دسته‌بندی نشده · می 23, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب اژدهاها | آدام روبین | انتشارات پرتقال



معرفی کتاب اژدهاهابرای دوست شدن با یک اژدها فقط باید به او خوراک تاکوی خوشمزه تعارف کنید. یک تاکو، البته بدون بدون سس تند! کتاب اژدهاها نوشته آدام روبین و برنده کتاب سال NAIBA در سال 2016، اثری خواندنی برای کودکان است که در آن شیوه دوست‌یابی و احترام به تفاوت‌ها را در قالب یک داستان مصور و خواندنی،‌ به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره کتاب اژدهاها:

آیا مایلید با یک اژدها دوست شوید؟ یک دوستی متفاوت و هیجان‌انگیز و البته گاهی دردسرساز! کتاب اژدهاها (Dragons Love Tacos) یک داستان بسیار جذاب با تصاویر بی‌نظیر و دوست‌داشتنی است که کودکان را به خودش جذب می‌کند. آدام روبین (Adam Rubin) این کتاب را با هنرمندی و ظرافت برای بچه‌ها نوشته و اثر او از جمله کتاب‌های آموزنده در حوزه کودک به‌شمار می‌رود.

داستان این کتاب، قصه دوستی با اژدهاها و عشق آن‌ها نسبت به تاکو است! اگر نمی‌دانید تاکو چیست، باید بگوییم تاکو یک غذای سنتی مکزیکی است که از نان برشته ذرت آماده می‌شود که داخل آن را با گوشت، مرغ یا خوراکی‌های دیگر پر می‌کنند. اژدهاها عاشق تاکو هستند و اگر بخواهید با آن‌ها دوست شوید،‌ باید چند دانه تاکو در کیف خودتان داشته باشید. اما، یادتان باشد که هرگز به تاکوها سس تند نزنید. فکر می‌کنید اگر یک اژدها تاکوی تند بخورد چه اتفاقی برای او می‌افتد؟

کتاب اژدهاها داستانی آموزنده درباره دوستی و در ژانر فانتزی است که شیوه دوستی،‌ مراقبت از آن و اهمیت توجه و کمک کردن به هم را به کودکان آموزش می‌دهد. این کتاب خواندنی، جوایز زیادی را از آن خود کرده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، جایزه کتاب سال NAIBA است.

جوایز و افتخارات کتاب اژدهاها:

– نامزد جایزه بهترین کتاب مصور گودریدز (2012)
– برنده جایزه منتخب خوانندگان جوان پنسیلوانیا (2015)
– برنده کتاب سال NAIBA (2016)
– نامزد مدال خوانندگان جوان کالیفرنیا (2016)

در نکوداشت کتاب اژدهاها:

– روبین و سالمیری یک تیم بی‌نظیر برای خلق داستان هستند که احساسات عجیب‌وغریب خودشان را به‌خوبی در کتاب نشان می‌دهند. (The New York Times)

کتاب اژدهاها مناسب چه کسانی است؟

همه کودکان 3 تا 7 ساله‌ای که قصه‌های فانتزی و کتاب‌های مصور را دوست دارند، از خواندن این کتاب لذت می‌برند.

با آدام روبین بیشتر آشنا شویم:

یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز که در زمینه کتاب کودک و نوجوان بسیار شناخته شده است، آدام روبین نام دارد. این نویسنده آمریکایی کتاب کودک، ‌در رشته تبلیغات از دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس فارغ‌التحصیل شده است. عنصر حیوانات و غذا در داستان‌های آدام به‌روشنی دیده می‌شوند و از کتاب‌های دیگر او می‌توان به مجموعه سه جلدی «سنجاب‌های آتش پاره» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب اژدهاها می‌خوانیم:

اژدهاها عاشق مهمانی هستند. آن‌ها عاشق مهمانی‌هایی هستند که تویشان لباس‌های عجیب‌وغریب بپوشند. و عاشق مهمانی توی استخر. آن‌ها مهمانی‌های خیلی خیلی بزرگ با آکاردئون را دوست دارند. و مهمانی‌های خیلی خیلی کوچک با پانتومیم را.

می‌دانید چرا اژدهاها مهمانی دوست دارند؟ شاید به‌خاطر حرف زدن با بقیه!
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب اژدهاها | آدام روبین | انتشارات پرتقال