دسته‌بندی نشده · ژوئن 25, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب جوجه اردک زشت | می می ساموئل | انتشارات فرشته



معرفی کتاب جوجه اردک زشتکتاب جوجه اردک زشت داستان آموزنده‌ی یک جوجه را به تصویر می‌کشد که وقتی از تخم بیرون درمی‌آید ظاهرش با دیگر خواهر و برادرهایش فرق دارد و همین موضوع ماجراهای زیادی را برایش رقم می‌زند. می می ساموئل این قصه‌ی پرطرفدار و به یاد ماندنی را به زبان ساده‌تر بازنویسی کرده است.

درباره کتاب جوجه اردک زشت

مامان جوجه اردک هر روز منتظر بود تا بچه‌هایش از تخم بیرون بیایند. روزی او یک تخم بزرگتر از تخم‌های خودش را پیدا کرد و با خیال اینکه او هم جوجه‌های خودش است او را در کنار دیگر تخم‌هایش قرار داد. روزها گذشت و همه‌ی بچه‌های مامان جوجه اردک به دنیا آمدند به جز همان تخم که از همه بزرگتر بود.

او از همه دیرتر به دنیا آمد و وقتی از تخم بیرون درآمد ظاهرش با مادرش و حتی دیگر خواهر و برادرش به طور کل فرق می‌کرد. آن‌ها شروع کردند به مسخره کردن جوجه اما مامان جوجه اردک او را مثل بقیه بچه‌هایش دوست داشت تا اینکه این جوجه‌ی قصه‌ی ما تحملش تمام شد و… شما فکر می‌کنید چه ماجراهایی در داستان جوجه اردک زشت (The Ugly Duckling) اتفاق می‌افتد؟

می می ساموئل (Mimi Samuel) در این داستان دوست داشتنی به کودکان می‌آموزد که در هر شرایطی اعتماد به نفس داشته و خودشان را دوست بدارند. همچنین یکی از مهم‌ترین نکته‌های کتاب جوجه اردک زشت این است که با خواندن این قصه کودکان متوجه می‌شوند که مسخره کردن کار اشتباهی است و باعث ناراحتی و آزار دیگران می‌شود.

خالی از لطف نیست که بدانید از اصل این داستان جذاب از هانس کریستین اندرسن، تاکنون چندین انیمیشن سینمایی ساخته شده است.

کتاب جوجه اردک زشت مناسب چه کسانی است؟

کودکان سنین 6 تا 8 سال از خواندن این داستان لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب جوجه اردک زشت می‌خوانیم

صبح روز بعد، وقتی جوجه اردک زشت بیدار شد، تصمیم گرفت در جنگل بماند. او نمی‌دانست کجا برود. زمستان در حال نزدیک شدن بود و هوا هم کم کم داشت سرد میشد. او خودش را جمع کرد و گریه کرد. او خیلی احساس تنهایی می‌کرد. ناگهان کشاورزی از آن جا رد شد. او جوجه اردک زشت را دید که تنها و غمگین کنار درختی نشسته بود.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب جوجه اردک زشت | می می ساموئل | انتشارات فرشته