دسته‌بندی نشده · می 17, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب آمادگی آزمون دکتری اکولوژی پوشش‌های گیاهی | … | انتشارات سنجش امیرکبیر



معرفی کتاب آمادگی آزمون دکتری اکولوژی پوشش‌های گیاهیکتاب آمادگی آزمون دکتری اکولوژی پوشش‌های گیاهی یکی از منابع جامع برای داوطلبان کنکور دکتری است که حاوی نکات مهم برنامه‌ریزی، مدیریت زمان و همچنین خلاصه مطالب درسی و تست‌های پرتکرار سال‌های گذشته است.

درباره کتاب آمادگی آزمون دکتری اکولوژی پوشش‌های گیاهی:

اکولوژی پوشش‌های گیاهی یکی از رشته‌های مهم اما کمتر شناخته‌شده در ایران است. اگر شما نیز فارغ‌التحصیل ارشد این رشته هستید و خودتان را برای آزمون دکتری آماده می‌کنید، به اثری که خلاصه نکات و تست‌های پرتکرار را گردهم آورده باشد نیاز دارید. کتاب آمادگی آزمون دکتری اکولوژی پوشش‌های گیاهی از گروه مولفان سنجش امیرکبیر انتخاب خوبی برای شماست که ضمن پاسخ دادن به این نیاز، شما را در مدیریت زمان و انرژی نیز راهنمایی می‌کند و می‌تواند کمک شایانی برای آماده‌سازی روحی داوطلبان مختلف نیز باشد.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر:

امروزه، به‌دلیل تعداد بالای داوطلبان و وجود رقابت تنگاتنگ میان آن‌ها، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه مؤسسه‌هایی جدید با انبوهی از شعارهای غیرعملی سر برآورده‌اند و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش‌پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی:

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه‌ی درس و نکات کلیدی و قسمت دوم شامل تست‌های طبقه‌بندی‌شده است. بنابراین کافی‌ است تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به‌خوبی فرا بگیرند و در آخر تست‌های طبقه‌بندی‌شده را حل کنند.

کتاب آمادگی آزمون دکتری اکولوژی پوشش‌های گیاهی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دلیل ارائه خلاصه مطالب کلیدی و سوالات چهار گزینه‌ای، انتخاب مناسبی برای داوطلبان آزمون دکتری اکولوژی پوشش‌های گیاهی است که در جستجوی منبعی برای جمع‌بندی روزهای پایانی هستند.
فهرست مطالب کتابفصل اول: پوشش گیاهی و محیط – مفاهیم اولیه
فصل دوم مطالعه پوشش گیاهی بروش فیزیونومیکى 
فصل سوم: جمعیت (Population)
فصل چهارم: مطالعه پوشش گیاهی بروش فلورستیکی (جامعه‌شناسی گیاهی)
فصل پنجم: مطالعه روابط پوشش گیاهی و نمونه‌برداری
فصل ششم: روش‌های اندازه‌گیری پوشش گیاهی و نمونه‌برداری
فصل هفتم: الگوی مکانی و شاخص‌های پراکندگی و تنوع گونه‌ای
اطلاعات تکمیلی
منابع
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب آمادگی آزمون دکتری اکولوژی پوشش‌های گیاهی | … | انتشارات سنجش امیرکبیر