
درباره کتاب بخش اول: حقوق تجارت (1)
بخش دوم: حقوق تجارت (2)
بخش سوم: حقوق تجارت (3)
بخش چهارم: حقوق تجارت (4)
بخش پنجم: جداول مقایسه‌ای شرکت‌های تجاری
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب نکات آزمونی قانون یار تجارت: مخصوص داوطلبان آزمون های وکالت، قضاوت، کارشناسی ارشد و دکتری | محمدرضا مرادی