دسته‌بندی نشده · آوریل 29, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 12 | امین توکلی | انتشارات کامیکا



معرفی کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 12کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 12 از امین توکلی، روایت وقایع بعد از پیروزی در برابر ناتان است. زمانی که مردم به خاطر وجود قهرمان در شهر احساس آرامش می‌کنند و از اقدامات دشمن شکست‌خورده برای انتقام بی‌خبرند.

درباره کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 12:

با درمان بیماری و فرار ناتان ظاهرا شهر دوباره به شرایط عادی برگشته، اما این اتفاقات خوب فقط یک روی سکه‌اند. بعد از شکست ناتان، چشمان زیادی به ایلیا خیره است؛ افرادی که سعی دارند هویت واقعی این شخصیت محبوب را کشف کنند و گروه دیگری که منتظرند در اولین فرصت او را شکست دهند. در کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 12 متوجه می‌شویم دشمن قدیمی هنوز از بین نرفته و با وجود اینکه آتش انتقام را در جایی دورتر از شهر برپا کرده، شعله‌های آن به زودی به سرزمین ایلیا و مردمش هم می‌رسد … . آیا امیرعلی برای مبارزه‌ای سخت‌تر آماده است؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با امین توکلی همراه شوید تا قسمتی دیگر از مبارزات این جنگجو را ببینید.

درباره‌ی مجموعه داستان‌های مصور دنباله‌دار:

این مجموعه، داستان نوجوان قهرمانی را روایت می‌کند که برگزیده شده تا همراه با دوستانش برای مراقبت و محافظت از مردمش کارهای بزرگی انجام دهد. او به یک جنگ دشوار و طولانی خواهد رفت، جنگی که آینده تمام بشریت به نتیجه آن بستگی دارد.

کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 12 برای چه کسانی مناسب است؟

امین توکلی این کتاب را برای تمامی نوجوانانی که به داستان‌های ماجراجویانه و هیجان‌انگیز علاقه‌مند هستند، به رشته‌ی تحریر درآورده است.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 12 | امین توکلی | انتشارات کامیکا