معرفی و دانلود PDF ماهنامه ندای قلم – شماره 35 | … | نشریه ندای قلم



معرفی ماهنامه ندای قلم – شماره 35ماهنامه ندای قلم – شماره 35 منتشر شد. روابط عمومی و مدیریت شایعه سازمانی چالش‌ها و راهکارها، «عطار» آدمی را از زمین به آسمان هدایت می‌کند، آغاز قرن پانزدهم و یک روایت اشتباه تاریخ از 1/1/1 شروع نمی‌شود و… از جمله عناوینی هستند که در این شماره از مجله می‌خوانید.

«ندای قلم»، عنوان نشریه‌ای است که با استعانت از درگاه ایزد متعال، در زمینه اجتماعی و فرهنگی فعالیت می‌کند و اکنون در سراسر کشور به زبان‌های فارسی، انگلیسی، آذری و ترکی استانبولی ارائه می‌شود. رویکردهای اصلی این نشریه در حوزه علوم انسانی، زیر بخش‌های فرهنگ، هنر، تاریخ و ادب و در حوزه‌های اجتماعی، کتاب و کتاب خوانی، مبانی اقتصاد و محیط زیست، تعیین شده‌اند. در این میان، تلاش خواهد شد با مطالعه و بررسی نیازهای فرهنگی و اجتماعی جدید جامعه و فعال‌سازی ظرفیت‌ها و توانایی‌های مراکز علمی و پژوهشگران، حوزه‌های تعاملی آن‌ها با جامعه پوشش داده شود.

در نشریه ندای قلم، انتشار یافته‌های علمی در راستای مشارکت در فرآیندهای تصمیم‌گیری در حوزه‌های فرهنگ و اجتماع و آثار، حاوی نظریه‌ها، راهکارها و روش‌های جدید، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. همچنین فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به ویژه تلاش در راستای نهادینه کردن فرهنگ اندیشه‌ورزی و پرسشگری، ارتقای نرخ سرانه مطالعه و احترام به محیط زیست، از اولویت‌های این نشریه است.

به مفهومی بهتر این ماهنامه می‌کوشد تا بعد پژوهشی و تنظیم آکادمیک آن‌ها را مورد توجه قرار دهد تا از خلاقیت و نوآوری لازم برخوردار باشند.
فهرست مطالب روابط عمومی و مدیریت شایعه سازمانی چالش‌ها و راهکارها
دو ماهیِ قرمز
«عطار» آدمی را از زمین به آسمان هدایت می‌کند
آغاز قرن پانزدهم و یک روایت اشتباه تاریخ از 1/1/1 شروع نمی‌شود
دیرینگی روزه‌داری در تاریخ پیدایش روزه از حضرت آدم تا واجب شدن آن در صدر اسلام
«دچار» از کجا آمده است؟
سنت‌هایی که با سیاست‌های رسانه‌ای فراموش می‌شود
ترجمه کتاب را به چه کسی بسپاریم؟
منطق آزمودن افتادن در دام دور باطل خطاهای پی‌به‌پی نیست
رونمایی و جشن امضاء کتاب قصه قبرستون در خوی
نگاهی به وقایع جهان اسلام در «تاریخ اسلام از آغاز تا انقراض سلسله عباسیان همراه با فرقه‌ها و استقلال کشورهای تابعه»
مارسل کونوش؛ زندگی و مرگ سرخوشانه وداع با حکیم اپیکوریِ فرانسوی‌ها
فلاسفه و غذا!
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF ماهنامه ندای قلم – شماره 35 | … | نشریه ندای قلم