دسته‌بندی نشده · ژوئن 5, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب این کتاب گربه‌ام را خورده! | ریچارد برن | انتشارات پرتقال



معرفی کتاب این کتاب گربه‌ام را خورده!کتاب این کتاب گربه‌ام را خورده! نوشته‌ی ریچارد برن، داستان سرگرم‌کننده و جذاب پسر بچه‌ای به نام بن را به تصویر می‌کشد که ناگهان گربه‌اش هنگام قلقلک‌بازی ناپدید می‌شود. این اثر با قصه‌ای بامزه و فانتزی قوه‌ی تخیل کودک را تقویت می‌کند.

درباره کتاب این کتاب گربه‌ام را خورده:

بن در یک صفحه از کتاب مشغول قلقلک‌بازی با گربه‌اش است که ناگهان حیوانِ کوچولو داخل زباله‌دانی کتاب می‌افتد و ناپدید می‌شود. همان موقع بِلا از راه می‌رسد و می‌خواهد گربه بن را پیدا کند اما دست بر قضا او هم غیبش می‌زند. هر کس برای نجات گربه می‌آید یک جوری از صفحه روزگار محو می‌شود، تا اینکه بن تصمیم می‌گیرد خودش دست به کار شود. کتاب این کتاب گربه‌ام را خورده! (This book just stole my cat) فضایی جالب و فانتزی را برای سرگرمی و پرورش تخیل کودکان ترسیم می‌‌کند.

کتاب این کتاب گربه‌ام را خورده مناسب چه کسانی است؟

ریچارد برن (Richard Burn) این داستان خلاقانه و جذاب را که ایده‌ای جدید و منحصر به فرد دارد، برای کودکان سنین 3 تا 7 سال تالیف کرده است.

درباره ریچارد برن بیشتر بدانیم:

ریچارد برن خالق و تصویرگر کتاب‌های «این کتاب سگم را خورده!»، «این کتاب از کنترل خارج است!»، و «ما در کتاب اشتباه هستیم!» است و آثاری همچون «از این کتاب به آن کتاب» و «توی این کتاب چه خبر است؟» از او به فارسی ترجمه شده‌اند. او پیش از نویسندگی در عرصه گرافیک فعالیت کرده است.

در بخشی از کتاب این کتاب گربه‌ام را خورده می‌خوانیم:

بن و گربه‌اش توی یک صفحه از کتاب قلقلک‌بازی می‌کردند که‌ یک دفعه…
اتفاق خیلی عجیبی افتاد.
گربه‌ی بن ناپدید شد!
بلا گفت: «سلام بن، شبیه کسی شده‌ای که چیزی گم کرده!»
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب این کتاب گربه‌ام را خورده! | ریچارد برن | انتشارات پرتقال