دسته‌بندی نشده · می 25, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب آموزش شگفت انگیز فیزیک 1 – رشته تجربی – دهم | فرید شهریاری | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب آموزش شگفت انگیز فیزیک 1 – رشته تجربی – دهمفرید شهریاری در کتاب آموزش شگفت انگیز فیزیک 1 – رشته تجربی – دهم از انتشارات خیلی سبز مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از درسنامه، سؤال امتحانی و تست را گرد آورده و به دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌ی علوم تجربی کمک می‌کند تا بر درس فیزیک یک مسلط شوند و تمامی آزمون‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

درباره‌ی کتاب آموزش شگفت انگیز فیزیک 1 – رشته تجربی – دهم:

درس فیزیک شما را هم به چالش کشیده است؟ نگران امتحان‌ها و آزمون‌های پیش رو هستید و فرصت چندانی هم برای تسلط بر این درس ندارید؟ می‌خواهید راه‌حلی شگفت‌انگیز به شما نشان بدهیم تا بتوانید از پس تمامی آزمون‌ها برآیید و درس فیزیک به یکی از درس‌های محبوبتان تبدیل شود؟ با کتاب آموزش شگفت انگیز فیزیک 1 – رشته تجربی – دهم انتشارات خیلی سبز همراه شوید و فرصت لذت بردن از درس فیزیک را از دست ندهید!

در کتاب پیش رو با درسنامه‌ای جامع بر مطالب کتاب درس مسلط می‌شوید. سپس، با نمونه‌ی تست‌ها و پرسش‌های امتحانی میزان یادگیری خود را می‌سنجید، و بعد، با مطالعه‌ی پاسخ‌نامه‌ی تشریحی، متوجه نقاط ضعف خود می‌شوید و این فرصت را پیدا می‌کنید تا پیش از آزمون‌های اصلی، آمادگی لازم را کسب کنید.

کتاب آموزش شگفت انگیز فیزیک 1 – رشته تجربی – دهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان مقطع دهم رشته‌ی علوم تجربی مخاطب این کتاب‌ از انتشارات خیلی سبزند.

(حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است. لطفاً، پیش از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت کنید و مطمئن شوید که این کتاب در موبایل یا تبلت شما به‌درستی نمایش داده می‌شود.)
فهرست مطالب کتابفصل 1: فیزیک و اندازه‌گیری
فصل 2: ویژگی‌های فیزیکی مواد
فصل 3: کار، توان و انرژی
فصل 4: دما و گرما
پاسخ‌نامه‌ی «تو»ها
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب آموزش شگفت انگیز فیزیک 1 – رشته تجربی – دهم | فرید شهریاری | انتشارات خیلی سبز