دسته‌بندی نشده · ژوئن 25, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب پیگیری در بازاریابی شبکه‌ای | کیت شرایتر | انتشارات فرشته



معرفی کتاب پیگیری در بازاریابی شبکه‌ایبا به کار بردن تکنیک‌ها و نکاتی که کیت شرایتر و تام شرایتر در کتاب پیگیری در بازاریابی شبکه‌ای ارائه می‌دهند می‌توانید فرصت‌های بازاریابی شبکه‌ای را دنبال کنید و «حالا نه» مشتریان را به «همین حالا» تبدیل کنید. این اثر فوق‌العاده راهنمایی‌تان می‌کنید تا مشتریانی را که میلِ خرید ندارند به این کار ترغیب کنید.

درباره کتاب پیگیری در بازاریابی شبکه‌ای

ما از زبان مشتری‌ها می‌شنویم: «باید بیش‌تر در موردش فکر کنم»، «واقعا سرم شلوغ است»، «حالا نه شاید بعداً».

البته که مشتری‌ها می‌خواهند خیلی مؤدبانه به ما بفهمانند که چندان راغب نیستند، اما مگر این افراد مشتری نیستند؟ پس قطعا تمایلی به محصول ما داشته‌اند اما عاملی آن‌ها را دلسرد کرده است.

آیا آن‌ها از این‌که خیلی سریع تصمیم بگیرند، می‌ترسند؟ آیا با ما معذب هستند؟ آیا ارائه‌ی ما مؤثر نبوده است؟ این تاخیر و تعلل هر دلیلی هم که داشته باشد، ما باید پیگیری کنیم. پیگیری مرحله‌ی ترسناکی نیست. اصلا لزومی ندارد که ما عصبی شویم یا این‌که خود را مقصر فرض کنیم.

لازم نیست دست به کاری بزنیم که مشتری احتمال دیگر پاسخ ما را ندهد و یا به قول معروف از دست ما فرار کند؛ بلکه باید پیگیری درست داشته باشیم اما این دقیقاً به چه معناست؟ یعنی باید کاری کنیم که مشتریان مشتاق تماس یا گفتگو با ما باشند و گفتگو و رابطه‌ای سازنده با آن‌ها داشته باشیم تا بتوانیم سوالات و درخواست‌هایشان را به درستی پاسخ دهیم.

پیگیری مناسب یعنی مکالمات عالی بین ما و مشتری‌ها. مشتری منتظر واکنشی از سمت ما است. ما همیشه در مرکز ارتباطات هستیم و در موقع مناسب باید با مشتری رابطه‌ی خوبی ایجاد کنیم.

مضحک به نظر می‌آید؟ از تکنیک‌هایی که کیت شرایتر (Keith Schreiter) و تام شرایتر (Tom Schreiter) در کتاب پیگیری در بازاریابی شبکه‌ای (How to Follow Up With Your Network Marketing Prospects) استفاده کنید تا مشتری را از مرحله‌ی «حالا نه» به مرحله‌ی «همین حالا» برسانید. استفاده از نکات این کتاب یک روش قطعی برای تبدیل مشتری احتمالی به یک خریدار راضی است.

کتاب پیگیری در بازاریابی شبکه‌ای مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب برای فروشندگان و بازاریابان شبکه‌ای بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

کیت شرایتر و تام شرایتر را بیشتر بشناسیم

کیت شرایتر دارای بیش از 20 سال تجربه در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای و بازاریابی چندسطحی است. او به بازاریابان شبکه‌ای می‌آموزد که چطور از سیستم‌های ساده برای ایجاد یک کسب ‌و کار باثبات و رو به رشد استفاده کنند.

تام «بیگ اَل» شرایتر نیز با بیش از 40 سال تجربه در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای می‌کوشد تا نشان دهد که دقیقاً چه کلمات و عبارت‌هایی را باید به کار برد تا ذهن مشتری احتمالی باز شود و به شما جواب مثبت دهد.

اَلِ بزرگ، به سبب تألیف آثار آموزشی متعدد، یکی از سخنرانان محبوب در همایش‌های سازمانی و مراسم‌های محلی محسوب می‌شود. از آثار وی می‌توان به عناوینی چون «به زبان رنگ‌ها»، «راهبران» و «جمله‌ی اول» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب پیگیری در بازاریابی شبکه‌ای

– تصمیم نگرفتن هم نوعی تصمیم‌گیری است.
– بیایید روی توانایی‌های خود متمرکز شویم تا جواب مثبت بگیریم.
– عدم پذیرش از سوی مشتری معمولا ناشی از زمان نامناسب پیش آمدن فرصت ویژه است.
– اگر می‌خواهید که احترامتان سر جایش بماند، باید بفهمید که مشتری‌ها چه چیزی را رد خواهند کرد.

در بخشی از کتاب پیگیری در بازاریابی شبکه‌ای می‌خوانیم

بیست و پنج سال قبل سفارشات پستی رونق زیادی داشت. هر کمپانی مادر یک کاتالوگ ارائه می‌داد. ما هر ماه کاتالوگ‌های زیادی دریافت می‌کردیم. به جای رفتن به مرکز خرید، می‌توانستیم در اوقات فراغت از خانه تلویزیون تماشا کنیم و هم زمان خرید کنیم. کاتالوگ‌ها را دریافت کرده و با شماره‌ای تماس می‌گرفتیم و چند ساعت بعد سفارش از دم در به ما تحویل داده می‌شد. اداره‌ی پست در اوج درخشش بود چون هر شرکتی می‌خواست کاتالوگی بدهد. چند سال بعد بازار ایمیل رونق گرفت. ما ایمیل‌های تکراری زیادی دریافت می‌کردیم که بیش‌تر افراد آن‌ها را نخوانده پاک می‌کردند. ما عادت کرده بودیم که اگر در نگاه اول، ایمیل توجهمان را جلب نکرد، فوری آن را حذف کنیم. حتی امروزه کمپانی‌ها همچنان از کاتالوگ‌ها بعلاوه‌ی ایمیل‌ها، وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

کمپانی‌های منحصر به فرد همواره در رونق هستند.

این کمپانی‌ها دائما با روشی متفاوت از بقیه در حال آگهی رسانی هستند.

* به جای یک پاکت سفید و ساده، از پاکت آبی استفاده می‌کردند.
* به جای برچسب‌های کامپیوتری آدرس‌، آدرس را دست نویسی می‌کردند.
بهترین راه برای این‌که آگهی ما زباله تلقی نشود، خاص بودن آگهی است.
فهرست مطالب کتابمقدمه
بی‌عرضگی یا خیال باطل؟
اثر تجدید آگهی
اثر دسته‌بندی
اثر پیشروی
قصه‌ی جی
خب «پیگیری دقیقا یعنی چه؟»
فیلم خودتان را بسازید
وقتی پیشنهاد شما با «نه» مواجه می‌شود
 «باید بیش‌تر در موردش فکر کنم»
چند سرنخ
ناشیگری در لفت دادن
ترس از تلفن واقعی است
خیالت راحت، این در مورد تو نیست
حرفه‌ای شوید
بحث و جدل لفظی
چگونه ارتباط خود را با مشتری‌ها تقویت کنید
تو، مرکز جهان نیستی
خواستگاری
پیگیری اتوماتیک
پیگیری شخصی، بدون مردود شدن
منحصر به فرد باش
کارت‌های پستی… باید مورد توجه باشند
سوابق پیگیری‌ها
چکیده





معرفی و دانلود کتاب پیگیری در بازاریابی شبکه‌ای | کیت شرایتر | انتشارات فرشته