دسته‌بندی نشده · ژوئن 26, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب پری یه آب سیلورمیست و نفرین کفشدوزک | گیل هرمن | انتشارات پندار نیک پارسی



معرفی کتاب پری یه آب سیلورمیست و نفرین کفشدوزککتاب پری یه آب سیلورمیست و نفرین کفشدوزک نوشته‌ی گیل هرمن، داستان یک سرزمین خیالی با پری‌های دریایی را به تصویر می‌کشد. در این داستان یک کفشدوزک سفید برای یکی از پری‌ها دردسرساز می‌شود و او را وارد ماجراهایی جالب می‌کند.

درباره کتاب پری یه آب سیلورمیست و نفرین کفشدوزک

اگر دومین ستاره سمت راست را دنبال کنید و تا سپیده دم یکراست پیش بروید به ناکجا آباد می‌رسید، سرزمینی خیالی که در آن پری‌های دریایی با هم بازی می‌کنند و کودکان هیچ‌گاه بزرگ نمی‌شوند به آنجا که رسیدید صدای جیلینگ جیلینگی به گوشتان خواهد رسید، اگر صدا را دنبال کنید، به دره پریان یعنی مرکز ناکجا آباد می‌رسید، یک درخت بزرگ افرا در این دره وجود دارد که لا به لای شاخ و برگ آن صدها پری زندگی می‌کنند که هر یک مهارت و استعداد ویژه‌ای دارند، برخی از آن‌ها پری آب هستند، برخی دیگر پری باد و برخی هم…

کمی دورتر از این خانه‌ی درختی، شگفت‌انگیزترین موجود این سرزمین یعنی کبوتر مادر زندگی می‌کند، او بر روی تخمش خوابیده است و مراقب پریانی است که از او محافظت می‌کنند. تا زمانی که تخم کبوتر مادر سالم است هیچ کس در دره پریان پیر نمی‌شود، اما یک بار این تخم شکست البته این داستان درباره‌ی آن نیست! حالا اگر نوبتی هم باشد نوبت داستان سیلورمیست است.

سیلورمیست پری خونسردی است که در یک دریاچه کوهستانی به آرامی زندگی می‌کند تا اینکه روزی کفشدوزک سفیدی زندگی او را زیر و رو می‌کند! از وقتی کفشدوزک روی سر سیلورمیست می‌نشیند، او مدام بدبیاری می‌آورد. سیلورمیست تا به امروز پری دردسرسازی نبوده. او اعتقادی به بداقبالی و اینجور خرافات پری‌ها ندارد اما تمام بدبیاری‌های او از زمانی شروع می‌شود که یک کفشدوزک سفید پیدا می‌کند. آیا حق با بقیه پری‌ها است؟! آیا سیلورمیست طلسم شده؟! برای دانستن پاسخ این سوالات به داستان پری یه آب سیلورمیست و نفرین کفشدوزک (Silvermist and the Ladybug Curse) بپیوندید.

کتاب پری یه آب سیلورمیست و نفرین کفشدوزک مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 5 تا 9 ساله علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی، جذاب و سرگرم کننده خواهد بود.

با گیل هرمن بیشتر آشنا شویم

گیل هرمن (Gail Herman) نویسنده‌ی خوش‌ذوق و پرکار کتاب‌های کودک و نوجوان است. از جمله‌ی آثار ترجمه‌شده از گیل هرمن به فارسی، جز کتاب «برد بدشانس»، می‌توان به کتابی با عنوان «موج خزنده» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب پری یه آب سیلورمیست و نفرین کفشدوزک می‌خوانیم

فیرا گفت: بیایید گرگم به هوا بازی کنیم، سپس تلنگری به سیلورمیست زد و گفت: ((اگه راست میگی بیا منو بگیر!)) سیلور میست فیرا را تعقیب کرد و در لا به لای شاخه‌ها او را گیر انداخت اما در همان لحظه فان از سویی دیگر فریاد زد: ((یوهو، سیلورمیست، من اینجام)) سیلور به سمت صدا برگشت اما تعادلش به هم خورد، با تنه‌ی درخت برخورد کرد و نقش زمین شد. گرومپ! کارا که یک پری په امدادگر بود از راه رسید و یک کیسه‌ی یخ روی سر او گذاشت، ویدیا گفت: ((یک چنین حادثه‌ای فقط برای یک پری په بد اقبال رخ می‌ده!)) زمان بازگشت فرارسیده بود و همه‌ی پری‌ها به جز سیلور ساحل را ترک کردند، او روی شن‌های ساحل لم داده بود که ناگهان شیئی درخشان روی شن‌ها نظرش را جلب کرد، یک صدف شگفت انگیز که از داخلش پرتوهای نارنجی رنگ به بیرون می‌تابید.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب پری یه آب سیلورمیست و نفرین کفشدوزک | گیل هرمن | انتشارات پندار نیک پارسی