دسته‌بندی نشده · جولای 6, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت مالی | … | انتشارات سنجش امیرکبیر



معرفی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت مالیکتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت مالی تست‌های جامع و طبقه‌بندی‌شده‌ی رشته‌ی مدیریت مالی، چکیده‌ی مباحث درسی و تکنیک‌های مطالعه‌ی صحیح را در بر می‌گیرد. اثر حاضر به همت گروه مولفان سنجش امیرکبیر جمع‌آوری و تألیف شده است و داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌ی مدیریت مالی از این کتاب بهره‌مند خواهند شد.

درباره کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت مالی

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌ی مدیریت مالی می‌توانند با استفاده از کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت مالی ، به جای سردرگم ساختن خود میان جزوات و کتاب‌های موجود، از این اثر کاربردی و جامع بهره بگیرند و خود را برای آزمون آماده سازند.

کتاب حاضر یکی از بهترین منابع مطالعه برای کنکور رشته‌ی مدیریت مالی است و مجموعه‌ای از تست‌های طبقه‌بندی‌شده،‌ خلاصه‌ی دروس، نکات کلیدی و روش مطالعه‌ این درس را در بر می‌گیرد. در ادامه نام برخی از فصول کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت مالی را مطالعه می‌کنید:

ریسک و بازده
ارزشیابی اوراق بهادار
ساختار سرمایه و هزینه سرمایه
بودجه‌بندی سرمایه و ریاضیات مالی
برنامه‌ریزی سود و تجزیه و تحلیل اهرم‌ها

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبین و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی می‌باشد و قسمت دوم شامل تست‌های طبقه‌بندی شده است. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت مالی برای چه کسانی مناسب است؟

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت مالی از این کتاب بهره‌مند خواهند شد.
فهرست مطالب کتابفصل اول: کلیات مدیریت مالی
فصل دوم: تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی
فصل سوم: برنامه‌ریزی سود و تجزیه وتحلیل اهرم‌ها
فصل چهارم: برنامه‌ریزی مالی و بودجه‌بندی
فصل پنجم: سیاست سرمایه در گردش 
فصل ششم: بودجه‌بندی سرمایه و ریاضیات مالی
فصل هفتم: ریسک و بازده
فصل هشتم: ارزشیابی اوراق بهادار
فصل نهم: ساختار سرمایه و هزینه سرمایه
فصل دهم: تقسیم سود
منابع
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت مالی | … | انتشارات سنجش امیرکبیر